(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2010
  • Ogłoszenie o zamówieniu na zadanie nr 11/2010

    Remont drogi wewnętrznej stanowiącej dojazd do gruntów rolnych w miejscowości Zagórze o długości 302 m w km 0+00 do 0+302 na działkach nr 88 i 235 obręb Zagórze

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZADANIE NR 11/2010
    Remont drogi wewnętrznej stanowiącej dojazd do gruntów rolnych w miejscowości Zagórze o długości 302 m w km 0+00 do 0+302 na działkach nr 88 i 235 obręb Zagórze
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bliżyn, ul. Kościuszki 79A, 26-120 Bliżyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2541172, faks 041 2541236.
    Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugblizyn.bip.doc.pl
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi wewnętrznej stanowiącej dojazd do gruntów rolnych w miejscowości Zagórze o długości 302 m w km 0+00 do 0+302 na działkach nr 88 i 235 obręb Zagórze.
    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi dojazdowej do pól na istniejącym śladzie drogi tłuczniowej o szerokości 4.1 m, na długości 302 m. Remont polegać ma na wykonaniu warstwy odsączającej o grubości 10 cm oraz wbudowaniu nawierzchni z materiału kamiennego o grubości warstwy 15 cm co spowoduje podniesienie niwelety drogi o około 20 cm. W obrębie robót planowane jest wykonanie 2 zjazdów do posesji o szerokości 5 m każdy oraz przepustów pod tymi zjazdami z rur Ø 40 z prefabrykowanymi głowicami..
    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.25-2.
    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WADIUM
    Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie pobierał wadium..
    III.2) ZALICZKI
    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    Wykonawca winien posiadać zarejestrowaną działalność gospodarczą i posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie wykonywania robót budowlanych w specjalności drogowej. Ocena pełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    Wykonawca winien dysponować odpowiednią wiedzą i doświadczeniem. Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 3 roboty budowlane o podobnym zakresie i charakterze. Ocena pełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
    III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    Wykonawca winien dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia. Ocena pełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej. Ocena pełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    - wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    - wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
    III.6) INNE DOKUMENTY
    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4)
    a) formularz oferty wykonania wg załącznika nr 1 do SIWZ,
    b) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu– załącznik nr 2 do SIWZ,
    c) pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów.
    d) dokument wskazujący pełnomocnika w przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się udzielenie zamówienia,
    e) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia spółki cywilnej należy przedłożyć umowę spółki, dokument, z którego będzie wynikać sposób reprezentowania spółki (w przypadku gdy oferta i dokumenty w ofercie będą podpisane przez nie wszystkich członków spółki) oraz aktualne dokumenty, o których mowa w pkt 2 lit b, c, d dotyczące wszystkich członków spółki,

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
    IV.3) ZMIANA UMOWY
    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
    Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w umowie:
    1) Zmiana danych stron umowy: w tym: firmy, osób wchodzących w skład organu, siedziby. Zmiany te zostaną dokonane na podstawie aktualnych wpisów do właściwego rejestru, zaświadczeń itp.
    2) Zmiany numerów kont stron umowy. Zmiany te zostaną dokonane na podstawie pisemnego wniosku strony umowy.
    3) Zamiana personelu Wykonawcy tj. kierownika budowy oraz Zamawiającego tj. inspektora nadzoru w przypadku śmierci lub niezdolności do pracy, rozwiązania umowy o pracę/zlecenie ze stroną umowy, niemożliwości wykonywania przyjętej funkcji w innych uzasadnionych przypadkach. Kierownik budowy i inspektor nadzoru winni legitymować się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w Prawie budowlanym i SIWZ.
    4) Zamiana terminów oraz zmiana zakresu rzeczowego i finansowego w przypadku:
    a) wystąpienia klęski żywiołowej,
    b) wystąpienia warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzania prób i sprawdzeń oraz dokonywania odbiorów,
    c) wystąpienia nieprzewidzianych w SIWZ warunków geologicznych, archeologicznych, w szczególności: występowanie skały, gruntów nawodnionych, niewypałów i niewybuchów, wykopalisk archeologicznych, odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych,
    d) konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz,
    e) wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji,
    f) konieczności zmniejszenia lub zwiększenia ilości niektórych robót objętych przedmiarem, pominięcia niektórych robót, wykonania dodatkowej pracy niezbędnej do zakończenia robót, jeśli jest to niezbędne do zgodnej z umową realizacji robót (zmiana technologii, w szczególności konieczność realizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, rozliczenie końcowe robót),
    g) konieczności zmian zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP itp.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugblizyn.bip.doc.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bliżynie ul. Kościuszki 79a, 26-120 Bliżyn.
    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2010 godzina 08:45, miejsce: Urząd Gminy w Bliżynie ul. Kościuszki 79a, 26-120 Bliżyn pokój nr 1 (sekretariat).
    Termin otwarcia ofert: 10.11.2010r. godzina 09:00, miejsce : Urząd Gminy w Bliżynie ul. Kościuszki 79a, 26-120 Bliżyn pokój nr 15a
    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Terenowego Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych.
    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 26.10.2010 r. pod numerem 302371 - 2010


    Wójt Gminy Bliżyn
    (-) Mariusz Walachnia


    Data wprowadzenia: 2010-10-26 1629
    Data upublicznienia: 2010-10-26
    Art. czytany: 4656 razy

    » projekt część opisowa - rozmiar: 54272 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » projekt część rysunkowa - rozmiar: 87633 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » SIWZ - rozmiar: 180224 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » SST załącznik nr 8 do SIWZ - rozmiar: 552960 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Stachoń
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Uchwały z sesji nr I/18 z dnia 22 listopada 2018 r.
    Uchwały z sesji nr II/18 z dnia 11 grudnia 2018 r.
    Uchwały z sesji nr III/18 z dnia 28 grudnia 2018 r.
    Uchwały z sesji nr IV/19 z dnia 31 stycznia 2019 r.
    Uchwały z sesji nr V/19 z dnia 14 marca 2019 r.
    Uchwały z sesji nr VI/19 z dnia 17 maja 2019 r.
    Uchwały z sesji nr VII/19 z dnia 25 czerwca 2019 r.
    Uchwały z sesji nr VIII/19 z dnia 13 sierpnia 2019 r.
    Uchwały z sesji nr IX/19 z dnia 23 września 2019 r.
    Uchwały z sesji nr X/19 z dnia 28 października 2019 r.
    Uchwały z sesji nr XI/19 z dnia 29 listopada 2019 r.
    Uchwały z sesji nr XII/19 z dnia 27 grudnia 2019 r.
    Uchwały z sesji nr XIII/20 z dnia 17 stycznia 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XIV/20 z dnia 19 lutego 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XV/20 z dnia 13 marca 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XVI/20 z dnia 30 marca 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XVII/20 z dnia 24 czerwca 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XVIII/20 z dnia 17 września 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XIX/20 z dnia 6 listopada 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XX/20 z dnia 30 listopada 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XXI/20 z dnia 28 grudnia 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XXII/2021 z dnia 1 marca 2021 r.
    Uchwały z sesji nr XXIII/2021 z dnia 5 maja 2021 r.
    Uchwały z sesji nr XXIV/2021 z dnia 24 czerwca 2021 r.
    Uchwały z sesji nr XXV/2021 z dnia 22 lipca 2021 r.
    Uchwały z sesji nr XXVI/2021 z dnia 23 września 2021 r.
    Uchwały z sesji nr XXVII/2021 z dnia 27 października 2021 r.
    Uchwały z sesji nr XXVIII/2021 z dnia 8 listopada 2021 r.
    Uchwały z sesji nr XXIX/2021 z dnia 21 grudnia 2021r.
    Uchwały z sesji nr XXX/2021 z dnia 29 grudnia 2021r.
    Uchwały z sesji nr XXXI/2022 z dnia 25 stycznia 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXII/2022 z dnia 28 lutego 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXIII/2022 z dnia 29 marca 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXIV/2022 z dnia 20 kwietnia 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXV/2022 z dnia 13 maja 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXVI/2022 z dnia 23 czerwca 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXVII/2022 z dnia 19 lipca 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXVIII/2022 z dnia 8 września 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXIX/2022 z dnia 26 października 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XL/2022 z dnia 29 listopada 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XLI/2022 z dnia 9 grudnia 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XLII/2022 z dnia 29 grudnia 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XLIII/2023 z dnia 16 stycznia 2023 r.
    Uchwały z sesji nr XLIV/2023 z dnia 31 marca 2023 r.
    Uchwały z sesji nr XLV/2023 z dnia 4 maja 2023 r.
    Uchwały z sesji nr XLVI/2023 z dnia 22 czerwca 2023 r.
    Uchwały z sesji nr XLVII/2023 z dnia 13 lipca 2023 r.
    Uchwały z sesji nr XLVIII/2023 z dnia 29 sierpnia 2023 r.
    Uchwały z sesji nr XLIX/2023 z dnia 28 września 2023 r.
    Uchwały z sesji nr L/2023 z dnia 26 października 2023 r.
    Uchwały z sesji nr LI/2023 z dnia 29 listopada 2023 r.
    Uchwały z sesji nr LII/2023 z dnia 28 grudnia 2023 r.
    Uchwały z sesji nr LIII/2024 z dnia 30 stycznia 2024 r.
    Uchwały z sesji nr LIV/2024 z dnia 11 marca 2024 r.
    Uchwały z sesji nr LV/2024 z dnia 27 marca 2024 r.
    Uchwały z sesji nr LVI/2024 z dnia 24 kwietnia 2024 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    » w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2023 - 2035
    » w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2023 rok
    » w sprawie udzielenia pomocy finansowej
    » w sprawie metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty
    » zmieniająca uchwałę Nr XLII/291/2022 Rady Gminy Bliżyn z dnia 29 grudnia 2022 roku w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, jak również trybu ich pobierania
    » w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do przyznania nieodpłatnej pomocy w zakresie dożywiania dla osób objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023
    » w sprawie określenia zasad zwrotu wydatków w zakresie dożywiania dla osób objętych wieloletnim rządowym programem ,,Posiłek w szkole i w domu' na lata 2019 - 2023
    » w sprawie przyjęcia 'Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Bliżyn na lata 2023 - 2030'.
    » w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Bliżyn w 2023 roku
    » w sprawie zatwierdzenia planów pracy Rady Gminy Bliżyn oraz komisji stałych na 2023 rok
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn