(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Przetargi
  • Przetargi - Rok 2005
  • OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZADANIE NR 02/2005 SPO-2.3./48/05

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZADANIE NR 02/2005 SPO-2.3./48/05

    Zamawiający:
    Gmina Bliżyn
    26-120 Blizyn ul. Kościuszki 79a
    woj. świętokrzyskie, pow. skarżyski
    tel. (0-41) 254-11-72 fax (0-41) 254-12-36
    Poczta elektroniczna (e-mail) [email protected]
    Adres internetowy (URL) www.ugblizyn.bip.doc.pl
    NIP 663-12-57-935 REGON 291009981

    Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony.

    Nazwa zamówienia:
    Rewitalizacja obiektów zabytkowych w Bliżynie

    Warunki uzyskania SIWZ:
    Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego tj. Urzędzie Gminy w Bliżynie ul. Kościuszki 79 a - pokój Nr 9 w terminie do 15.09.2005r.

    Opis przedmiotu zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia jest odnowa Pałacu Platerów (siedziby Gminnego Ośrodka Kultury) oraz odnowienie pomnika Pamięci Obywatelom Polskim oraz Partyzantom Armii Krajowej, którzy zginęli w obozie koncentracyjnym w Bliżynie wraz z zagospodarowaniem terenu wokół pomnika.
    Remontowany budynek stanowi pozostałość po neogotyckim pałacu Platerów pochodzącym
    z II połowy XIX wieku. Remont Pałacu Platerów polegał będzie na wykonaniu remontu elewacji - tynki, wymianie pokrycia dachowego, częściowej wymianie elementów konstrukcyjnych więźby dachowej, wykonaniu instalacji odgromowej oraz ocieplenia stropu, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej.
    Pomnik Pamięci Obywatelom Polskim oraz Partyzantom Armii Krajowej mieści się u zbiegu ulic Kościuszki i Staszica. W ramach remontu przewiduje się: likwidację części zieleni, wyłożenie terenu wokół pomnika płytami i kostką z piaskowca, likwidację istniejącego ogrodzenia i wykonanie nowego w formie prostokątnych przęseł w kolorze zielonym, przywrócenie pierwotnego wyglądu bryły monumentu poprzez jego czyszczenie oraz częściową wymianę okładzin, uzupełnieni spoin oraz czyszczenie tablic i orła, humusowanie trawnika i jego obsianie.

    Etapy realizacji projektu:
    1) Etap I – remont pomnika wraz z zagospodarowaniem terenu wokół pomnika – październik ÷ listopad 2005r
    2) Etap II – remont dachu na Pałacu Platerów – październik 2005 ÷ maj 2006r.
    3) Etap III – remont elewacji wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Pałacu Platerów – październik 2005 ÷ czerwiec 2006r.
    Szczegółowy opis poszczególnych etapów zawiera harmonogram rzeczowo-finansowy będący załącznikiem nr 1 do umowy

    (CPV 45000000, 45260000, 45442100-8, 45411000, 45111200, 45421000, 45000000-7, 45233200-1, 45233222-1, 45236250-7).
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

    Miejsce wykonania robót budowlanych: Bliżyn, gmina Bliżyn.

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

    Termin realizacji zamówienia: 10.07.2006 roku.

    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniają dodatkowe warunki i wymogi określone w SIWZ, na podstawie których należy złożyć wymagane dokumenty i oświadczenia. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia, w oparciu
    o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ.

    Wadium w kwocie 7.000 PLN należy w nieść w formie i terminie określonych w SIWZ.

    Kryteria wyboru i ich znaczenie: najniższa cena - 100%.

    Składanie ofert: ofertę należy złożyć do dnia 15.09.2005 roku do godz. 8.45 w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy w Bliżynie pokój Nr 1 (sekretariat).

    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.09.2005 roku o godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy w Bliżynie pokój Nr 15a.

    Termin związania wykonawcy ofertą wynosi 60 dni.

    Osobą do porozumiewania się z wykonawcami jest Pani Katarzyna Cichocka w godz. od 8.00 do 15.00.

    Projekt Rewitalizacja obiektów zabytkowych w Bliżynie jest objęty dofinansowaniem
    z Sektorowego Programu Operacyjnego „Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006” .

    Ogłoszenie o zamówienie dotyczące projektu Rewitalizacja obiektów zabytkowych w Bliżynie zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 25.07.2005r.


    Data wprowadzenia: 2005-07-25 1457
    Data upublicznienia: 2005-07-25
    Art. czytany: 19014 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Uchwały z sesji nr I/14 z dnia 1 grudnia 2014 roku
    Uchwały z sesji nr II/14 z dnia 17 grudnia 2014 rokIu
    Uchwały z sesji nr III/15 z dnia 27 stycznia 2015 roku
    Uchwały z sesji nr IV/15 z dnia 25 marca 2015 roku
    Uchwały z sesji nr V/15 z dnia 28 kwietnia 2015 roku
    Uchwały z sesji nr VI/15 z dnia 17 czerwca 2015 roku
    Uchwały z sesji nr VII/15 z dnia 03 września 2015 roku
    Uchwały z sesji nr VIII/15 z dnia 21 września 2015 roku
    Uchwały z sesji nr IX/15 z dnia 29 października 2015 roku
    Uchwały z sesji nr X/15 z dnia 18 grudnia 2015 roku
    Uchwały z sesji nr XI/16 z dnia 21 stycznia 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XII/16 z dnia 29 lutego 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XIII/16 z dnia 1 kwietnia 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XIV/16 z dnia 25 maja 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XV/16 z dnia 30 czerwca 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XVI/16 z dnia 8 września 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XVII/16 z dnia 6 października 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XVIII/16 z dnia 30 listopada 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XIX/16 z dnia 28 grudnia 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XX/17 z dnia 15 lutego 2017 roku
    Uchwały z sesji nr XXI/17 z dnia 29 marca 2017 roku
    Uchwały z sesji nr XXII/17 z dnia 26 czerwca 2017 roku
    Uchwały z sesji nr XXIII/17 z dnia 25 sierpnia 2017r.
    Uchwały z sesji nr XXIV/17 z dnia 8 września 2017r.
    Uchwały z sesji nr XXV/17 z dnia 6 października 2017r.
    Uchwały z sesji nr XXVI/17 z dnia 24 listopada 2017r.
    Uchwały z sesji nr XXVII/17 z dnia 28 grudnia 2017r.
    Uchwały z sesji nr XXVIII/18 z dnia 15 stycznia 2018r.
    Uchwały z sesji nr XXIX/18 z dnia 5 lutego 2018r.
    Uchwały z sesji nr XXX/18 z dnia 27 marca 2018r.
    Uchwały z sesji nr XXXI/18 z dnia 26 kwietnia 2018r.
    Uchwały z sesji nr XXXII/18 z dnia 28 czerwca 2018 r.
    Uchwały z sesji nr XXXIII/18 z dnia 7 sierpnia 2018 r.
    Uchwały z sesji nr XXXIV/18 z dnia 14 września 2018 r.
    Uchwały z sesji nr XXXV/18 z dnia 26 października 2018 r.
    Uchwały z sesji nr XXXVI/18 z dnia 13 listopada 2018 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    » w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy na lata 2016 - 2031
    » w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2016 .
    » w sprawie udzielenia pomocy finansowej
    » w sprawie zmiany uchwały Nr XVIII/104/2012 Rady Gminy Bliżyn z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz określenia zasad ich zbywania, nabywania i wykupu.
    » w sprawie emisji obligacji
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn