(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2013
  • Wynik postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Bliżyn wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury

    ZAWIADOMIENIE


     


    I. Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiam, że w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na ubezpieczenie maj±tku i innych interesów Gminy Bliżyn wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury, z podziałem na następuj±ce części:


    część I: Ubezpieczenie maj±tku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Bliżyn wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.


    część II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Bliżyn.


    część III: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Bliżyn.


    wybrano oferty następuj±cych wykonawców:


    1. W części I zamówienia za najkorzystniejsz± uznana została oferta nr 1, złożona przez:


    InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.


    Przedstawicielstwo Generalne


    ul. Warszawska 21


    25-512 Kielce


     


    Uzasadniaj±c dokonany wybór informuję, że oferta ta uzyskała najwyższ± ł±czn± ilość punktów z obu kryteriów oceny ofert (cena 80%, warunki fakultatywne 20%).


     


    2. W części II zamówienia za najkorzystniejsz± uznana została oferta nr 4, złożona przez:


    Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW


    Biuro Regionalne w Rzeszowie


    Oddział Kielce


    ul. Nowy Świat 46


    25-522 Kielce


     


    Uzasadniaj±c dokonany wybór informuję, że oferta ta uzyskała maksymaln± ilość 100 punktów za najniższ± cenę w jedynym kryterium oceny ofert, jakim była cena (waga 100%).


     


    3. W części III zamówienia za najkorzystniejsz± uznana została oferta nr 2, złożona przez:


    Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A.


    Oddział Regionalny w Krakowie


    ul. Duża 21


    25-953 Kielce


     


    Uzasadniaj±c dokonany wybór informuję, że oferta ta uzyskała maksymaln± ilość 100 punktów za najniższ± cenę w jedynym kryterium oceny ofert, jakim była cena (waga 100%).


     


    II. Zgodnie z art. 91 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) Zamawiaj±cy wybiera ofertę najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


    Kryterium wyboru ofert dla I części zamówienia była najniższa cena – waga 80 % oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne – waga 20%.


    Kryterium wyboru ofert dla II części zamówienia była najniższa cena – waga 100 %.


    Kryterium wyboru ofert dla III części zamówienia była najniższa cena – waga 100 %.


     


    III. W terminie zgodnym ze specyfikacj± istotnych warunków zamówienia złożone zostały następuj±ce oferty, które zgodnie z przyjętymi dla poszczególnych części zamówienia kryteriami ich oceny otrzymały ilość punktów, jak poniżej:













































    Nr oferty


    Wykonawca


    Część I zamówienia


    Część II zamówienia


    Część III zamówienia


    Cena oferty/liczba punktów za cenę


    Liczba punktów za warunki fakultatywne


    Ł±czna liczba punktów


    Cena


    Liczba punktów


    Cena


    Liczba punktów


    1


    InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.


    Przedstawicielstwo Generalne


    ul. Warszawska 21


    25-512 Kielce


    32 373,26 zł


    80,00 pkt


    13,20


    93,20 pkt


    Nie złożono oferty


    -


    Nie złożono oferty


    -


    2


    Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A.


    Oddział Regionalny w Krakowie


    ul. Duża 21


    25-953 Kielce


    Nie złożono oferty


    -


    -


    8 210,00 zł


    57,98 pkt


    1 710,00 zł


    100 pkt


    3


    Towarzystwo Ubezpieczeń Inter Polska S.A.


    Przedstawicielstwo w Kielcach


    25-507 Kielce


    ul. Sienkiewicza 38/9


    50 296, 00 zł


    51,50 pkt


    11,60


    63,10 pkt


    Nie złożono oferty


    -


    Nie złożono oferty


    -


    4


    Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW


    Biuro Regionalne w Rzeszowie


    Oddział Kielce


    ul. Nowy Świat 46


    25-522 Kielce


    33 218,00 zł


    77,97 pkt


    6,80


    84,77 pkt


    4 760,00


    100 pkt


    3 740,00 zł


    45,72 pkt


     


    IV. Żadna oferta nie została odrzucona.


    V. Żaden z wykonawców nie został wykluczony z postępowania.


    VI. Wobec nie odrzucenia żadnej oferty i nie wykluczenia żadnego wykonawcy, zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, umowa
    w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta przed upływem 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty faksem albo 10 dni, jeżeli zawiadomienie zostało przesłane w inny sposób.


    Dziękujemy wszystkim Wykonawcom za zainteresowanie postępowaniem i złożone oferty.



    Data wprowadzenia: 2013-02-25 1552
    Data upublicznienia: 2013-02-25
    Art. czytany: 3447 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2013-02-25
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Grzegorz Patura
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Grzegorz Patura
    3. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Uchwały z sesji nr I/14 z dnia 1 grudnia 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr II/14 z dnia 17 grudnia 2014 rokIu
    A Uchwały z sesji nr III/15 z dnia 27 stycznia 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr IV/15 z dnia 25 marca 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr V/15 z dnia 28 kwietnia 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr VI/15 z dnia 17 czerwca 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr VII/15 z dnia 03 września 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr VIII/15 z dnia 21 września 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr IX/15 z dnia 29 października 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr X/15 z dnia 18 grudnia 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr XI/16 z dnia 21 stycznia 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XII/16 z dnia 29 lutego 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XIII/16 z dnia 1 kwietnia 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XIV/16 z dnia 25 maja 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XV/16 z dnia 30 czerwca 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XVI/16 z dnia 8 września 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XVII/16 z dnia 6 października 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XVIII/16 z dnia 30 listopada 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XIX/16 z dnia 28 grudnia 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XX/17 z dnia 15 lutego 2017 roku
    A Uchwały z sesji nr XXI/17 z dnia 29 marca 2017 roku
    A Uchwały z sesji nr XXII/17 z dnia 26 czerwca 2017 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIII/17 z dnia 25 sierpnia 2017r.
    A Uchwały z sesji nr XXIV/17 z dnia 8 września 2017r.
    A Uchwały z sesji nr XXV/17 z dnia 6 października 2017r.
    A Uchwały z sesji nr XXVI/17 z dnia 24 listopada 2017r.
    A Uchwały z sesji nr XXVII/17 z dnia 28 grudnia 2017r.
    A Uchwały z sesji nr XXVIII/18 z dnia 15 stycznia 2018r.
    A Uchwały z sesji nr XXIX/18 z dnia 5 lutego 2018r.
    A Uchwały z sesji nr XXX/18 z dnia 27 marca 2018r.
    A Uchwały z sesji nr XXXI/18 z dnia 26 kwietnia 2018r.
    A Uchwały z sesji nr XXXII/18 z dnia 28 czerwca 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIII/18 z dnia 7 sierpnia 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIV/18 z dnia 14 września 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXV/18 z dnia 26 października 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXVI/18 z dnia 13 listopada 2018 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy na lata 2016 - 2031
    A» w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2016 .
    A» w sprawie udzielenia pomocy finansowej
    A» w sprawie zmiany uchwały Nr XVIII/104/2012 Rady Gminy Bliżyn z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz określenia zasad ich zbywania, nabywania i wykupu.
    A» w sprawie emisji obligacji
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn