(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Rada Gminy
  • Ogłoszenie o sesji w dniu 30 października 2013 r.

    Informuję, że w dniu 30 października 2013r. o godz.900 w świetlicy OSP w Bliżynie odbędzie się sesja Rady Gminy Bliżyn.

    Projekt porządku obrad przewiduje:
    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.
    2. Przyjęcie protokołu z obrad XXXII sesji Rady.
    3. Informacja Wójta o pracy między sesjami oraz informacja o realizacji uchwał podjętych na ostatniej sesji.
    4. Wystąpienia zaproszonych gości.
    5. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.
    6. Informacja o stanie sanitarno-higienicznym gminy za miniony okres 2013 roku:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ stanowisko Komisji ds. Infrastruktury Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.
    7. Informacja o działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za miniony okres 2013 roku:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.
    8. Informacje o złożonych oświadczeniach majątkowych.
    9. Rozpatrzenie i podjęcie uchwał w sprawie:
    a/ określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości,
    b/ określenia wzorów formularzy informacji i deklaracji podatkowych,
    c/ wyrażenia woli przystąpienia do opracowania i wdrażania planu gospodarki niskoemisyjnej,
    d/ nadania nazw ulicom we wsi Zagórze,
    e/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2013.
    10. Informacje, komunikaty i oświadczenia.
    11. Zamknięcie obrad sesji.

    Zapraszam mieszkańców do udziału w obradach sesji.

    Przewodniczący Rady
    (-) Jerzy Rams


    Data wprowadzenia: 2013-10-18 1313
    Data upublicznienia: 2013-10-18
    Art. czytany: 2331 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2013-10-31
    1. Typ zdarzenia: przeniesienie wiadomości do archiwum - Zmienił: Grzegorz Patura

    2013-10-18
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Zarządzenia - rok 2004
    A Zarządzenia - rok 2005
    A Zarządzenia - rok 2006
    A Zarządzenia - rok 2007
    A Zarządzenia - rok 2008
    A Zarządzenia - rok 2009
    A Zarządzenia - rok 2010
    A Zarządzenia - rok 2011
    A Zarządzenia - rok 2012
    A Zarządzenia - rok 2013
    A Zarządzenia - rok 2014
    A Zarządzenia - rok 2015
    A Zarządzenia - rok 2016
    A Zarządzenia - rok 2017
    A Zarządzenia - rok 2018
    A Zarządzenia - rok 2019
    A Zarządzenia - rok 2020
    A Zarządzenia - rok 2021
    A Zarządzenia - rok 2022
    A Zarządzenia - rok 2023
    A Zarządzenia - rok 2024
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» w sprawie planu finansowego na 2023 rok dla jednostki budżetowej Urząd Gminy Bliżyn
    A» w sprawie planu finansowego dla zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie na 2023 rok
    A» w sprawie ustalenia planu finansowego dla wydzielonego rachunku z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 w ramach programu 'Polski Ład' na 2023 rok
    A» w sprawie powołania Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie
    A» w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2023 rok
    A» w sprawie wprowadzenia zmian w Zarządzeniu nr 0050.1.2023 Wójta Gminy Bliżyn z dnia 2 stycznia 2023 roku w sprawie planu finansowego na 2023 rok dla jednostki budżetowej Urząd Gminy Bliżyn
    A» w sprawie ustalenia planu finansowego wydatków, których niezrealizowane planowane kwoty nie wygasają z upływem roku budżetowego 2022
    A» w sprawie realizacji pozamilitarnych przygotowań obronnych na terenie Gminy Bliżyn w 2023 roku
    A» w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2023 rok
    A» w sprawie wprowadzenia zmian w Zarządzeniu nr 0050.1.2023 Wójta Gminy Bliżyn z dnia 2 stycznia 2023 roku w sprawie planu finansowego na 2023 rok dla jednostki budżetowej Urząd Gminy Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn