(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Zarządzenia
  • Zarządzenia - rok 2012
  • Zarządzenie Nr 0050.64.2012 Wójta Gminy Bliżyn - w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji okresowej w Urzędzie Gminy w Bliżynie.

    Z dnia: 21 grudnia 2012 roku


    Na podstawie art.30 ust.2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (D. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), art.26 ustawy z dnia 29 września 1994 r.
    o rachunkowości (D.U. z 2009 r. Nr 152, poz.1223 i Nr 165, poz. 1316) oraz § 7 ust. 1 instrukcji w sprawie zasad weryfikowania w drodze inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów wykazanych w księgach rachunkowych stanowiącej załącznik Nr 1 do zarządzenia
    Nr 11/2002 Wójta Gminy w Bliżynie z dnia 2 września 2002 roku w prawie przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji aktywów i pasywów jednostki budżetowej Urząd Gminy
    w Bliżynie zarządza się, co następuje:

    § 1. Zarządza się przeprowadzenie okresowej inwentaryzacji w Urzędzie Gminy w następujących formach:
    1/ w drodze spisu z natury:
    - gotówki oraz dowodów kasowych,
    - druków ścisłego zarachowania,
    - zapasów ewidencjonowanych na koncie 310,
    - składników aktywów będących własnością innych jednostek powierzonych gminie do używania,
    2/ w drodze uzyskania pisemnego potwierdzenia sald – własnych aktywów powierzonych kontrahentom,
    3/ w drodze weryfikacji stanu księgowego:
    - gruntów,
    - należności i zobowiązań wobec osób nie prowadzących ksiąg rachunkowych,
    - tytułów publiczno-prawnych,
    w terminie do dnia 15 stycznia 2013 roku.

    § 2. 1. Powołuje się Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:
    - Marzena Jeżewska – Boczek - przewodnicząca
    - Maria Pisarek - członek
    - Bożena Chyb– członek
    do dokonania spisu z natury aktywów wymienionych w § 1 pkt 1.
    2. Zobowiązuje się pracowników prowadzących podlegające weryfikacji stany ewidencyjne do dokonania inwentaryzacji aktywów wymienionych w § 1pkt 2 i 3.

    § 3. Podaje się personalia osób materialnie odpowiedzialnych za:
    1) gotówkę oraz dowody kasowe – Agnieszka Prościńska,
    2) druki ścisłego zarachowania – Katarzyna Lorek,
    3) zapasy materiałów na składzie – Renata Ślęzak - Kałuża, Kuszewski Zbigniew,
    4) sprzęt komputerowy służący do transmisji danych w SWDO – Luiza Jurczyk - Kutryb,
    5) sprzęt służący do akcji kryzysowych – Zdzisław Kuźdub.

    § 4. Inwentaryzację należy przeprowadzić wg stanu na dzień 30 grudnia 2012r..


    § 5. Zobowiązuje Komisje Inwentaryzacyjne do:
    1) Przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych,
    2) Przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie zasad weryfikowania w drodze inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów wykazanych w księgach rachunkowych,
    3) Przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do referatu finansowo - budżetowego w terminie pięciu dni po terminie zakończenia spisu.

    § 6. Zobowiązuje się członków Komisji do właściwego, dokładnego i rzetelnego przeprowadzenia inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.

    § 7. Przyjmuje się dzień 15 stycznia 2013 roku jako termin zakończenia prac przez Komisję Inwentaryzacyjną.

    § 8. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Gminy oraz Przewodniczącemu Komisji co do podjęcia decyzji wynikających z przeprowadzonej inwentaryzacji.

    § 9. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

    Wójt Gminy Bliżyn
    (-) Mariusz Walachnia


    Data wprowadzenia: 2013-01-18 1416
    Data upublicznienia: 2013-01-18
    Art. czytany: 1803 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości normalne
    Podkategoria:
    A Uchwały z sesji nr I/2010 z dnia 1 grudnia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr II/2010 z dnia 6 grudnia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr III/2010 z dnia 29 grudnia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr IV/2010 z dnia 30 grudnia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr V/2011 z dnia 10 lutego 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr VI/2011 z dnia 31 marca 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr VII/2011 z dnia 27 kwietnia 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr VIII/2011 z dnia 26 maja 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr IX/2011 z dnia 28 czerwca 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr X/2011 z dnia 28 lipca 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XI/2011 z dnia 13 września 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XII/2011 z dnia 07 października 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XIII/2011 z dnia 27 października 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XIV/2011 z dnia 02 grudnia 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XV/2011 z dnia 29 grudnia 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XVI/2012 z dnia 14 lutego 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XVII/2012 z dnia 28 lutego 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XVIII/2012 z dnia 27 kwietnia 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XIX/2012 z dnia 22 maja 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XX/2012 z dnia 11 czerwca 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXI/2012 z dnia 21 czerwca 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXII/2012 z dnia 29 sierpnia 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIII/2012 z dnia 2 października 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIV/2012 z dnia 29 października 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXV/2012 z dnia 18 grudnia 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXVI/2012 z dnia 31 grudnia 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXVII/2013 z dnia 25 marca 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXVIII/2013 z dnia 26 kwietnia 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIX/2013 z dnia 27 maja 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXX/2013 z dnia 26 czerwca 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXI/2013 z dnia 7 sierpnia 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXII/2013 z dnia 30 września 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXIII/2013 z dnia 30 października 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXIV/2013 z dnia 30 grudnia 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXV/2014 z dnia 11 lutego 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXVI/2014 z dnia 29 kwietnia 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXVII/2014 z dnia 26 maja 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXVIII/2014 z dnia 25 czerwca 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXIX/2014 z dnia 31 lipca 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XL/2014 z dnia 4 września 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XLI/2014 z dnia 3 listopada 2014 roku
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn