(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy IV kadencji
  • P r o t o k ó ł Nr XXI/05 z nadzwyczajnej sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 30 marca 2005r. w Urzędzie Gminy w Bliżynie.

    P r o t o k ó ł Nr XXI/05
    z nadzwyczajnej sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 30 marca 2005r. w Urzędzie Gminy w Bliżynie.


    Sesja Rady została zwołana na wniosek Wójta Gminy w związku z koniecznością podjęcia uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2005 rok.
    Na sesji obecni byli wszyscy radni tj. 15 osób.
    Ponadto w obradach sesji uczestniczyli:
    1/ Pan Tomasz Rokita Wójta Gminy
    2/ Pan Mariusz Walachnia – Sekretarz Gminy
    3/ Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy
    4/ Pani Anna Fonfara – Radca Prawny UG
    5/ Pani Anna Miernik – Kierownik Referatu Rozwoju Strategicznego Gminy
    6/ Pani Anna Kowalik – obsługa Rady
    7/ Sołtysi gminy zgodnie z załączoną listą obecności.

    Porządek obrad sesji:

    1.Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.
    2.Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2005 rok.
    3.Zamknięcie obrad sesji.

    Przebieg obrad sesji:

    Dwudziestą pierwszą z kolei sesję Rady Gminy w Bliżynie w kadencji 2002-2006 otworzył i poprowadził Pan Mieczysław Bąk – Przewodniczący Rady, który po przywitaniu obecnych i stwierdzeniu kworum poinformował, że sesja została zwołana na wniosek Wójta Gminy w związku z koniecznością podjęcia uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2005 rok i nad tym projektem tylko dziś będzie obradować Rada Gminy. Dlatego nie ma potrzeby przegłosowywać porządku obrad sesji.

    Ad.2

    Projekt uchwały wraz z uzasadnieniem w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2005 rok odczytała Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy. Odczytując projekt uchwały Pani Skarbnik w punkcie 3 projektu uchwały podała prawidłowe oznaczenie i nazwę paragrafu w dziale 750 tj. powinno być § 6620 – Dotacje celowe przekazane do powiatu na inwestycje
    i zakupy inwestycyjne realizowane na podstawie porozumień /umów/ między jednostkami samorządu terytorialnego. Ponadto w punkcie 3 projektu uchwały w dziale 921 również wystąpił błąd w oznaczeniu § powinno być 6058 a nie 6050. Pani Skarbnik odczytała prawidłowe oznaczenia i nazwy tych 2 paragrafów.
    Stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy przedstawił Pan Piotr Zbroja – Przewodniczący Komisji. Komisja po treściwej i dość burzliwej dyskusji poparła wnioski Wójta dotyczące zmian w budżecie gminy.
    Pan Mieczysław Bąk dodał, że ze względu na bardzo krótki czas na zorganizowanie sesji nadzwyczajnej udało się tylko zorganizować w dniu dzisiejszym o godz. 10.00 Komisję Budżetowo-Finansową natomiast pozostałe Komisje nie odbyły posiedzeń.
    Pan Zbigniew Ślęzak zapytał, czy środki które pozostają po przeprowadzonym przetargu na zadaniu budowa oczyszczalni i kanalizacji ścieków są zbędne czyli nie przewiduje się dalszych prac związanych z tym zadaniem.
    Pan Mieczysław Bąk dodał, że na posiedzeniu Komisja uzyskała informację od Pani Anny Miernik, że przetarg przeprowadzono za kwotę niższą niż założono na ten cel w budżecie, stąd pozostają środki.
    Pani Anna Miernik wyjaśniła, że na opracowanie dokumentacji technicznej i studium wykonalności założono w 2004r. kwotę 270.000zł. W wyniku przetargu opracowanie dokumentacji nastąpi za kwotę około 168.000zł i około 28.500zł potrzebne jest na opracowanie studium wykonalności. Kwota ponad 30.000zł została ujęta w wydatkach nie wygasających. Po przyznaniu kwoty 70.000zł na zadania ujęte w projekcie uchwały do dyspozycji pozostaje jeszcze kwota około 40.000zł.
    Pan Mieczysław Bąk zapytał, czy należy rozumieć że na tym zadaniu nie brakuje środków.
    Pani Anna Miernik stwierdziła, że na zlecone prace do wykonania środków nie brakuje.
    W dalszej części dyskusji głos zabrał Wójt Gminy który wyjaśnił, że projekty na zadania w sołectwach Bliżyn i Brzeście spłynęły wczoraj i dzisiaj. Oczekiwano również na informacje jak na szczeblu centralnym zostały rozstrzygnięte sprawy podatku VAT. Wójt podziękował radnym za zrozumienie sytuacji i Komisji za akceptację tych zadań. Z informacji telefonicznej wynika, że są szanse na uzyskanie dotacji na programy odnowy wsi Bliżyn i Brzeście. Ponadto Wójt przypomniał, że zadanie kanalizacji dopiero weszło w maju 2004r. i już bardzo wiele udało się zrealizować. Chociaż propozycje wprowadzenia tego zadania były o wiele wcześniejsze to jednak Rada dopiero to zadanie przyjęła do wykonania w maju ubiegłego roku. Wójt dodał, że zostanie złożony wniosek o środki unijne i rozpoczęcie realizacji zadania powinno nastąpić w I bądź II kwartale następnego roku a pod koniec 2006r. bądź początkiem 2007 powinny być już pierwsze przyłącza.
    Radni jednogłośnie /15 głosów za/ podjęli uchwałę Nr XXI/185/05 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2005.

    Ad. 3

    Obrady sesji trwały od godz.1200 do godz.1230.
    Sesję zamknął Przewodniczący Rady dziękując wszystkim za udział.

    Protokólant:

    Anna Kowalik


    Data wprowadzenia: 2005-04-07 0906
    Data upublicznienia: 2005-04-07
    Art. czytany: 3525 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Uchwały z sesji nr I/18 z dnia 22 listopada 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr II/18 z dnia 11 grudnia 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr III/18 z dnia 28 grudnia 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr IV/19 z dnia 31 stycznia 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr V/19 z dnia 14 marca 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr VI/19 z dnia 17 maja 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr VII/19 z dnia 25 czerwca 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr VIII/19 z dnia 13 sierpnia 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr IX/19 z dnia 23 września 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr X/19 z dnia 28 października 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr XI/19 z dnia 29 listopada 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr XII/19 z dnia 27 grudnia 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr XIII/20 z dnia 17 stycznia 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XIV/20 z dnia 19 lutego 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XV/20 z dnia 13 marca 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XVI/20 z dnia 30 marca 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XVII/20 z dnia 24 czerwca 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XVIII/20 z dnia 17 września 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XIX/20 z dnia 6 listopada 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XX/20 z dnia 30 listopada 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XXI/20 z dnia 28 grudnia 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XXII/2021 z dnia 1 marca 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXIII/2021 z dnia 5 maja 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXIV/2021 z dnia 24 czerwca 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXV/2021 z dnia 22 lipca 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXVI/2021 z dnia 23 września 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXVII/2021 z dnia 27 października 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXVIII/2021 z dnia 8 listopada 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXIX/2021 z dnia 21 grudnia 2021r.
    A Uchwały z sesji nr XXX/2021 z dnia 29 grudnia 2021r.
    A Uchwały z sesji nr XXXI/2022 z dnia 25 stycznia 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXII/2022 z dnia 28 lutego 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIII/2022 z dnia 29 marca 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIV/2022 z dnia 20 kwietnia 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXV/2022 z dnia 13 maja 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXVI/2022 z dnia 23 czerwca 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXVII/2022 z dnia 19 lipca 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXVIII/2022 z dnia 8 września 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIX/2022 z dnia 26 października 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XL/2022 z dnia 29 listopada 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XLI/2022 z dnia 9 grudnia 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XLII/2022 z dnia 29 grudnia 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XLIII/2023 z dnia 16 stycznia 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLIV/2023 z dnia 31 marca 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLV/2023 z dnia 4 maja 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLVI/2023 z dnia 22 czerwca 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLVII/2023 z dnia 13 lipca 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLVIII/2023 z dnia 29 sierpnia 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLIX/2023 z dnia 28 września 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr L/2023 z dnia 26 października 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr LI/2023 z dnia 29 listopada 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr LII/2023 z dnia 28 grudnia 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr LIII/2024 z dnia 30 stycznia 2024 r.
    A Uchwały z sesji nr LIV/2024 z dnia 11 marca 2024 r.
    A Uchwały z sesji nr LV/2024 z dnia 27 marca 2024 r.
    A Uchwały z sesji nr LVI/2024 z dnia 24 kwietnia 2024 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2023 - 2035
    A» w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2023 rok
    A» w sprawie udzielenia pomocy finansowej
    A» w sprawie metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty
    A» zmieniająca uchwałę Nr XLII/291/2022 Rady Gminy Bliżyn z dnia 29 grudnia 2022 roku w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, jak również trybu ich pobierania
    A» w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do przyznania nieodpłatnej pomocy w zakresie dożywiania dla osób objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023
    A» w sprawie określenia zasad zwrotu wydatków w zakresie dożywiania dla osób objętych wieloletnim rządowym programem ,,Posiłek w szkole i w domu' na lata 2019 - 2023
    A» w sprawie przyjęcia 'Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Bliżyn na lata 2023 - 2030'.
    A» w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Bliżyn w 2023 roku
    A» w sprawie zatwierdzenia planów pracy Rady Gminy Bliżyn oraz komisji stałych na 2023 rok
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn