(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Ogłoszenia
  • Zapytania cenowe
  • Przeprowadzenie szkolenia dla urzędników (pracowników Urzędu Gminy Bliżyn i jednostek podległych) w zakresie cyberbezpieczeństwa (edukacja cyfrowa dla urzędników)

    ZAPYTANIE OFERTOWE NR IN.131.2.2022
    1. Zamawiający:
    Gmina Bliżyn
    26-120 Bliżyn, ul. Kościuszki 79A
    2. Przedmiot zamówienia:

    „Przeprowadzenie szkolenia dla urzędników (pracowników Urzędu Gminy Bliżyn i jednostek podległych) w zakresie cyberbezpieczeństwa (edukacja cyfrowa dla urzędników)”
    Opis przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia dla urzędników (pracowników Urzędu Gminy Bliżyn i jednostek podległych) w zakresie cyberbezpieczeństwa (edukacja cyfrowa dla urzędników) wg Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina Oś Priorytetowa V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU Działanie 5.1
    1) Szkolenie zostanie przeprowadzone w formie zdalnej lub stacjonarnej (w siedzibie klienta) prezentacji i wykładu dla czterech osobnych grup maksymalnie 10 osobowych;
    2) Czas trwania szkolenia dla każdej z grup - do 2,5h + 30min (ewentualna dyskusja i zadawanie pytań);
    3) tematyka szkolenia będzie dotyczyła w szczególności następujących zagadnień z zakresu cyberbezpieczeństwa:
    - zagrożenia dla użytkownika i zasobów organizacji;
    - socjotechniczne mechanizmy działania cyberprzestępców;
    - rozpoznawanie zagrożeń oraz reagowanie na pojawiające się niebezpieczeństwa;
    - dobre praktyki zabezpieczania się przed poszczególnymi zagrożeniami;
    - utrzymanie bezpieczeństwa informacji w systemach informatycznych (zabezpieczanie środowiska pracy)
    - podstawy bezpieczeństwa systemów informatycznych;
    - przenoszenie się zagrożeń pomiędzy obszarem prywatnym a służbowym;
    - profilaktyka bezpiecznego korzystania z Internetu oraz sieci LAN i Wi-Fi,
    - konsekwencje lekceważenia zasad cybezpieczeństwa;
    4) Do dyspozycji zamawiającego zostaną przekazane w formie elektronicznej materiały obejmujące tematykę szkolenia.
    5) Wykonawca oświadcza, że posiada potencjał techniczny, osobowy, wiedzę oraz doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia – konieczne wykazanie przez wykonawcę, że w okresie ostatnich 3 lat wykonywane były przez niego szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa lub bezpieczeństwa pracy w systemach informatycznych, w co najmniej 6 jednostkach samorządu terytorialnego.
    Informację należy wskazać na załączniku nr 3 do Zapytania – Wykaz usług
    6) Wykonawca oświadcza, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w związku z okolicznościami wskazanymi w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na czas trwania tych okoliczności. Oświadczenie stanowi załącznik nr 4 do Zapytania

    3. Termin realizacji zamówienia: po uzgodnieniu z zamawiającym, nie później niż do 30 września 2022 r.
    4. Kryteria wyboru oferty:
    1) Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
    a) Cena 100%:
    b) Ocenie podlega cena brutto łącznie
    c) Ilość punktów dla każdej oferty w kryterium „Cena” zostanie wyliczona wg poniższego wzoru:

    C min.
    C= ---------------- x 100 % gdzie: 1 % - 1 punkt
    C o

    gdzie:
    C - ilość punktów oferty ocenianej
    C min. - cena minimalna spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
    Co - cena oferty ocenianej
    2) Jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
    3) Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane
    w złożonych ofertach.
    4) Zamawiający może nie rozstrzygnąć postępowania lub zmniejszyć zakres zamówienia, jeżeli cena oferty uznanej za najkorzystniejszą, przewyższy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
    5. Inne istotne warunki zamówienia:
    1) Oferta powinna zawierać oferowaną cenę, rozumianą jako cenę ryczałtową brutto, obejmującą wynagrodzenie za wszystkie obowiązki wykonawcy, niezbędne do prawidłowego zrealizowania usługi.
    2) Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost, jak również nieujęte, a niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
    3) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
    4) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
    5) Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od państwa oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron.
    6) Cena nie ulegnie zmianie przez okres realizacji i nie będzie podlegała waloryzacji ze względu na inflację.
    7) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą odbywać się w walucie polskiej w złotych (PLN).
    8) Zapłata dokonana będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany w wystawionej przez Wykonawcę fakturze VAT lub innym dokumencie, w terminie do 14 dni od wystawienia faktury, poprzedzonej prawidłowym odbiorem przedmiotu zamówienia.
    6. Sposób przygotowania oferty.
    Prosimy o przesłanie oferty wg załącznika:
    • Wzór formularza oferty (Załącznik nr 1)
    • Wykaz usług (Załącznik nr 3)

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
    7. Miejsce i termin złożenia ofert.
    Oferty można składać w następujący sposób:
    1. drogą elektroniczną na adres e-mail: [email protected] lub,
    2. Drogą pocztową lub osobiście na adres:
    Urząd Gminy Bliżyn, ul. Kościuszki 79A, 26-120 Bliżyn w zamkniętej kopercie opisanej: „Przeprowadzenie szkolenia dla urzędników (pracowników Urzędu Gminy Bliżyn i jednostek podległych) w zakresie cyberbezpieczeństwa (edukacja cyfrowa dla urzędników)”
    Oferty należy składać do dnia 30.06.2022 r., do godz. 10:00, (decyduje data wpływu)
    Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone i nie będą rozpatrywane.
    8. Osoba do kontaktu w przedmiotowej sprawie.
    Gzregorz Patura – sprawy techniczne –tel. 41 2541 104
    9. Załączniki:

    • Załącznik nr 1 - Wzór formularza oferty
    • Załącznik nr 2 – Wzór Umowy
    • Załącznik nr 3 – Wykaz usług
    • Załącznik nr 4 – Oświadczenie Wykonawcy




    Data wprowadzenia: 2022-06-20 0946
    Data upublicznienia: 2022-06-20
    Art. czytany: 1442 razy

    » Załącznik nr 1 - wersja docx - rozmiar: 83168 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 3 - wersja docx - rozmiar: 124416 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 4 - wersja docx - rozmiar: 73727 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami (wersja pdf) - rozmiar: 3846354 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Uchwały z sesji nr I/14 z dnia 1 grudnia 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr II/14 z dnia 17 grudnia 2014 rokIu
    A Uchwały z sesji nr III/15 z dnia 27 stycznia 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr IV/15 z dnia 25 marca 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr V/15 z dnia 28 kwietnia 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr VI/15 z dnia 17 czerwca 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr VII/15 z dnia 03 września 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr VIII/15 z dnia 21 września 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr IX/15 z dnia 29 października 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr X/15 z dnia 18 grudnia 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr XI/16 z dnia 21 stycznia 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XII/16 z dnia 29 lutego 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XIII/16 z dnia 1 kwietnia 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XIV/16 z dnia 25 maja 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XV/16 z dnia 30 czerwca 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XVI/16 z dnia 8 września 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XVII/16 z dnia 6 października 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XVIII/16 z dnia 30 listopada 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XIX/16 z dnia 28 grudnia 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XX/17 z dnia 15 lutego 2017 roku
    A Uchwały z sesji nr XXI/17 z dnia 29 marca 2017 roku
    A Uchwały z sesji nr XXII/17 z dnia 26 czerwca 2017 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIII/17 z dnia 25 sierpnia 2017r.
    A Uchwały z sesji nr XXIV/17 z dnia 8 września 2017r.
    A Uchwały z sesji nr XXV/17 z dnia 6 października 2017r.
    A Uchwały z sesji nr XXVI/17 z dnia 24 listopada 2017r.
    A Uchwały z sesji nr XXVII/17 z dnia 28 grudnia 2017r.
    A Uchwały z sesji nr XXVIII/18 z dnia 15 stycznia 2018r.
    A Uchwały z sesji nr XXIX/18 z dnia 5 lutego 2018r.
    A Uchwały z sesji nr XXX/18 z dnia 27 marca 2018r.
    A Uchwały z sesji nr XXXI/18 z dnia 26 kwietnia 2018r.
    A Uchwały z sesji nr XXXII/18 z dnia 28 czerwca 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIII/18 z dnia 7 sierpnia 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIV/18 z dnia 14 września 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXV/18 z dnia 26 października 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXVI/18 z dnia 13 listopada 2018 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2016-2032
    A» w sprawie określenia kryteriów rekrutacji do publicznych szkół podstawowych i gimnazjów, dla których organem prowadzącym jest Gmina Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn