(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2013
  • Ogłoszenie o zmianie SIWZ na zadanie nr 11/2013

    Zimowe utrzymania dróg gminnych i powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014

    Ogłoszenie o zmianie SIWZ na zadanie nr 11/2013
    Zimowe utrzymania dróg gminnych i powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014
    Zamawiający:
    Gmina Bliżyn
    26-120 Bliżyn
    powiat skarżyski
    NIP; 663-12-57-935 REGON: 291009981
    www.ugblizyn.bip.doc.pl

    Nazwa zamówienia: Zimowe utrzymania dróg gminnych i powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014
    Zmiany:
    1. W dziale II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA, pkt. 4 Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia otrzymuje brzmienie: „Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług mających na celu zwalczanie śliskości, usuwanie błota pośniegowego, zlodowaciałych warstw śniegu, odśnieżanie i posypywanie dróg i placów oraz wywóz nadmiaru śniegu w sezonie zimowym 2013/2014. Zimowym utrzymaniem objęte będą drogi gminne, wewnętrzne w ilości 70,533 km i drogi powiatowe w ilości 41,409 km oraz parkingi gminne (5 miejsc) na terenie gminy Bliżyn wg wykazu parkingów, dróg gminnych i wewnętrznych, dróg powiatowych oraz parkingów. Przewiduje się wywóz 500 m3 śniegu w ciągu jednego sezonu. Plan sytuacyjny dróg gminnych i wewnętrznych oraz dróg powiatowych, parkingów do zimowego utrzymania przedstawia załącznik nr 4 do umowy.
    Wykonawca przyjmie na siebie obowiązek wykonywania usług w następujący sposób:
    1) akcja czynna – polegająca na pracy sprzętu bezpośrednio na drodze. Drogi utrzymywane będą w II standardzie zimowego utrzymania, których zasady przedstawia załącznik nr 5 do umowy na zimowe utrzymanie dróg. Akcja czynna rozpocznie się w chwili wydania przez Zamawiającego dyspozycji wyjazdu do pracy sprzętu bezpośrednio na drodze,
    2) akcja bierna polegająca na pozostawieniu sprzętu wraz z operatorem w pełnej gotowości do podjęcia „akcji czynnej”,
    3) przejście „akcji czynnej” na „akcję bierną” uwarunkowane będzie wystąpieniem konkretnych czynników pogodowych i w zależności od nich, nastąpi uznanie przez ZAMAWIAJĄCEGO typu akcji w dobie rozliczeniowej wykonywanej usługi. W przypadku nagłej zmiany warunków pogodowych decyzję o przejściu z akcji biernej na akcję czynną podejmuje WYKONAWCA powiadamiając ZAMAWIAJĄCEGO,
    4) wywóz śniegu z miejsc nagromadzenia nadmiaru śniegu wykonywane będzie na zlecenie Zamawiającego. Śnieg należy wywieść w miejsce Wykonawcy,
    5) doba rozliczeniowa danego typu akcji rozpoczynać się będzie o godzinie 000 i będzie trwać do godz. 2400. W jednej dobie może wystąpić tylko jeden typ akcji,
    6) zakres usług nie dotyczy odśnieżania i zwalczania śliskości na chodnikach,
    7) wykonawca realizujący usługę zapewnia:
    - dostateczną ilość sił i środków gwarantujących terminowe i jakościowe wykonywanie zakresu rzeczowego usługi,
    - służbę dyżurną,
    - przekazywanie Zamawiającemu informacji o warunkach panujących na drogach,
    8) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania usługi,
    9) część dróg gminnych, wewnętrznych i powiatowych posiadają gruntową nawierzchnię jak również małą szerokość pasa drogowego. Wykonawca samodzielnie zdecyduje o rodzaju sprzętu do zimowego utrzymania tychże dróg. Zamawiający sugeruje wykorzystanie opłużonego ciągnika,
    10) stan gotowości do akcji zimowego utrzymania jezdni dróg trwa od 5 listopada do 15 kwietnia roku następnego.
    11) Uruchomienie i zawieszenie akcji zimowego utrzymania następować będzie na podstawie pisemnego lub telefonicznego potwierdzonego następnie w formie pisemnej powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego,
    12) zimowe utrzymanie dróg należy w miarę możliwości wykonywać w godzinach nocnych (przed godz. 6.00).
    13) usługi zimowego utrzymania dróg należy wykonywać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru.
    2. Zmianie ulega załącznik nr 7 do SIWZ otrzymuje on brzmienie:

    Załącznik nr 7 do SIWZ
    ..........................................................................
    (pieczęć, nazwa i dokładny adres wykonawcy)



    OŚWIADCZENIE
    na mocy art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych

    Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: 11/2013 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Bliżyn w sezonie zimowym 2013/2014
    Ja (imię i nazwisko)
    ………………………………………………………………………………………………
    działając w imieniu reprezentowanej przeze mnie firmy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie1
    ………………………………………………………………………………………………
    oświadczam(y), że zamierzam(y)/ nie zamierzam(y)2
    powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
    Lp. Opis części zamówienia przewidzianej do wykonania przez podwykonawcę
    1 2




    Uwaga:
    1 - nazwa i adres Wykonawcy, a w przypadku składania oferty wspólnej – należy podać dane Lidera;
    2 - niepotrzebne skreślić.

    ...................................................... ...................................................................
    Miejscowość, data podpis/y/ osoby/osób uprawnionej/ych
    do reprezentowania Wykonawcy

    3. Zmianie ulega nazwisko Skarbnika Gminy Bliżyn w załączniku nr 8 do SIWZ, otrzymuje on brzmienie:
    przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy – Aliny Wójcik
    4. Zmianie ulega numer załącznika SST – otrzymuje on numer 9
    5. W dziale VIII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert pkt otrzymuje brzmienie: 2. Ofertę należy złożyć do dnia 15.10.2013 r. do godz. 9.45., pkt 4 otrzymuje brzmienie: 4. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Bliżyn, 26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79A pokój nr 6 w dniu 15.10.2013 r. o godz.10.00.
    Wójt Gminy Bliżyn
    (-) Mariusz Walachnia


    Data wprowadzenia: 2013-10-08 1214
    Data upublicznienia: 2013-10-08
    Art. czytany: 4569 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Renata Ślęzak
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Uchwały z sesji nr I/2010 z dnia 1 grudnia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr II/2010 z dnia 6 grudnia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr III/2010 z dnia 29 grudnia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr IV/2010 z dnia 30 grudnia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr V/2011 z dnia 10 lutego 2011 roku
    Uchwały z sesji nr VI/2011 z dnia 31 marca 2011 roku
    Uchwały z sesji nr VII/2011 z dnia 27 kwietnia 2011 roku
    Uchwały z sesji nr VIII/2011 z dnia 26 maja 2011 roku
    Uchwały z sesji nr IX/2011 z dnia 28 czerwca 2011 roku
    Uchwały z sesji nr X/2011 z dnia 28 lipca 2011 roku
    Uchwały z sesji nr XI/2011 z dnia 13 września 2011 roku
    Uchwały z sesji nr XII/2011 z dnia 07 października 2011 roku
    Uchwały z sesji nr XIII/2011 z dnia 27 października 2011 roku
    Uchwały z sesji nr XIV/2011 z dnia 02 grudnia 2011 roku
    Uchwały z sesji nr XV/2011 z dnia 29 grudnia 2011 roku
    Uchwały z sesji nr XVI/2012 z dnia 14 lutego 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XVII/2012 z dnia 28 lutego 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XVIII/2012 z dnia 27 kwietnia 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XIX/2012 z dnia 22 maja 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XX/2012 z dnia 11 czerwca 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XXI/2012 z dnia 21 czerwca 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XXII/2012 z dnia 29 sierpnia 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XXIII/2012 z dnia 2 października 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XXIV/2012 z dnia 29 października 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XXV/2012 z dnia 18 grudnia 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XXVI/2012 z dnia 31 grudnia 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XXVII/2013 z dnia 25 marca 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXVIII/2013 z dnia 26 kwietnia 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXIX/2013 z dnia 27 maja 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXX/2013 z dnia 26 czerwca 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXXI/2013 z dnia 7 sierpnia 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXXII/2013 z dnia 30 września 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXXIII/2013 z dnia 30 października 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXXIV/2013 z dnia 30 grudnia 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXXV/2014 z dnia 11 lutego 2014 roku
    Uchwały z sesji nr XXXVI/2014 z dnia 29 kwietnia 2014 roku
    Uchwały z sesji nr XXXVII/2014 z dnia 26 maja 2014 roku
    Uchwały z sesji nr XXXVIII/2014 z dnia 25 czerwca 2014 roku
    Uchwały z sesji nr XXXIX/2014 z dnia 31 lipca 2014 roku
    Uchwały z sesji nr XL/2014 z dnia 4 września 2014 roku
    Uchwały z sesji nr XLI/2014 z dnia 3 listopada 2014 roku
    Ostat. 10 wiadomości:

    » w sprawie wyboru ławników do Sądu Rejonowego w Skarżysku-Kamiennej na kadencję 2012-2015
    » w sprawie: ustanowienia pomnika przyrody
    » w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy na lata 2011-2019
    » w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2011.
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn