(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2012
  • OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZADANIE NR 2/2012

    Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w sezonie 2012/2013

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZADANIE NR 2/2012
    SEKCJA I: Zamawiający:
    Gmina Bliżyn
    26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79a
    woj. świętokrzyskie, pow. skarżyski
    tel. (0-41) 254-11-72 fax (0-41) 254-12-36
    www.ugblizyn.bip.doc.pl

    Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    Nazwa zamówienia:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w sezonie 2012/2013

    Rodzaj zamówienia: usługi
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług mających na celu zwalczanie śliskości, usuwanie błota pośniegowego, zlodowaciałych warstw śniegu, odśnieżanie i posypywanie dróg i placów oraz wywóz nadmiaru śniegu w sezonie zimowym 2012/2013. Zimowym utrzymaniem objęte będą drogi gminne, wewnętrzne w ilości 67,641 km i drogi powiatowe w ilości 41,409 km oraz parkingi gminne (5 miejsc) na terenie gminy Bliżyn wg wykazu parkingów, dróg gminnych i wewnętrznych, dróg powiatowych oraz parkingów. Przewiduje się wywóz 500 m3 śniegu w ciągu jednego sezonu.
    Miejsce świadczenia usług: Gmina Bliżyn
    Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
    CPV: 90620000-9, 90630000-2
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie 5.11.2012, zakończenie 15.04.2013
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    Zamawiający nie będzie pobierał wadium.
    Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
    Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków
    1)Wykonawca winien posiadać zarejestrowaną działalność i posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
    2)Wykonawca winien dysponować odpowiednią wiedzą i doświadczeniem. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował z należytą starannością w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jednej usługi zimowego utrzymania dróg w minimum jednym sezonie zimowym o długości min. 60 km. Ocena pełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
    3)Wykonawca winien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca winien dysponować min. trzema pługo – piaskarkami, do których zalicza się opłużone pojazdy samochodowe wyposażone w piaskarki oraz jednym opłużonym ciągnikiem. Ocena pełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
    Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 Ustawy Pzp
    1)W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    a)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    b)wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    2)W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    a)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt 2)
    DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
    1)dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    d)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
    INNE DOKUMENTY:
    a)formularz oferty wykonania wg załącznika nr 1 do SIWZ oraz formularz obliczenia ceny oferty stanowiący załącznik do oferty wykonania
    b)oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ
    c)pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów
    d)dokument wskazujący pełnomocnika w przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia
    Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
    Kryteria oceny ofert: najniższa cena
    Zamawiający nie będzie stosował aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
    Zmiany umowy Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonany zostanie wybór wykonawcy.
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w umowie:
    1)Zmiana danych stron umowy, w tym: firmy, osób wchodzących w skład organu, siedziby. Zmiany te zostaną dokonane na podstawie aktualnych wpisów do właściwego rejestru, zaświadczeń itp.
    2)Zmiany numerów kont stron umowy. Zmiany te zostaną dokonane na podstawie pisemnego wniosku strony umowy.
    3)Zmiana personelu Zamawiającego i Wykonawcy odpowiedzialnych za realizację zamówienia w przypadku śmierci, choroby lub długotrwałej niezdolności do pracy, rozwiązania umowy o pracę/zlecenie ze stroną umowy, niemożliwości wykonywania przyjętej funkcji w innych uzasadnionych przypadkach.
    4)Zmiana terminów realizacji umowy. Dopuszcza się zmianę terminu rozpoczęcia jak i zakończenia realizacji umowy w poszczególnych sezonach zimowych w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych wymagających wcześniejsze niż założone rozpoczęcie akcji zimowej, jak również w przypadku konieczności przedłużenia zimowego utrzymania dróg.
    5)Dopuszcza się uruchomienie akcji zimowej w innym okresie, w przypadku wystąpienia opadów śniegu i innych zjawisk zimowych. Rozliczenie z Wykonawcą usług odbywać się wówczas będzie na zasadach określonych w umowie. W tej sytuacji rozpoczęcie przez Wykonawcę w pełnym zakresie usług odśnieżania lub zwalczania śliskości po jej uruchomieniu winno nastąpić w ciągu 6 godz.
    6)Zmiana zakresu rzeczowego w przypadku: konieczności zmniejszenia lub zwiększenia ilości dróg i parkingów do odśnieżania, konieczności zmiany standardów zimowego utrzymania dla poszczególnych odcinków dróg lub parkingów. Wartość robót związanych ze zmianą zakresu rzeczowego określana będzie zgodnie z opisem obliczenia ceny oferty określonym w pkt. XVII. Opis sposobu obliczenia ceny niniejszej SIWZ, zmiana ilości nadmiaru śniegu do wywiezienia.
    7)Ponadto umowa będzie mogła ulec zmianie w przypadku:
    a) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
    b) gdy zaistnieje inna niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze SIWZ.
    8)Pozostałe okoliczności dokonania zmian w umowie:
    a)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ,
    b)zmiana obowiązującej stawki VAT,
    Zmiany mogą być dokonywane na pisemny wniosek stron umowy wraz z uzasadnieniem, w formie sporządzonego na piśmie aneksu.
    Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.
    Informacje administracyjne:
    Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest:
    •na stronie: www.ugblizyn.bip.doc.pl
    •w siedzibie Zamawiającego : Urząd Gminy Bliżyn ul. Kościuszki 79a, 26-120 Bliżyn pokój nr 10.
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
    08.10.2012r., godzina: 8.45, miejsce: Urząd Gminy Bliżyn ul. Kościuszki 79a, 26-120 Bliżyn, pokój nr 1 (sekretariat)
    Termin otwarcia ofert: 08.10.2012r., godzina: 9.00, miejsce: Urząd Gminy Bliżyn ul. Kościuszki 79a, 26-120 Bliżyn, pokój nr 15a
    Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
    Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28.09.2012r. pod numerem 207915-2012
    Wójt Gminy Bliżyn
    (-) Mariusz Walachnia


