(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Informacja Wójta Gminy Bliżyn o pierwszej sesji Rady Gminy Bliżyn
A» OBWIESZCZENIE PAŃSTWOWEJ KOMISJI WYBORCZEJ z dnia 18 marca 2024 r. o postanowieniu Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w sprawie zarządzenia wyborów posłów do Parlamentu Europejskiego
A» POSTANOWIENIE Nr 365/2024 KOMISARZA WYBORCZEGO W KIELCACH IV
A» Sesja LVI Rady Gminy Bliżyn - 24 kwietnia 2024 r.
A» Zapytanie cenowe Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowym Odrowążku
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Ogłoszenia o sesjach
  • Ogłoszenia o sesji - kadencja 2014-2018
  • Ogłoszenie o sesji w dniu 25 sierpnia 2017 r.

    Przewodniczący Rady Gminy Bliżyn informuje, że w dniu
    25 sierpnia 2017r. o godz.900 w świetlicy OSP w Bliżynie
    odbędzie się sesja Rady.

    Projekt porządku obrad przewiduje:
    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.
    2. Przyjęcie protokołu z obrad XXII sesji Rady.
    3. Informacja Wójta o pracy między sesjami oraz informacja o realizacji uchwał podjętych na
    ostatniej sesji.
    4. Wystąpienia zaproszonych gości.
    5. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.
    6. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2016/2017:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ wystąpienia Dyrektorów Szkół,
    c/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych,
    d/ dyskusja,
    e/ przyjęcie informacji.
    7. Informacja o realizacji podatków i opłat za I półrocze 2017r.:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki
    Gminy oraz Komisji Rewizyjnej,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.
    8. Ocena realizacji budżetu gminy za I półrocze 2017r.:
    a/ informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Bliżyn za I półrocze 2017r.,
    b/ informacja o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej w okresie I półrocza
    2017r.,
    c/ informacje o przebiegu wykonania planu finansowego za okres I półrocza 2017r.:
    - Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie,
    - Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie,
    d/ stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki
    Gminy oraz Komisji Rewizyjnej,
    e/ dyskusja,
    f/ przyjęcie informacji.
    9. Rozpatrzenie i podjęcie uchwał w sprawie:
    a/ rozpatrzenia skargi na działalność Wójta Gminy Bliżyn,
    b/ rozpatrzenia petycji,
    c/ przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami sołectwa Płaczków w zakresie
    utworzenia sołectwa „Pięty-Sołtyków”,
    d/ wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy na lata 2017-2031,
    e/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2017,
    f/ zaciągnięcia pożyczki z budżetu państwa na wyprzedzające finansowanie w ramach
    Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w Banku Gospodarstwa
    Krajowego,
    g/ terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami
    komunalnymi na terenie gminy Bliżyn oraz zarządzenia poboru opłaty w drodze inkasa,
    określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso,
    h/ uchwalenia Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Bliżyn na lata 2016-2022.
    10. Informacje, komunikaty i oświadczenia.
    11. Zamknięcie obrad sesji.

    Zapraszam mieszkańców do udziału w obradach sesji.



    Data wprowadzenia: 2017-08-09 1310
    Data upublicznienia: 2017-08-09
    Art. czytany: 2707 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Bernatek
    Rejestr zmian:
    2017-09-05
    1. Typ zdarzenia: przeniesienie wiadomości do archiwum - Zmienił: Grzegorz Patura

    2017-08-09
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Paweł Bernatek
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn