(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2011
  • Wyjaśnienie do SIWZ do zadania nr 9/2011

    Bliżyn, dnia 12 października 2011 roku
    FNB.3051.4.2011

    Oferenci

    Dotyczy: przetargu nieograniczonego na udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.100.000zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
    1/ Oferent zwrócił się o udzielenie informacji uzupełniającej do udzielonego przez Zamawiającego wyjaśnienia do SIWZ o następującej treści:
    „Planowana kwota długu bez zadłużenia na realizację programów i projektów finansowanych z udziałem środków, o których mowa w art.5 ust.1 ppkt 2 na koniec 2011 roku wyniesie 2.413.370zł przy zakładanym długu na 30.12.2011r.określonym w prognozie w wysokości 13.822.972zł. Jest to kwota planowana a faktyczne zadłużenie ulegnie zmniejszeniu, a tym samym kwota długu w latach następnych będzie ulegać zmianom.”
    Odpowiedź zamawiającego: Powyższego stwierdzenia użyto ponieważ wieloletnia prognoza finansowa ulega zmianom w ciągu roku budżetowego przede wszystkim przy realizacji zadań inwestycyjnych finansowanych z kredytów oraz przy współfinansowaniu ze środków unijnych.


    2/ Oferent zwrócił się o udzielenie informacji, w jaki sposób wyliczono planowaną kwotę długu bez zadłużenia na realizację programów i projektów finansowanych z udziałem środków, o których mowa w art.5 ust.1 ppkt 2, na koniec 2011 roku w kwocie 2.413.370zł?.
    Odpowiedź zamawiającego: Przy wyliczaniu planowanej kwoty długu na koniec roku 2011 podane zostały wartości kredytów dotyczących zadań realizowanych w całości przez gminę na co składa się: zadłużenie jakie pozostanie na koniec roku z dotychczas zaciągniętych kredytów w okresie 2009-2010 roku – 320.000zł, z obligacji komunalnych 1.300.000zł, z planowanego do zaciągnięcia kredytu w roku bieżącym – 477.100zł oraz części kredytu będącego przedmiotem przetargu – 316.270zł.
    W podanej informacyjnie kwocie 2.413.370zl nie uwzględniono kredytów zaciąganych przez gminę na udział własny na zadania dofinansowywane ze środków zewnętrznych.
    3/ Oferent zwrócił się z zapytaniem, czy wobec braku opinii RIO o możliwości spłaty kredytu będącego przedmiotem przetargu, Zamawiający dopuszcza zapis w umowie dotyczący uruchomienia środków. „ Uruchomienie środków nastąpi po przedłożeniu jednoznacznie pozytywnej opinii RIO o możliwości spłaty przedmiotowego kredytu”.
    Odpowiedź zamawiającego: Zamawiający dopuszcza zapis w § 1 pkt 8 umowy:
    „8. Uruchomienie środków nastąpi po przedłożeniu pozytywnej opinii RIO o możliwości spłaty przedmiotowego kredytu”.


    Data wprowadzenia: 2011-10-12 1013
    Data upublicznienia: 2011-10-12
    Art. czytany: 3571 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2011-10-12
    1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Uchwały z sesji nr I/14 z dnia 1 grudnia 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr II/14 z dnia 17 grudnia 2014 rokIu
    A Uchwały z sesji nr III/15 z dnia 27 stycznia 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr IV/15 z dnia 25 marca 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr V/15 z dnia 28 kwietnia 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr VI/15 z dnia 17 czerwca 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr VII/15 z dnia 03 września 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr VIII/15 z dnia 21 września 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr IX/15 z dnia 29 października 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr X/15 z dnia 18 grudnia 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr XI/16 z dnia 21 stycznia 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XII/16 z dnia 29 lutego 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XIII/16 z dnia 1 kwietnia 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XIV/16 z dnia 25 maja 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XV/16 z dnia 30 czerwca 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XVI/16 z dnia 8 września 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XVII/16 z dnia 6 października 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XVIII/16 z dnia 30 listopada 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XIX/16 z dnia 28 grudnia 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XX/17 z dnia 15 lutego 2017 roku
    A Uchwały z sesji nr XXI/17 z dnia 29 marca 2017 roku
    A Uchwały z sesji nr XXII/17 z dnia 26 czerwca 2017 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIII/17 z dnia 25 sierpnia 2017r.
    A Uchwały z sesji nr XXIV/17 z dnia 8 września 2017r.
    A Uchwały z sesji nr XXV/17 z dnia 6 października 2017r.
    A Uchwały z sesji nr XXVI/17 z dnia 24 listopada 2017r.
    A Uchwały z sesji nr XXVII/17 z dnia 28 grudnia 2017r.
    A Uchwały z sesji nr XXVIII/18 z dnia 15 stycznia 2018r.
    A Uchwały z sesji nr XXIX/18 z dnia 5 lutego 2018r.
    A Uchwały z sesji nr XXX/18 z dnia 27 marca 2018r.
    A Uchwały z sesji nr XXXI/18 z dnia 26 kwietnia 2018r.
    A Uchwały z sesji nr XXXII/18 z dnia 28 czerwca 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIII/18 z dnia 7 sierpnia 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIV/18 z dnia 14 września 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXV/18 z dnia 26 października 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXVI/18 z dnia 13 listopada 2018 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» w sprawie wyboru ławników do Sądu Rejonowego w Skarżysku-Kamiennej na kadencję 2016-2019.
    A» w sprawie programu współpracy Gminy Bliżyn z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2016
    A» w sprawie uchwalenia Zmiany Nr 2 'Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Bliżyn'
    A» w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Nr 1 miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego 'Zagórze 1' na obszarze gminy Bliżyn
    A» w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Nr 1 części zmiany planu miejscowego zagospodarowania przestrzennego 'Bliżyn 1' na obszarze gminy Bliżyn
    A» w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu złoża 'Wołów' w miejscowości Wołów, na terenie Gminy Bliżyn
    A» w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości w Bugaju.
    A» w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości
    A» w sprawie określenia wzorów formularzy informacji i deklaracji podatkowych
    A» w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn