(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2012
  • Wyjaśnienie do SIWZ na zadanie 1/2012

    Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: „Zakup energii elektrycznej”.

    W odpowiedzi na zapytanie oferenta dotyczące SIWZ, które wpłynęło faksem w dniu 09.05.2012 roku Zamawiający – Gmina Bliżyn, w trybie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.) wyjaśnia, iż:

    Pytanie 1
    W załącznikach do SIWZ nr 7.1 – 7.2 – projekty umów w §5. Z uwagi na możliwość, zamiany przepisów przez ustawodawcę w czasie obowiązywania Wykonawca zwraca się z prośbą o dodanie kolejnych ust. nr 4 o następującej treści:
    „W przypadku zmiany Ustawy oraz przepisów wykonawczych, wprowadzających dodatkowe obowiązki związane z zakupem praw majątkowych lub certyfikatami dotyczącymi efektywności energetycznej, ceny energii elektrycznej, o których mowa w §5 ust. 1 mogą ulec zmianie w odniesieniu do kosztów wynikających z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie”.
    Odpowiedź
    Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość zmiany ceny jednostkowej w dwóch przypadkach:
    a) zmiany podatku akcyzowego na energię elektryczną
    b) zmiany podatku VAT na energię elektryczną
    W związku z tym nie widzimy podstaw do dokonania zmiany w treści umowy.

    Pytanie 2
    W załącznikach nr 7.1 – 7.2 – projekty umów w §9 ust. 1 widnieje zapis: „Strony ustalają, że rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej nastąpi od dnia ……………… r. jednak nie wcześniej niż po skutecznym rozwiązaniu umowy, na podstawie której dotychczas Zamawiający kupował energię elektryczną oraz skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u OSD.” Z uwagi na konieczność zawarcia umów o świadczenie usług dystrybucji energii z właściwym OSD Wykonawca zwraca się z prośbą o dokonanie następującej modyfikacji przedmiotowego zapisu: „Strony ustalają, że rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej nastąpi od dnia ……………… r., jednak nie wcześniej niż po spełnieniu wszystkich warunków przyłączenia do sieci OSD, oraz nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania obowiązujących umów oraz wejścia w życie umów o świadczenie usług dystrybucji oraz po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy i ewentualnym dostosowaniem układów pomiarowo-rozliczeniowych do wybranej grupy taryfowej.”
    Odpowiedź
    Zamawiający informuje, iż nie akceptuje zaproponowanej zmiany w § 9 ust. 1, zapis pozostaje bez zmian.


    Pytanie 3
    W załącznikach do SIWZ nr 7.1 – 7.2 - projekty umów w § 11 ust. 5 widnieje zapis: „Wszelkie zmiany umowy, z zastrzeżeniem postanowień § 5 ust. 3 Umowy, wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.” Wykonawca zwraca się z prośba o następującą modyfikację: „Wszelkie zmiany umowy, z zastrzeżeniem postanowień § 5 ust. 3-4 Umowy, wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.”
    Odpowiedź
    Nawiązując do odpowiedzi nr 1, Zamawiający nie widzi podstaw do dokonania zmian zapisów umowy w §11 ust. 5 w załączniku do SIWZ. Zapis pozostaje bez zmian.

    Pytanie 4
    Czy Zamawiający posiada aktualnie umowy kompleksowe czy rozdzielone umowy na umowę sprzedaży energii elektrycznej i umowę na świadczenie usług dystrybucji?. Czy obecnie zawarte umowy przez Zamawiającego są zawarte na czas określony czy na czas nieokreślony, proszę podać okres ich wypowiedzenia.
    Odpowiedź
    Zamawiający informuje, iż obecnie obowiązującymi umowami są umowy kompleksowe zawarte na czas nieokreślony. W wyniku przedmiotowego postępowania przetargowego zostaną zawarte przez Zamawiającego dwie odrębne umowy, tj. umowa sprzedaży energii elektrycznej i umowa na usługę dystrybucji energii elektrycznej. Zamawiający informuje, iż nie jest w stanie wskazać okresów wypowiedzenia osobno dla wszystkich punktów wymienionych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Okresy wypowiedzenia umów wynoszą od 30 do 90 dni.


    Pełnomocnik Zamawiającego
    /-/ Katarzyna Okruch


    Data wprowadzenia: 2012-05-14 1247
    Data upublicznienia: 2012-05-14
    Art. czytany: 3387 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Katarzyna Okruch
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Uchwały z sesji nr I/14 z dnia 1 grudnia 2014 roku
    Uchwały z sesji nr II/14 z dnia 17 grudnia 2014 rokIu
    Uchwały z sesji nr III/15 z dnia 27 stycznia 2015 roku
    Uchwały z sesji nr IV/15 z dnia 25 marca 2015 roku
    Uchwały z sesji nr V/15 z dnia 28 kwietnia 2015 roku
    Uchwały z sesji nr VI/15 z dnia 17 czerwca 2015 roku
    Uchwały z sesji nr VII/15 z dnia 03 września 2015 roku
    Uchwały z sesji nr VIII/15 z dnia 21 września 2015 roku
    Uchwały z sesji nr IX/15 z dnia 29 października 2015 roku
    Uchwały z sesji nr X/15 z dnia 18 grudnia 2015 roku
    Uchwały z sesji nr XI/16 z dnia 21 stycznia 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XII/16 z dnia 29 lutego 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XIII/16 z dnia 1 kwietnia 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XIV/16 z dnia 25 maja 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XV/16 z dnia 30 czerwca 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XVI/16 z dnia 8 września 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XVII/16 z dnia 6 października 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XVIII/16 z dnia 30 listopada 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XIX/16 z dnia 28 grudnia 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XX/17 z dnia 15 lutego 2017 roku
    Uchwały z sesji nr XXI/17 z dnia 29 marca 2017 roku
    Uchwały z sesji nr XXII/17 z dnia 26 czerwca 2017 roku
    Uchwały z sesji nr XXIII/17 z dnia 25 sierpnia 2017r.
    Uchwały z sesji nr XXIV/17 z dnia 8 września 2017r.
    Uchwały z sesji nr XXV/17 z dnia 6 października 2017r.
    Uchwały z sesji nr XXVI/17 z dnia 24 listopada 2017r.
    Uchwały z sesji nr XXVII/17 z dnia 28 grudnia 2017r.
    Uchwały z sesji nr XXVIII/18 z dnia 15 stycznia 2018r.
    Uchwały z sesji nr XXIX/18 z dnia 5 lutego 2018r.
    Uchwały z sesji nr XXX/18 z dnia 27 marca 2018r.
    Uchwały z sesji nr XXXI/18 z dnia 26 kwietnia 2018r.
    Uchwały z sesji nr XXXII/18 z dnia 28 czerwca 2018 r.
    Uchwały z sesji nr XXXIII/18 z dnia 7 sierpnia 2018 r.
    Uchwały z sesji nr XXXIV/18 z dnia 14 września 2018 r.
    Uchwały z sesji nr XXXV/18 z dnia 26 października 2018 r.
    Uchwały z sesji nr XXXVI/18 z dnia 13 listopada 2018 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    » w sprawie rozpatrzenia wniosku
    » w sprawie zatwierdzenia planów pracy Rady Gminy Bliżyn oraz komisji stałych na 2018 rok
    » w sprawie przekazania do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Kielcach skargi Prokuratora Rejonowego w Skarżysku - Kamiennej na uchwałę Rady Gminy
    » w sprawie udzielenia pomocy finansowej
    » zmieniająca Uchwałę Nr XXIII/182/2017 Rady Gminy Bliżyn z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie gminy Bliżyn oraz zarządzenia poboru opłaty w drodze inkasa, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso.
    » zmieniająca Uchwałę Nr XXII/174/2017 Rady Gminy Bliżyn z dnia 26 czerwca 2017 r. w sprawie inkasa podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego.
    » w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2018 rok
    » w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy na lata 2018-2035
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn