(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Nabór na wolne stanowiska
  • Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. księgowości budżetowej

    Urząd Gminy w Bliżynie
    ul. Kościuszki 79a
    26-120 Bliżyn

    Wójt Gminy Bliżyn
    ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
    podinspektor ds. księgowości budżetowej


    I. Wymagania niezbędne:
    1) wykształcenie wyższe ekonomiczne; specjalność rachunkowość lub finanse publiczne,
    2) umiejętność obsługi komputera,
    3) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
    4) obywatelstwo polskie,
    5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
    6) znajomość ustaw i innych przepisów oraz umiejętność ich interpretacji min:
    a) kodeks postępowania administracyjnego,
    b) ustawa o rachunkowości,
    c) ustawa o finansach publicznych,
    d) ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych,
    e) ustawa o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
    f) ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych,
    g) ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych,
    h) rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
    i) rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
    j) ustawy o samorządzie gminnym,
    k) ustawa o pracownikach samorządowych
    l) instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin,

    II. Wymagania dodatkowe (pożądane):
    1) doświadczenie w księgowości budżetowej z co najmniej 3 letnim stażem pracy,
    2) ukończone szkolenia i kursy związane z samorządem i administracją,
    3) wykształcenie wyższe ekonomiczne,
    4) znajomość programów biurowych Office: Word i Excel.

    III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    a) prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, dokonywanie ich umorzenia oraz aktualizacji wyceny,
    b) prowadzenie księgi inwentarzowej zbiorczej dla pozostałych środków trwałych w podziale na miejsca użytkowania i osoby materialnie odpowiedzialne,
    c) prowadzenie inwentaryzacji na podstawie uwzględnienia sald dotyczących kontrahentów, weryfikacji stanów ewidencyjnych, dokonywanie wyceny środków majątkowych oraz rozliczanie inwentaryzacji i ustalanie różnic inwentaryzacyjnych na podstawie spisu z natury,
    d) prowadzenie kontroli legalności operacji i rzetelności dokumentów powodujących powstanie zobowiązań w zakresie wydatków z funduszu sołeckiego,
    e) sporządzanie wniosków o zwrot wydatków dotyczących funduszu sołeckiego,
    f) sporządzanie list płac wynagrodzeń dla pracowników urzędu, zasiłków z ubezpieczenia społecznego, wynagrodzeń z tytułu umów zlecenia,
    g) prowadzenie dokumentacji dotyczącej wynagrodzeń,
    h) prowadzenie w imieniu płatnika spraw wynikających z ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz aktów wykonawczych do ustawy,
    g) obliczanie i pobieranie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, terminowe przekazywanie informacji podatkowych, dokonywanie rocznego obliczania podatku oraz współpraca z urzędami skarbowymi,
    h) prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej w/w spraw.

    IV. Wymagane dokumenty:
    1) życiorys (CV)
    2) list motywacyjny
    3) dokument potwierdzający wykształcenie
    4) dokumenty potwierdzające staż pracy
    5) kwestionariusz osobowy
    6) oświadczenie o stanie zdrowia
    7) oświadczenie o niekaralności
    8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.


    Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy lub wysłać pocztą w teczce lub kopercie zaopatrzoną dopiskiem:

    „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor ds. księgowości budżetowej”
    w terminie do dnia 19 sierpnia 2011 roku do godz. 15oo (decyduje data wpływu do urzędu)

    Informacje dla kandydatów:
    *Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
    *Etapy naboru:
    - ogłoszenie o naborze
    - składanie dokumentów aplikacyjnych
    - wstępna selekcja kandydatów (analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym)
    - końcowa selekcja kandydatów, indywidualna rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy przeszli wstępną selekcję
    - sporządzenie protokółu z przeprowadzonego naboru
    - podjęcie decyzji o zatrudnieniu
    - ogłoszenie wyników naboru
    *informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.ugblizyn.bip.doc.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Bliżynie.


    Bliżyn dnia 3.08.2011r.


    Data wprowadzenia: 2011-08-03 1333
    Data upublicznienia: 2011-08-03
    Art. czytany: 7728 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości normalne
    Podkategoria:
    Projekty uchwał na sesję 7 maja 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 17 maja 2024 r.
    Podkat. Archiwalne:
    Projekty uchwał na sesję
    Projekty uchwał na sesję XXV/2017
    Projekty uchwałna sesję nadzwyczajną nr XXVI/2018
    Projekty uchwał na sesję XXIX
    Projekty uchwał na sesję XXX
    Projekty uchwał na sesję nadzwyczajną - 26 kwiecień 2018 r.
    Projekty uchwał na sesję - 28 czerwca 2018 r.
    Projekty uchwał na sesję 7 sierpień 2018 r.
    Projekty uchwał na sesję - 14 września 2018 r.
    Projekty uchwał na sesję - 26 października 2018 r.
    Projekty uchwał na sesję 13 listopada 2018r.
    Projekty uchwał na sesję - 11 grudnia 2018 r.
    Projekty uchwał na sesję 28 grudnia 2018 r.
    Projekty uchwał na sesję - 31 stycznia 2019 r.
    Projekty uchwał na sesję - 14 marca 2019 r.
    Projekty uchwał na sesję - 17 maja 2019 r.
    Projekty uchwał na sesję 25 czerwca 2019 r.
    Projekty uchwał na sesję 13 sierpnia 2019 r.
    Projekty uchwał na sesję 23 września 2019 r.
    Projekty uchwał na sesję 28 października 2019 r.
    Projekty uchwał na sesję - 29 listopada 2019 r.
    Projekty uchwał na sesję - 27 grudnia 2019 r.
    Projekty uchwał na sesję - 17 stycznia 2020 r.
    Projekty uchwał na sesję - 19 lutego 2020 r.
    Projekty uchwał na sesję - 13 marca 2020 r.
    Projekty uchwał na sesję - 30 marca 2020 r.
    Projekty uchwał na sesję - 24 czerwca 2020 r.
    Projekty uchwał na sesję - wrzesień 2020 r.
    Projekty uchwał na sesję - 6 listopada 2020 r.
    Projekty uchwał na sesję 30 listopada 2020 r.
    Projekty uchwał na sesję 28 grudnia 2020 r.
    Projekty uchwał na sesję 1 marca 2021 r.
    Projekty uchwał na sesję 5 maja 2021 r.
    Projekty uchwał na sesję 24 czerwca 2021 r.
    Projekty uchwał na sesje 22 lipca 2021r.
    Projekty uchwał na sesję - 23 września 2021 r.
    Projekty uchwał na sesję 27 października 2021r.
    Projekty uchwał na sesję 8 listopada 2021 r.
    Projekty uchwał na sesję 21 grudnia 2021 r.
    Projekty uchwał na sesję 29 grudnia 2021r.
    Projekty uchwał na sesję 25 stycznia 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję 28 lutego 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję 29 marca 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję 20 kwietnia 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję 13 maja 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję 23 czerwca 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję 19 lipca 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję 8 września 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję 26 października 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję - 29 listopada 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję nadzwyczajną w grudniu 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję w grudniu 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję 16 stycznia 2023 r.
    Projekty uchwał na sesję - 31 marca 2023 r.
    Projekty uchwał na sesję 4 maja 2023 r.
    Projekty uchwał na sesję 22 czerwca 2023 r.
    Projekty uchwał na sesję w dniu 13 lipca 2023
    Projekty uchwał na sesję 29 sierpnia 2023 r.
    Projekty uchwał na sesję 28 września 2023 r.
    Projekty uchwał na sesję 26 października 2023 r.
    Projekty uchwał na sesję 29 listopada 2023 r.
    Projekty uchwał na sesję 28 grudnia 2023 r.
    Projekty uchwał na sesję 30 stycznia 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 11 marca 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 27 marca 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 24 kwietnia 2024 r.
    Ostat. 10 wiadomości z archiwum:

    » Projekt uchwały w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Bliżyn w 2020 roku
    » Projekt uchwały w sprawie powierzenia Gminie Skarżysko-Kamienna prowadzenia zadania publicznego polegającego na zapewnieniu mieszkańcom Gminy Bliżyn usług świadczonych
    » Projekt uchwały w sprawie przekazania do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Kielcach skargi Prokuratora Rejonowego w Skarżysku-Kamiennej na uchwałę Rady Gminy Bliżyn nr XXX/235/2018
    » Projekt uchwały w sprawie przekazania do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Kielcach skargi Prokuratora Rejonowego w Skarżysku-Kamiennej na uchwałę Rady Gminy Bliżyn nr XXIV/203/05
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn