(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» P r o t o k ó ł Nr II/2024 z II sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 17 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Obwieszczenie SKO.OŚ-60/1943/39/2024 z dnia 22.04.2024 r.
A» Interpelacja nr 1/2024 - radny Radosław Bułka
A» Obwieszczenie Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach
A» Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego
  • Ogłoszenia
  • Zapytania cenowe
  • Wykonanie Diagnozy Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Bliżyn wraz z usługami doradczymi

    ZAPYTANIE OFERTOWE NR IN.1.2022
    1. Zamawiający:
    Gmina Bliżyn
    26-120 Bliżyn, ul. Kościuszki 79A
    2. Przedmiot zamówienia:

    „Wykonanie Diagnozy Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Bliżyn wraz z usługami doradczymi”
    Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie Diagnozy Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Bliżyn wg Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina Oś Priorytetowa V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU Działanie 5.1
    1) Diagnoza cyberbezpieczeństwa musi zostać przeprowadzona zgodnie z zakresem oraz formularzem (załącznikiem nr 8), zamieszczonym w dokumentacji projektu dostępnym na stronach Centrum Projektów Polska Cyfrowa dostępnym pod adresem: https://www.gov.pl/attachment/d46af450-5e88-4235-825c-d6c7487d9090

    2) Przekazanie zamawiającemu prawidłowo wypełnionego formularza diagnozy stanowi potwierdzenie wykonania przedmiotu zamówienia.

    3) Diagnoza zostanie przeprowadzona przez osobę (wykonawcę) posiadającą uprawnienia wykazane w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu;

    4) Wykonawca oświadcza, że posiada potencjał techniczny, osobowy, wiedzę oraz doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia – konieczne wykazanie przez wykonawcę, że w okresie ostatnich 3 lat wykonywany był przez niego audyt wynikający z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, w co najmniej 6 jednostkach samorządu terytorialnego.
    Informację należy wskazać na załączniku nr 3 do Zapytania – Wykaz usług

    5) Wykonawca oświadcza, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w związku z okolicznościami wskazanymi w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na czas trwania tych okoliczności. Oświadczenie stanowi załącznik nr 4 do Zapytania

    3. Termin realizacji zamówienia: po uzgodnieniu z zamawiającym, nie później niż do 20 sierpnia 2022r. (diagnoza cyberbezpieczeństwa) oraz do dnia 30 września 2022 r. (usługi doradcze).
    4. Kryteria wyboru oferty:
    1) Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
    a) Cena 100%:
    b) Ocenie podlega cena brutto łącznie
    c) Ilość punktów dla każdej oferty w kryterium „Cena” zostanie wyliczona wg poniższego wzoru:

    C min.
    C= ---------------- x 100 % gdzie: 1 % - 1 punkt
    C o

    gdzie:
    C - ilość punktów oferty ocenianej
    C min. - cena minimalna spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
    Co - cena oferty ocenianej
    2) Jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
    3) Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane
    w złożonych ofertach.
    4) Zamawiający może nie rozstrzygnąć postępowania lub zmniejszyć zakres zamówienia, jeżeli cena oferty uznanej za najkorzystniejszą, przewyższy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
    5. Inne istotne warunki zamówienia:
    1) Oferta powinna zawierać oferowaną cenę, rozumianą jako cenę ryczałtową brutto, obejmującą wynagrodzenie za wszystkie obowiązki wykonawcy, niezbędne do prawidłowego zrealizowania usługi.
    2) Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost, jak również nieujęte, a niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
    3) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
    4) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
    5) Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od państwa oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron.
    6) Cena nie ulegnie zmianie przez okres realizacji i nie będzie podlegała waloryzacji ze względu na inflację.
    7) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą odbywać się w walucie polskiej w złotych (PLN).
    8) Zapłata dokonana będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany w wystawionej przez Wykonawcę fakturze VAT lub innym dokumencie, w terminie do 14 dni od wystawienia faktury, poprzedzonej prawidłowym odbiorem przedmiotu zamówienia.
    6. Sposób przygotowania oferty.
    Prosimy o przesłanie oferty wg załącznika:
    • Wzór formularza oferty (Załącznik nr 1)
    • Wykaz usług (Załącznik nr 3)

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
    7. Miejsce i termin złożenia ofert.
    Oferty można składać w następujący sposób:
    1. drogą elektroniczną na adres e-mail: [email protected] lub,
    2. Drogą pocztową lub osobiście na adres:
    Urząd Gminy Bliżyn, ul. Kościuszki 79A, 26-120 Bliżyn w zamkniętej kopercie opisanej: „Wykonanie Diagnozy Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Bliżyn wraz z usługami doradczymi”
    Oferty należy składać do dnia 30.06.2022 r., do godz. 10:00, (decyduje data wpływu)
    Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone i nie będą rozpatrywane.
    8. Osoba do kontaktu w przedmiotowej sprawie.
    Grzegorz Patura – sprawy techniczne –tel. 41 2541 104
    9. Załączniki:

    • Załącznik nr 1 - Wzór formularza oferty
    • Załącznik nr 2 – Wzór Umowy
    • Załącznik nr 2a – Wzór umowy o zachowaniu poufności
    • Załącznik nr 3 – Wykaz usług
    • Załącznik nr 4 – Oświadczenie Wykonawcy


    Data wprowadzenia: 2022-06-20 0941
    Data upublicznienia: 2022-06-20
    Art. czytany: 1431 razy

    » Załącznik nr 1 - wersja docx - rozmiar: 83066 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 3 - wersja docx - rozmiar: 124416 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 4 - wersja docx - rozmiar: 70697 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami (wersja pdf) - rozmiar: 4426018 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2023-08-09
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Grzegorz Patura

    2022-06-20
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    6. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Grzegorz Patura
    7. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Uchwały z sesji nr I/2010 z dnia 1 grudnia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr II/2010 z dnia 6 grudnia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr III/2010 z dnia 29 grudnia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr IV/2010 z dnia 30 grudnia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr V/2011 z dnia 10 lutego 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr VI/2011 z dnia 31 marca 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr VII/2011 z dnia 27 kwietnia 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr VIII/2011 z dnia 26 maja 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr IX/2011 z dnia 28 czerwca 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr X/2011 z dnia 28 lipca 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XI/2011 z dnia 13 września 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XII/2011 z dnia 07 października 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XIII/2011 z dnia 27 października 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XIV/2011 z dnia 02 grudnia 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XV/2011 z dnia 29 grudnia 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XVI/2012 z dnia 14 lutego 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XVII/2012 z dnia 28 lutego 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XVIII/2012 z dnia 27 kwietnia 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XIX/2012 z dnia 22 maja 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XX/2012 z dnia 11 czerwca 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXI/2012 z dnia 21 czerwca 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXII/2012 z dnia 29 sierpnia 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIII/2012 z dnia 2 października 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIV/2012 z dnia 29 października 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXV/2012 z dnia 18 grudnia 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXVI/2012 z dnia 31 grudnia 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXVII/2013 z dnia 25 marca 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXVIII/2013 z dnia 26 kwietnia 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIX/2013 z dnia 27 maja 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXX/2013 z dnia 26 czerwca 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXI/2013 z dnia 7 sierpnia 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXII/2013 z dnia 30 września 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXIII/2013 z dnia 30 października 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXIV/2013 z dnia 30 grudnia 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXV/2014 z dnia 11 lutego 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXVI/2014 z dnia 29 kwietnia 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXVII/2014 z dnia 26 maja 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXVIII/2014 z dnia 25 czerwca 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXIX/2014 z dnia 31 lipca 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XL/2014 z dnia 4 września 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XLI/2014 z dnia 3 listopada 2014 roku
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» w sprawie zmiany uchwały Nr XIII/I04/2000 Rady Gminy Bliżyn z dnia 28 czerwca 2000r. w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Związku Międzygminnego pod nazwą,,Utylizator'.
    A» w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości
    A» w sprawie trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków Zespołu Interdyscyplinarnego oraz szczegółowych warunków jego funkcjonowania.
    A» w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości.
    A» zmieniająca Uchwałę Nr V/29/2007 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 25 kwietnia 2007 r. w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Lokalnej Grupy Działania
    A» w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2011.
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn