(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Przetargi
  • Przetargi - Rok 2005
  • OGŁOSZENIE

    o konkursie ofert na wsparcie długoterminowego zadania własnego gminy

    Wójt Gminy Bliżyn
    ogłasza otwarty konkurs ofert na wsparcie długoterminowego zadania własnego gminy
    w zakresie :Gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych poprzez zorganizowanie świetlicy opiekuńczo- wychowawczej wsparcia dziennego
    w sołectwie Sorbin.


    I. Termin realizacji zadania.
    Umowa na realizację wymienionego wyżej zadania wynosi trzy lata od dnia podpisania umowy.

    II. Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację ww. zadania.

    1. Podmiot zlecający zadanie zapewni w 2005 r. przekazanie środków finansowych w formie dotacji w kwocie – 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych).

    2. Przewidywana kwota na wsparcie zadania objętego ogłaszanym konkursem w 2006 r.
    – 1 100 zł. Zastrzega się, że jest to wartość prognozowana – ostateczna kwota zostanie ustalona w uchwale budżetowej na 2006 r.

    3. Kwota na wsparcie zadania w 2007 r. i 2008 r. zostanie ustalona w uchwałach budżetowych na poszczególne lata. Nie gwarantuje się, że w budżecie gminy ww. latach zagwarantowane będą środki finansowe na wsparcie zadania objętego konkursem.

    III. Zasady przyznawania dotacji.

    1. Konkurs zostaje ogłoszony na podstawie art. 4 ust. 1 pkt. 5. art.5 ust.4 pkt 2, art.13 oraz art.16 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. Nr 96, poz. 873 ze zm.), uchwały Nr XVIII/171/04 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 14 grudnia 2004 roku w sprawie: przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania problemów alkoholowych na 2005 rok oraz uchwały
    Nr XVIII/160/2004 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 14grudnia 2004 roku w sprawie przyjęcia programu współpracy Gminy Bliżyn z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2005r.

    2. W otwartym konkursie ofert mogą uczestniczyć organizacje pozarządowe oraz inne podmioty wymienione w art.3 ust. 3 ww. ustawy, które spełniają następujące warunki:
    a) zamierzają realizować zadanie na rzecz mieszkańców sołectwa Sorbin,
    b) prowadzą działalność statutową w dziedzinie objętej konkursem,
    c) dysponują odpowiednio wyszkoloną kadrą zdolną do realizacji konkursu,
    d) przedstawią poprawnie sporządzoną ofertę na stosownym formularzu wraz z wymaganymi załącznikami.

    3. Dotacja przyznana organizacji pozarządowej nie może być przeznaczona na finansowanie:
    1/ kosztów stałych działalności tych organizacji,
    2/ wydatków na zadania inwestycyjne i remontowo – budowlane, zakup gruntów oraz środków trwałych,
    3/ prowadzenie działalności gospodarczej,
    4/ deficytu zrealizowanych wcześniej przedsięwzięć.

    IV. Warunki realizacji zadania

    1. Świetlica musi zapewnić dzieciom pochodzącym z rodzin z problemem alkoholowym pomocy w szczególności: w kryzysach szkolnych, rodzinnych, rówieśniczych i osobistych poprzez: realizowanie zajęć korekcyjnych i kompensacyjnych, pomoc w nauce, pomoc socjalną, dożywianie, organizację zabaw i sportowych, stałą współpracę z: rodziną dziecka, z szkołą, gminną komisją rozwiązywania problemów alkoholowych ośrodkiem pomocy społecznej oraz sądem.

    2. Czas pracy świetlicy min. 5 dni w tygodniu, min. 4 godzin dziennie.

    3. W zależności od potrzeb w świetlicy mogą być zatrudnieni specjaliści o następujących kwalifikacjach:
    - wychowawcy - absolwentów studiów wyższych o preferowanych kierunkach pedagogika, psychologia, politologia i nauki społeczne o specjalności resocjalizacja;
    - pedagoga i psychologa – absolwentów wyższych studiów magisterskich;
    - terapeutę – osobę, która posiada udokumentowane przygotowanie zgodnie wytycznymi PARPA oraz Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii.
    - wolontariusze, którzy posiadają ww. kwalifikacje.

    Dokumentacja pracy świetlicy są dzienniki zajęć, plan pracy, wykaz osób prowadzących zajęcia, lista podopiecznych, lista obecności na zajęciach, kserokopie uprawnień osób uprawnionych w świetlicy do prowadzenia poszczególnych zajęć.

    IV. Termin składania ofert

    1. Ofertę konkursową na realizację ww. zadania należy złożyć:
    - w zaklejonej kopercie z napisem „Konkurs na zorganizowanie i prowadzenie świetlicy wsparcia dziennego w sołectwie Sorbin”.
    - w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 grudnia 2005 roku do godz.1000.
    - osobiście lub pocztą na adres Urząd Gminy, 26-120 Bliżyn, ul. Kościuszki 79A. Oferty niezłożone we wskazanym terminie lub które wpłynęły pocztą po tym terminie, nie będzie objęta procedurą konkursową – nie decyduje data stempla, lecz data wpływu.

    2. Złożona oferta musi być zgodna ze wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra, Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 roku w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. z 2003 r. Nr 193 poz. 1891) i powinna zawierać dane na temat podmiotu składającego ofertę, opis zadania, kalkulację przewidywanych kosztów realizację zadania oraz inne wybrane informacje dotyczące zadania. Formularze ofertowe można otrzymać w Urzędzie Gminy Bliżyn w pokoju nr 10 w godz. 730 –1530.

    4. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
    - aktualny odpis z rejestru ( ważny 3 miesiące od dnia wystawienia);
    - sprawozdanie merytoryczne i finansowe za rok kalendarzowy poprzedzający datę ogłoszenia konkursu lub za okres ostatnich 12 miesięcy przed datą ogłoszenia konkursu;
    - kserokopie statutu,
    - oświadczenie o zapoznanie się z regulaminem konkursu,
    - ewentualne referencje.

    5. Oferta oraz dokumenty będące ich załącznikami dla swej ważności winny być opatrzone datą, pieczęcią oraz podpisem upoważnionych statutowo bądź upoważnionych w tym celu osób.

    6. Zastrzega się prawo do unieważnienia konkursu bez podania przyczyn, przesunięcia terminu składania ofert, a w przypadku gdy oferta jest niekompletna i nie poprawnie wypełniona możliwość wyznaczenia terminu na uzupełnienie oferty.

    V. Termin, tryb i kryteria stosowane przy wyborze oferty.

    1. Pierwsze posiedzenie Komisji Konkursowej odbędzie się 19 grudnia 2005 r. o godz. 13.00.

    2. Dokonując wyboru najkorzystniejszej oferty będą brane pod uwagę następujące kryteria (zgodnie z kartą oceny oferty):
    - merytoryczna wartość oferty,
    - możliwości realizacji zadania przez podmiot przedstawiający ofertę, to jest baza lokalowa i zasoby rzeczowe oraz kwalifikacje i doświadczenie osób realizujących zadanie, czas pracy,
    - wiarygodność finansowa oferenta,
    - budżet zadania, a w nim: koszt realizacji zadania, wysokość wkładu własnego, współudział innych źródeł finansowania, wkład pracy wolontariuszy,
    - dotychczasowa współpraca z samorządem gminnym, opinie i rekomendacje,
    - możliwości kontynuowania zadania po zakończeniu finansowania

    3. Ocena ofert nastąpi do dnia 27 grudnia 2005 roku.

    4. Wyniki konkursu, wraz z informacją o kwocie przyznanej dotacji zamieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej www.ugblizyn.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Bliżyn.

    5. Zastrzega się możliwość zmiany wysokości dotacji i zakresu zadania w stosunku do złożonej oferty. Zakres i szczegółowe warunki zostaną określone w umowie zawartej z oferentem, który zostanie wybrany.

    6. Nie przewiduje się możliwości odwołania od decyzji Komisji.

    VI. Środki na realizację zadania konkursowego przyznane z budżetu Gminy Bliżyn w postaci dotacji.
    w 2004 r. – 0 zł
    w 2005 r. – 0 zł

    Bliższe informacje o konkursie można uzyskać w Urzędzie Gminy w Bliżynie w pokoju nr 10
    w godz. 730-1530, pod nr tel.: (0-41) 25-41-104, 25-41-172 wew.39.



    Data wprowadzenia: 2005-11-17 0944
    Data upublicznienia: 2005-11-17
    Art. czytany: 18055 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Uchwały z sesji nr I/18 z dnia 22 listopada 2018 r.
    Uchwały z sesji nr II/18 z dnia 11 grudnia 2018 r.
    Uchwały z sesji nr III/18 z dnia 28 grudnia 2018 r.
    Uchwały z sesji nr IV/19 z dnia 31 stycznia 2019 r.
    Uchwały z sesji nr V/19 z dnia 14 marca 2019 r.
    Uchwały z sesji nr VI/19 z dnia 17 maja 2019 r.
    Uchwały z sesji nr VII/19 z dnia 25 czerwca 2019 r.
    Uchwały z sesji nr VIII/19 z dnia 13 sierpnia 2019 r.
    Uchwały z sesji nr IX/19 z dnia 23 września 2019 r.
    Uchwały z sesji nr X/19 z dnia 28 października 2019 r.
    Uchwały z sesji nr XI/19 z dnia 29 listopada 2019 r.
    Uchwały z sesji nr XII/19 z dnia 27 grudnia 2019 r.
    Uchwały z sesji nr XIII/20 z dnia 17 stycznia 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XIV/20 z dnia 19 lutego 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XV/20 z dnia 13 marca 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XVI/20 z dnia 30 marca 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XVII/20 z dnia 24 czerwca 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XVIII/20 z dnia 17 września 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XIX/20 z dnia 6 listopada 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XX/20 z dnia 30 listopada 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XXI/20 z dnia 28 grudnia 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XXII/2021 z dnia 1 marca 2021 r.
    Uchwały z sesji nr XXIII/2021 z dnia 5 maja 2021 r.
    Uchwały z sesji nr XXIV/2021 z dnia 24 czerwca 2021 r.
    Uchwały z sesji nr XXV/2021 z dnia 22 lipca 2021 r.
    Uchwały z sesji nr XXVI/2021 z dnia 23 września 2021 r.
    Uchwały z sesji nr XXVII/2021 z dnia 27 października 2021 r.
    Uchwały z sesji nr XXVIII/2021 z dnia 8 listopada 2021 r.
    Uchwały z sesji nr XXIX/2021 z dnia 21 grudnia 2021r.
    Uchwały z sesji nr XXX/2021 z dnia 29 grudnia 2021r.
    Uchwały z sesji nr XXXI/2022 z dnia 25 stycznia 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXII/2022 z dnia 28 lutego 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXIII/2022 z dnia 29 marca 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXIV/2022 z dnia 20 kwietnia 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXV/2022 z dnia 13 maja 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXVI/2022 z dnia 23 czerwca 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXVII/2022 z dnia 19 lipca 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXVIII/2022 z dnia 8 września 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXIX/2022 z dnia 26 października 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XL/2022 z dnia 29 listopada 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XLI/2022 z dnia 9 grudnia 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XLII/2022 z dnia 29 grudnia 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XLIII/2023 z dnia 16 stycznia 2023 r.
    Uchwały z sesji nr XLIV/2023 z dnia 31 marca 2023 r.
    Uchwały z sesji nr XLV/2023 z dnia 4 maja 2023 r.
    Uchwały z sesji nr XLVI/2023 z dnia 22 czerwca 2023 r.
    Uchwały z sesji nr XLVII/2023 z dnia 13 lipca 2023 r.
    Uchwały z sesji nr XLVIII/2023 z dnia 29 sierpnia 2023 r.
    Uchwały z sesji nr XLIX/2023 z dnia 28 września 2023 r.
    Uchwały z sesji nr L/2023 z dnia 26 października 2023 r.
    Uchwały z sesji nr LI/2023 z dnia 29 listopada 2023 r.
    Uchwały z sesji nr LII/2023 z dnia 28 grudnia 2023 r.
    Uchwały z sesji nr LIII/2024 z dnia 30 stycznia 2024 r.
    Uchwały z sesji nr LIV/2024 z dnia 11 marca 2024 r.
    Uchwały z sesji nr LV/2024 z dnia 27 marca 2024 r.
    Uchwały z sesji nr LVI/2024 z dnia 24 kwietnia 2024 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    » w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy na lata 2018 - 2035
    » w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2018 rok
    » w sprawie ustalenia wykazu wydatków budżetowych, których niezrealizowane planowane kwoty nie wygasają z upływem roku budżetowego 2018.
    » w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2019
    » w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2019 - 2021
    » w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie służebnością przechodu i przejazdu nieruchomości gruntowych stanowiących własność Gminy Bliżyn
    » w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości w obrębie ewidencyjnym Ubyszów
    » w sprawie uchwalenia Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Bliżyn.
    » w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy na lata 2019 - 2035
    » w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Bliżyn na 2019 rok
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn