(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy IV kadencji
  • P r o t o k ó ł Nr XXIV/05 z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 24 czerwca 2005r. w Szkole Podstawowej w Mroczkowie.

    P r o t o k ó ł Nr XXIV/05
    z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 24 czerwca 2005r. w Szkole Podstawowej w Mroczkowie.


    Na sesji obecni byli wszyscy radni tj. 15 osób.
    Ponadto udział w obradach sesji wzięli:
    1/ Pan Wiesław Stępień – Przewodniczący Rady Powiatu Skarżyskiego
    2/ Pani Dorota Żak – Radna Powiatu Skarżyskiego
    3/ Pan Piotr Zalega – Dyrektor SP ZOZ w Bliżynie i zarazem radny powiatowy
    4/ Pani Zofia Nowak – Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie
    5/ Pan Józef Nowak – Dyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie
    6/ Pan Sylwester Koziński – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Mroczkowie
    7/ Pan Mirosław Owczarek – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Odrowążku
    8/ Pan Andrzej Kurpeta – Prezes Zarządu Oddziału ZNP w Bliżynie
    9/ Ks. Prałat Jerzy Karbownik – Kustosz Sanktuarium Matki Bożej Ostrobramskiej w Skarżysku-Kam.
    10/ Pan Tomasz Rokita – Wójt Gminy
    11/ Pan Mariusz Walachnia – Sekretarz Gminy
    12/ Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy
    13/ Pani Anna Fonfara – Radca Prawny UG
    14/ Pani Anna Miernik – Kierownik Referatu Rozwoju Strategicznego Gminy
    15/ Pani Anna Kowalik – Obsługa Rady Gminy
    16/ Pani Katarzyna Cichocka – prac. UG ds. planowania przestrzennego
    17/ Pan Zdzisław Kuźdub – inspektor ds. p.poż w UG
    18/ Pan Adam Młodawski – Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    19/ Pan Piotr Stańczak – Tygodnik Skarżyski
    20/ Sołtysi zgodnie z załączoną listą obecności

    Zatwierdzony porządek obrad sesji:
    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.
    2. Przyjęcie protokołu z obrad XXII i XXIII sesji Rady.
    3. Informacja Wójta o realizacji uchwał Rady podjętych na ostatniej sesji oraz o pracy między sesjami.
    4. Wystąpienia zaproszonych gości.
    5. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.
    6. Informacja o działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie za 2004 rok:
    a/ wystąpienie Kierownika Ośrodka,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.
    7. Informacja o działalności opieki zdrowotnej za 2004 rok:
    a/ wystąpienie Kierownika SP ZOZ,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych, oraz Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji,
    e/ podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2004 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie.
    8. Informacja o działalności straży pożarnej za 2004 rok:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych oraz Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.
    9. Podjęcie protestu Rady Gminy w Bliżynie w sprawie zmian przepisów prawnych określających zasady przyznawania uczniom stypendiów socjalnych.
    10. Podjęcie apelu Rady Gminy w Bliżynie o zmianę prawa oświatowego.
    11. Informacja o działalności szkół za miniony rok szkolny 2004/2005:
    a/ wystąpienia Dyrektorów Szkół,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych oraz Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.
    12. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
    a/ zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2004 Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie,
    b/ miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Bliżyn 1” na obszarze gminy Bliżyn,
    c/ wyrażenia opinii do projektu planu aglomeracji Bliżyn,
    d/ zasad wydzierżawiania i wynajmowania nieruchomości na okres dłuższy niż trzy lata oraz ustalenia minimalnych stawek czynszu,
    e/ sprzedaży lokalu mieszkalnego w budynku nr 2 w Sołtykowie – obręb Płaczków, gm.Bliżyn,
    f/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2005 rok.
    13. Zatwierdzenie protokołu z kontroli Komisji Rewizyjnej w zakresie realizacji opłaty za pobór wody za 2004 rok.
    14. Informacje, komunikaty i oświadczenia.
    15. Zamknięcie obrad sesji.


    Data wprowadzenia: 2005-08-16 1159
    Data upublicznienia: 2005-08-16
    Art. czytany: 3826 razy

    » Pełna treść Protokołu z Sesji - rozmiar: 171008 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2005-08-16
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Ostat. 10 wiadomości:

    » Liczba ludności (mieszkańców) Gminy Bliżyn - stan na dzień 31.12.2023 r.
    » Liczba ludności gminy Bliżyn- stan na 31.12.2022 r.
    » Liczba ludności gminy Bliżyn- stan na 31.12.2017 r.
    » Liczba ludności gminy Bliżyn- stan na 31.12.2018 r.
    » Liczba ludności gminy Bliżyn- stan na 31.12.2019 r.
    » Liczba ludności gminy Bliżyn- stan na 31.12.2020 r.
    » Liczba aktów stanu cywilnego wydana przez USC w Bliżynie w latach 2019-2021
    » Liczba ludności gminy Bliżyn- stan na 31.12.2021r.
    » Liczba ludności gminy Bliżyn - osoby zameldowane na pobyt stały
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn