Stanowisko do spraw promocji gminy

2013-07-25 1030
Art. czytany: 4373 razy

Do zadań stanowiska do spraw promocji gminy w szczególności należy:
1) udział w opracowaniu i aktualizacji strategii rozwoju gminy,
2) prowadzenie monitoringu zewnętrznych funduszy pomocowych w zakresie ich pozyskania na rzecz gminy,
3) współpraca międzygminna, regionalna i międzynarodowa,
4) współpraca z organizacjami pozarządowymi, w tym ogłaszanie konkursów na wybór ofert w celu realizacji zadań wynikających z ustawy o pożytku publicznym,
5) prowadzenie ewidencji twórców ludowych, stowarzyszeń i innych organizacji oraz współdziałanie z tymi podmiotami,
6) współpraca z różnymi podmiotami na rzecz promocji walorów turystycznych gminy i agroturystyki,
7) prowadzenie corocznego kalendarza istotnych wydarzeń historycznych, kulturalnych i rekreacyjnych w gminie,
8) współdziałanie z Gminnym Ośrodkiem Kultury w zakresie organizacji imprez, koncertów, uroczystości lokalnych itp. uzyskanie zezwolenia na organizowanie imprez masowych,
9) współpraca z mediami,
10) wydawanie folderów, publikacji, informatora samorządowego i innych materiałów promujących gminę,
11) opracowanie materiałów na stronę internetową gminy,
12) prowadzenie dokumentacji fotograficznej, audiowizualnej, tekstowej z wydarzeń, akcji i imprez promujących gminę,
13)prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku gminy, organizowanych imprez.