    Data wprowadzenia: 2012-09-28 1328
    Data upublicznienia: 2012-09-28
    Art. czytany: 5685 razy

    » SIWZ - rozmiar: 424448 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » SST. - rozmiar: 91648 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 4 do umowy - rozmiar: 979716 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Renata Ślęzak
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Uchwały z sesji nr I/06 z dnia 24 listopada 2006 roku
    Uchwały z sesji nr II/06 z dnia 5 grudnia 2006 roku
    Uchwały z sesji nr III/06 z dnia 29 grudnia 2006 roku
    Uchwały z sesji nr IV/07 z dnia 22 lutego 2007 roku
    Uchwały z sesji nr V/07 z dnia 25 kwietnia 2007 roku
    Uchwały z sesji nr VI/07 z dnia 20 czerwca 2007 roku
    Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr VII/07 z dnia 13 lipca 2007 roku
    Uchwały z sesji nr VIII/07 z dnia 30 sierpnia 2007 roku
    Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr IX/07 z dnia 14 września 2007 roku
    Uchwały z sesji nr X/07 z dnia 25 października 2007 roku
    Uchwały z sesji nr XI/07 z dnia 19 grudnia 2007 roku
    Uchwała z sesji nr XII/08 z dnia 11 stycznia 2008 roku
    Uchwała z sesji nr XIII/08 z dnia 26 lutego 2008 roku
    Uchwała z sesji nadzwyczajnej nr XIV/08 z dnia 16 kwietnia 2008 roku
    Uchwała z sesji nr XV/08 z dnia 29 kwietnia 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XVI/08 z dnia 26 czerwca 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XVII/08 z dnia 31 lipca 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XVIII/08 z dnia 29 sierpnia 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XIX/08 z dnia 22 października 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XX/08 z dnia 9 grudnia 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XXI/08 z dnia 30 grudnia 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XXII/09 z dnia 6 lutego 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXIII/09 z dnia 24 marca 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXIV/09 z dnia 29 kwietnia 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXV/09 z dnia 18 czerwca 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXVI/09 z dnia 20 lipca 2009 roku
    Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr XXVII/09 z dnia 31 lipca 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXVIII/09 z dnia 7 września 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXIX/09 z dnia 28 października 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXX/09 z dnia 01 grudnia 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXXI/09 z dnia 30 grudnia 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXXII/10 z dnia 28 stycznia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXIII/10 z dnia 22 marca 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXIV/10 z dnia 29 kwietnia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXV/10 z dnia 28 maja 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXVI/10 z dnia 24 czerwca 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXVII/10 z dnia 26 sierpnia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXVIII/10 z dnia 28 września 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXIX/10 z dnia 8 października 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XLI/10 z dnia 8 listopada 2010 roku
    Ostat. 10 wiadomości:

    » w sprawie utworzenia Przedszkola w Bliżynie
    » w sprawie wprowadzenia zmian do uchwały nr V/34/03 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 25 kwietnia 2003 roku w sprawie utworzenia jednostki organizacyjnej pn. Zespół Szkół w Bliżynie.
    » w sprawie ustalenia sieci przedszkoli prowadzonych przez gminę Bliżyn
    » w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2010
    » w sprawie zaciągnięcia kredytu.
    » w sprawie trybu prac nad projektem uchwały budżetowej.
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn