(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
Podział nieruchomości zgodnie z planem miejscowym lub przepisami odrębnymi lub z decyzją o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Urząd Gminy w Bliżynie ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
Informacje szczegółowe p. 14 tel. 41 2541104 wew. 40

WYMAGANE DOKUMENTY
1. Wniosek o podział nieruchomości.
2. Aktualny (maks. 3 miesiące) oryginał odpisu z księgi wieczystej lub inny dokument stwierdzający tytuł prawny do nieruchomości, np. akt własności ziemi lub oświadczenie o aktualności wpisów w KW.
3. Wstępny projekt podziału wykonany na aktualnej odbitce mapy zasadniczej (3 egz. – 1 oryginał + 2 kopie– ilość kopii zwiększa się wraz z liczbą wnioskodawców, każdy wnioskodawca winien otrzymać jako załącznik do postanowienia kopię wstępnego projektu podziału), mapa zasadnicza do zakupienia w Starostwie Powiatowym w Skarżysku-Kam.
4. Ostateczna decyzja o warunkach zabudowy obowiązująca w dniu złożenia wniosku.
5. Rzuty poziome ścian-oddzieleń przeciwpożarowych lub opinia osoby posiadającej uprawnienia budowlane w przypadku podziału gruntu przebiegającego przez budynek.
6. Aktualny odpis z KRS – w przypadku, jeżeli wnioskodawcą nie jest osoba fizyczna.
7. Wypis z katastru nieruchomości (ewidencji gruntów i budynków) i kopia mapy katastralnej obejmującej nieruchomość podlegającą podziałowi.
8. Pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na podział nieruchomości, jeżeli nieruchomość jest wpisana do rejestru zabytków.
9. Pełnomocnictwo, w przypadku występowania w imieniu właściciela/użytkownika wieczystego nieruchomości.
10. Protokół z przyjęcia granic nieruchomości.
11. Wykaz zmian gruntowych.
12. Wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenie działek gruntu jest inne niż w księdze wieczystej.
13. Mapa z projektem podziału.
UWAGA: Załączniki nr 9 do 13 dołącza się po uzyskaniu pozytywnej opinii (postanowienie)

OPŁATY
Na etapie Wniosku o zaopiniowanie podziału nie wnosi się opłat. Pozyskanie dokumentów dołączanych do wniosku mogą wymagać opłat.

TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA
1. Jeden miesiąc od momentu otrzymania kompletnego wniosku przez organ właściwy do jego rozpoznania.
2. Dwa miesiące w sprawach szczególnie skomplikowanych.
3. W przypadku nie załatwienia sprawy w podanych terminach organ prowadzący sprawę obowiązany jest zawiadomić o tym wnioskodawcę, podając przyczyny zwłoki i wskazując inny termin załatwienia sprawy.


PODSTAWA PRAWNA
1. Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2020, poz. 65 ze zm.)
2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 256).
3. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004r. Nr 268, poz. 2663).


TRYB ODWOŁAWCZY
Od decyzji przysługuje stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, za pośrednictwem Wójta Gminy Bliżyn, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.


Data wprowadzenia: 2016-02-05 1400
Data upublicznienia: 2016-02-05
Art. czytany: 3647 razy

» Wniosek_wstępny projekt podziału doc - rozmiar: 18243 bajtów
Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
» Wniosek_wstępny projekt podziału pdf - rozmiar: 248046 bajtów
Typ pliku: application/pdf
Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Maciej Janus
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
» Przełącz na wiadomości archiwalne
Podkategoria:
Uchwały z sesji nr I/2010 z dnia 1 grudnia 2010 roku
Uchwały z sesji nr II/2010 z dnia 6 grudnia 2010 roku
Uchwały z sesji nr III/2010 z dnia 29 grudnia 2010 roku
Uchwały z sesji nr IV/2010 z dnia 30 grudnia 2010 roku
Uchwały z sesji nr V/2011 z dnia 10 lutego 2011 roku
Uchwały z sesji nr VI/2011 z dnia 31 marca 2011 roku
Uchwały z sesji nr VII/2011 z dnia 27 kwietnia 2011 roku
Uchwały z sesji nr VIII/2011 z dnia 26 maja 2011 roku
Uchwały z sesji nr IX/2011 z dnia 28 czerwca 2011 roku
Uchwały z sesji nr X/2011 z dnia 28 lipca 2011 roku
Uchwały z sesji nr XI/2011 z dnia 13 września 2011 roku
Uchwały z sesji nr XII/2011 z dnia 07 października 2011 roku
Uchwały z sesji nr XIII/2011 z dnia 27 października 2011 roku
Uchwały z sesji nr XIV/2011 z dnia 02 grudnia 2011 roku
Uchwały z sesji nr XV/2011 z dnia 29 grudnia 2011 roku
Uchwały z sesji nr XVI/2012 z dnia 14 lutego 2012 roku
Uchwały z sesji nr XVII/2012 z dnia 28 lutego 2012 roku
Uchwały z sesji nr XVIII/2012 z dnia 27 kwietnia 2012 roku
Uchwały z sesji nr XIX/2012 z dnia 22 maja 2012 roku
Uchwały z sesji nr XX/2012 z dnia 11 czerwca 2012 roku
Uchwały z sesji nr XXI/2012 z dnia 21 czerwca 2012 roku
Uchwały z sesji nr XXII/2012 z dnia 29 sierpnia 2012 roku
Uchwały z sesji nr XXIII/2012 z dnia 2 października 2012 roku
Uchwały z sesji nr XXIV/2012 z dnia 29 października 2012 roku
Uchwały z sesji nr XXV/2012 z dnia 18 grudnia 2012 roku
Uchwały z sesji nr XXVI/2012 z dnia 31 grudnia 2012 roku
Uchwały z sesji nr XXVII/2013 z dnia 25 marca 2013 roku
Uchwały z sesji nr XXVIII/2013 z dnia 26 kwietnia 2013 roku
Uchwały z sesji nr XXIX/2013 z dnia 27 maja 2013 roku
Uchwały z sesji nr XXX/2013 z dnia 26 czerwca 2013 roku
Uchwały z sesji nr XXXI/2013 z dnia 7 sierpnia 2013 roku
Uchwały z sesji nr XXXII/2013 z dnia 30 września 2013 roku
Uchwały z sesji nr XXXIII/2013 z dnia 30 października 2013 roku
Uchwały z sesji nr XXXIV/2013 z dnia 30 grudnia 2013 roku
Uchwały z sesji nr XXXV/2014 z dnia 11 lutego 2014 roku
Uchwały z sesji nr XXXVI/2014 z dnia 29 kwietnia 2014 roku
Uchwały z sesji nr XXXVII/2014 z dnia 26 maja 2014 roku
Uchwały z sesji nr XXXVIII/2014 z dnia 25 czerwca 2014 roku
Uchwały z sesji nr XXXIX/2014 z dnia 31 lipca 2014 roku
Uchwały z sesji nr XL/2014 z dnia 4 września 2014 roku
Uchwały z sesji nr XLI/2014 z dnia 3 listopada 2014 roku
Ostat. 10 wiadomości:

» w sprawie uchwalenia programu gospodarczego Rady Gminy Bliżyn na kadencję 2010-2014.
» w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu sołectwa Brzeście na obszarze gminy Bliżyn
» w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2011.
» w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy na lata 2011- 2020.
» w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz określenia zasad ich zbywania, nabywania i wykupu
» w sprawie zaciągnięcia pożyczki w Banku Gospodarstwa Krajowego.
Urząd Gminy Bliżyn
ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn