(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Nabór na wolne stanowiska
  • Nabór na stanowisko Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

    Wójt Gminy Bliżyn
    ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko pracy:
    Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego


    I. Wymagania niezbędne od kandydatów:

    1)ukończone studia prawnicze lub administracyjne i uzyskany tytuł magistra lub podyplomowe studia administracyjne,

    2)co najmniej łączny pięcioletni staż pracy:
    a) na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego lub
    b)w służbie cywilnej lub
    c)w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi,

    3)obywatelstwo polskie,

    4)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

    5)niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    6)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego,

    7)nieposzlakowana opinia,

    8)znajomość przepisów prawa z zakresu niżej wymienionych ustaw:
    a)o samorządzie gminnym,
    b)Prawo o aktach stanu cywilnego,
    c)kodeks rodzinny i opiekuńczy,
    d)o zmianie imion i nazwisk,
    e)kodeks postępowania administracyjnego,
    f)o opłacie skarbowej,
    g)kodeks cywilny,
    h)o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
    i)o ochronie informacji niejawnych,
    j)o ochronie danych osobowych,
    k)dostępie do informacji publicznych,

    9)znajomość języka rosyjskiego.

    II. Wymagania dodatkowe:

    1)biegła umiejętność obsługi komputera,

    2)samodzielność w podejmowaniu decyzji,

    3)posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych,

    4)znajomość języka angielskiego,

    5)wysoka kultura osobista

    III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

    1) sporządzanie i rejestracja aktów stanu cywilnego oraz prowadzenie dokumentacji zbiorowej (akty urodzenia, akty małżeństwa i akty zgonu),

    2) prowadzenie Ksiąg Stanu Cywilnego i archiwum z zakresu USC,

    3)wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego,

    4)udzielanie ślubów,

    5)wydawanie decyzji w sprawie transkrypcji akt stanu cywilnego, odtwarzanie treści akt, sprostowania błędów,

    6)przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego,

    7)inne zadania wynikające z prawa aktów stanu cywilnego,

    8)przygotowanie całości dokumentacji związanej z wydawaniem dowodów osobistych oraz ich wydawanie,

    9)przygotowywanie decyzji w zakresie zmiany imion i nazwisk oraz ustalanie brzmienia pisowni,

    10)zastępstwo pracownika wykonującego zadania z zakresu ewidencji ludności w razie urlopu lub innej nieobecności,

    11)wykonywanie innych spraw zleconych przez Wójta Gminy.

    IV. Wymagane dokumenty:

    1)życiorys (CV),

    2)list motywacyjny,

    3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom ukończenia studiów),

    4)kserokopia dokumentu potwierdzającego staż pracy,

    5)kwestionariusz osobowy,

    6)kserokopia innych dokumentów dotyczących posiadanych kwalifikacji,

    7)aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia zezwalające na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,

    8)zaświadczenie dotyczące niekaralności.

    9)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.

    Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub wysłać pocztą w teczce lub w kopercie z dopiskiem:
    Nabór na stanowisko: Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

    w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 marca 2009 roku – do godz. 1600
    ( decyduje data wpływu do urzędu )

    Informacje dla kandydatów:
    *Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
    *Etapy naboru:
    -ogłoszenie o naborze
    -składanie dokumentów aplikacyjnych,
    -wstępna selekcja kandydatów (analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym,
    -ogłoszenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne,
    -końcowa selekcja kandydatów–indywidualna rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy przeszli wstępną selekcję,
    -sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru,
    -podjecie decyzji o zatrudnieniu,
    -ogłoszenie wyników naboru.
    *Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia i umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (www.ugblizyn.bip.doc.pl)

    Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą – Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz.1458).

    Wójt Gminy Bliżyn
    Mariusz Walachnia

    Bliżyn dnia 5.03.2009r.


    Data wprowadzenia: 2009-03-06 1523
    Data upublicznienia: 2009-03-06
    Art. czytany: 4116 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2009-05-06
    1. Typ zdarzenia: przeniesienie wiadomości do archiwum - Zmienił: Grzegorz Patura

    2009-03-06
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Uchwały z sesji nr I/2010 z dnia 1 grudnia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr II/2010 z dnia 6 grudnia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr III/2010 z dnia 29 grudnia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr IV/2010 z dnia 30 grudnia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr V/2011 z dnia 10 lutego 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr VI/2011 z dnia 31 marca 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr VII/2011 z dnia 27 kwietnia 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr VIII/2011 z dnia 26 maja 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr IX/2011 z dnia 28 czerwca 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr X/2011 z dnia 28 lipca 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XI/2011 z dnia 13 września 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XII/2011 z dnia 07 października 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XIII/2011 z dnia 27 października 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XIV/2011 z dnia 02 grudnia 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XV/2011 z dnia 29 grudnia 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XVI/2012 z dnia 14 lutego 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XVII/2012 z dnia 28 lutego 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XVIII/2012 z dnia 27 kwietnia 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XIX/2012 z dnia 22 maja 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XX/2012 z dnia 11 czerwca 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXI/2012 z dnia 21 czerwca 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXII/2012 z dnia 29 sierpnia 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIII/2012 z dnia 2 października 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIV/2012 z dnia 29 października 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXV/2012 z dnia 18 grudnia 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXVI/2012 z dnia 31 grudnia 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXVII/2013 z dnia 25 marca 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXVIII/2013 z dnia 26 kwietnia 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIX/2013 z dnia 27 maja 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXX/2013 z dnia 26 czerwca 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXI/2013 z dnia 7 sierpnia 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXII/2013 z dnia 30 września 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXIII/2013 z dnia 30 października 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXIV/2013 z dnia 30 grudnia 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXV/2014 z dnia 11 lutego 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXVI/2014 z dnia 29 kwietnia 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXVII/2014 z dnia 26 maja 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXVIII/2014 z dnia 25 czerwca 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXIX/2014 z dnia 31 lipca 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XL/2014 z dnia 4 września 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XLI/2014 z dnia 3 listopada 2014 roku
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» zmieniająca uchwałę Nr XL/268/2014 Rady Gminy Bliżyn z dnia 4 września 2014r. w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2014.
    A» w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy na lata 2014-2030
    A» w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2014.
    A» w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości
    A» w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych
    A» w sprawie zatwierdzenia taryfy na zbiorowe odprowadzenie ścieków na terenie Gminy Bliżyn
    A» w sprawie programu współpracy Gminy Bliżyn z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2015
    A» w sprawie utworzenia Spółdzielni Socjalnej pod nazwą „PROM”
    A» w sprawie aktualizacji Planu Odnowy Miejscowości Sorbin na lata 2009 - 2020
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn