(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy V kadencji
  • P r o t o k ó ł Nr XX/2008 z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 9 grudnia 2008r. w świetlicy OSP w Bliżynie.

    Na ogólny stan 15 radnych na sesji obecni byli wszyscy radni.
    Ponadto w obradach sesji uczestniczyli:
    1. Pan Mariusz Walachnia – Wójt Gminy
    2. Pani Barbara Stachera – Sekretarz Gminy
    3. Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy
    4. Pani Anna Miernik – Kierownik Referatu Rozwoju Strategicznego Gminy
    5. Pani Anna Fonfara – Radca Prawny UG
    6. Pan Józef Nowak – Dyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie
    7. Pan Sylwester Koziński – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Mroczkowie
    8. Pan Mirosław Owczarek – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Odrowążku
    9. Pan Henryk Żak – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Sorbinie
    10. Pani Anna Jaros-Urbaniak – Dyrektor SP ZOZ w Bliżynie
    11. Pani Katarzyna Skarus – Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    12. Pani Urszula Jędrzejczyk – Prezes Stowarzyszenia RDEST
    13. Pan Piotr Stańczak – Tygodnik Skarżyski
    14. Sołtysi zgodnie z załączoną listą obecności

    Zatwierdzony porządek obrad sesji:

    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.

    2. Przyjęcie protokołu z obrad XIX sesji Rady.

    3. Informacja Wójta o pracy między sesjami oraz informacja o realizacji uchwał podjętych na ostatniej sesji.

    4. Wystąpienia zaproszonych gości.

    5. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.

    6. Rozpatrzenie i podjęcie uchwał w sprawie:
    a/ określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości,
    b/ określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych,
    c/ ustalenia wysokości stawek opłaty targowej, sposobu jej poboru, określenia inkasentów oraz wynagrodzenia za inkaso,
    d/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2008,
    e/ przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na rok 2009,
    f/ przyjęcia rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi,
    g/ przyjęcia planów pracy Rady Gminy w Bliżynie oraz Komisji na 2009 rok,
    h/ zmieniająca Uchwałę Nr XIX/128/2008 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 22 października 2008 roku w sprawie zmiany Uchwały Nr XVII/111/2008 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 31 lipca 2008 roku w sprawie ustalenia warunków pracy i płacy Wójta Gminy oraz upoważnienia Przewodniczącego Rady Gminy do dokonywania czynności w sprawach z zakresu prawa pracy wobec Wójta,
    i/ ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego członka Ochotniczej Straży Pożarnej.

    7. Uchwalenie budżetu gminy Bliżyn na 2009 rok:
    a/ przedstawienie projektu uchwały budżetowej wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej,
    b/ opinia Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ stanowisko Wójta w sprawie opinii i wniosków Komisji,
    d/ dyskusja,
    e/ podjęcie uchwały.

    8. Informacje, komunikaty i oświadczenia.

    9. Zamknięcie obrad sesji.

    Protokół w załączniku.


    Data wprowadzenia: 2009-01-16 1343
    Data upublicznienia: 2009-01-16
    Art. czytany: 3279 razy

    » Protokół z sesji z 9 grudnia 2008 r. - rozmiar: 102075 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2009-01-16
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Grzegorz Patura
    3. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Ogłoszenia o sesjach
    A Protokoły z sesji Rady
    A Projekty uchwał
    A Imienne Wykazy Głosowań - kadencja 2018 - 2024
    A Imienne Wykazy głosowań - kadencja 2024 - 2029
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» Nagranie Sesji Rady Gminy - kadencja 2024 - 2029
    A» Nagranie Sesji Rady Gminy - kadencja 2018 - 2024
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn