(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2012
  • Wyjaśnienie do SIWZ na zadanie 1/2012

    Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: „Zakup energii elektrycznej”.

    W odpowiedzi na zapytanie oferenta dotyczące SIWZ, które wpłynęło faksem w dniu 09.05.2012 roku Zamawiający – Gmina Bliżyn, w trybie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.) wyjaśnia, iż:

    Pytanie 1
    W załącznikach do SIWZ nr 7.1 – 7.2 – projekty umów w §5. Z uwagi na możliwość, zamiany przepisów przez ustawodawcę w czasie obowiązywania Wykonawca zwraca się z prośbą o dodanie kolejnych ust. nr 4 o następującej treści:
    „W przypadku zmiany Ustawy oraz przepisów wykonawczych, wprowadzających dodatkowe obowiązki związane z zakupem praw majątkowych lub certyfikatami dotyczącymi efektywności energetycznej, ceny energii elektrycznej, o których mowa w §5 ust. 1 mogą ulec zmianie w odniesieniu do kosztów wynikających z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie”.
    Odpowiedź
    Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość zmiany ceny jednostkowej w dwóch przypadkach:
    a) zmiany podatku akcyzowego na energię elektryczną
    b) zmiany podatku VAT na energię elektryczną
    W związku z tym nie widzimy podstaw do dokonania zmiany w treści umowy.

    Pytanie 2
    W załącznikach nr 7.1 – 7.2 – projekty umów w §9 ust. 1 widnieje zapis: „Strony ustalają, że rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej nastąpi od dnia ……………… r. jednak nie wcześniej niż po skutecznym rozwiązaniu umowy, na podstawie której dotychczas Zamawiający kupował energię elektryczną oraz skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u OSD.” Z uwagi na konieczność zawarcia umów o świadczenie usług dystrybucji energii z właściwym OSD Wykonawca zwraca się z prośbą o dokonanie następującej modyfikacji przedmiotowego zapisu: „Strony ustalają, że rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej nastąpi od dnia ……………… r., jednak nie wcześniej niż po spełnieniu wszystkich warunków przyłączenia do sieci OSD, oraz nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania obowiązujących umów oraz wejścia w życie umów o świadczenie usług dystrybucji oraz po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy i ewentualnym dostosowaniem układów pomiarowo-rozliczeniowych do wybranej grupy taryfowej.”
    Odpowiedź
    Zamawiający informuje, iż nie akceptuje zaproponowanej zmiany w § 9 ust. 1, zapis pozostaje bez zmian.


    Pytanie 3
    W załącznikach do SIWZ nr 7.1 – 7.2 - projekty umów w § 11 ust. 5 widnieje zapis: „Wszelkie zmiany umowy, z zastrzeżeniem postanowień § 5 ust. 3 Umowy, wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.” Wykonawca zwraca się z prośba o następującą modyfikację: „Wszelkie zmiany umowy, z zastrzeżeniem postanowień § 5 ust. 3-4 Umowy, wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.”
    Odpowiedź
    Nawiązując do odpowiedzi nr 1, Zamawiający nie widzi podstaw do dokonania zmian zapisów umowy w §11 ust. 5 w załączniku do SIWZ. Zapis pozostaje bez zmian.

    Pytanie 4
    Czy Zamawiający posiada aktualnie umowy kompleksowe czy rozdzielone umowy na umowę sprzedaży energii elektrycznej i umowę na świadczenie usług dystrybucji?. Czy obecnie zawarte umowy przez Zamawiającego są zawarte na czas określony czy na czas nieokreślony, proszę podać okres ich wypowiedzenia.
    Odpowiedź
    Zamawiający informuje, iż obecnie obowiązującymi umowami są umowy kompleksowe zawarte na czas nieokreślony. W wyniku przedmiotowego postępowania przetargowego zostaną zawarte przez Zamawiającego dwie odrębne umowy, tj. umowa sprzedaży energii elektrycznej i umowa na usługę dystrybucji energii elektrycznej. Zamawiający informuje, iż nie jest w stanie wskazać okresów wypowiedzenia osobno dla wszystkich punktów wymienionych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Okresy wypowiedzenia umów wynoszą od 30 do 90 dni.


    Pełnomocnik Zamawiającego
    /-/ Katarzyna Okruch


    Data wprowadzenia: 2012-05-14 1247
    Data upublicznienia: 2012-05-14
    Art. czytany: 3390 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Katarzyna Okruch
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Uchwały z sesji nr I/06 z dnia 24 listopada 2006 roku
    Uchwały z sesji nr II/06 z dnia 5 grudnia 2006 roku
    Uchwały z sesji nr III/06 z dnia 29 grudnia 2006 roku
    Uchwały z sesji nr IV/07 z dnia 22 lutego 2007 roku
    Uchwały z sesji nr V/07 z dnia 25 kwietnia 2007 roku
    Uchwały z sesji nr VI/07 z dnia 20 czerwca 2007 roku
    Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr VII/07 z dnia 13 lipca 2007 roku
    Uchwały z sesji nr VIII/07 z dnia 30 sierpnia 2007 roku
    Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr IX/07 z dnia 14 września 2007 roku
    Uchwały z sesji nr X/07 z dnia 25 października 2007 roku
    Uchwały z sesji nr XI/07 z dnia 19 grudnia 2007 roku
    Uchwała z sesji nr XII/08 z dnia 11 stycznia 2008 roku
    Uchwała z sesji nr XIII/08 z dnia 26 lutego 2008 roku
    Uchwała z sesji nadzwyczajnej nr XIV/08 z dnia 16 kwietnia 2008 roku
    Uchwała z sesji nr XV/08 z dnia 29 kwietnia 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XVI/08 z dnia 26 czerwca 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XVII/08 z dnia 31 lipca 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XVIII/08 z dnia 29 sierpnia 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XIX/08 z dnia 22 października 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XX/08 z dnia 9 grudnia 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XXI/08 z dnia 30 grudnia 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XXII/09 z dnia 6 lutego 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXIII/09 z dnia 24 marca 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXIV/09 z dnia 29 kwietnia 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXV/09 z dnia 18 czerwca 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXVI/09 z dnia 20 lipca 2009 roku
    Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr XXVII/09 z dnia 31 lipca 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXVIII/09 z dnia 7 września 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXIX/09 z dnia 28 października 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXX/09 z dnia 01 grudnia 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXXI/09 z dnia 30 grudnia 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXXII/10 z dnia 28 stycznia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXIII/10 z dnia 22 marca 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXIV/10 z dnia 29 kwietnia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXV/10 z dnia 28 maja 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXVI/10 z dnia 24 czerwca 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXVII/10 z dnia 26 sierpnia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXVIII/10 z dnia 28 września 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXIX/10 z dnia 8 października 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XLI/10 z dnia 8 listopada 2010 roku
    Ostat. 10 wiadomości:

    » w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2009.
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn