(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A SYGNALIŚCI
A Urząd Gminy
A Kontakt
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A Oświadczenia majątkowe
A INFORMACJE o kontrolach
A ZABYTKI
A WYBORY
A SPORT
A Informacje statystyczne
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Ogłoszenie Starosty Skarżyskiego o wydaniu decyzji w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym
A» Ogłoszenie Starosty Skarżyskiego o wydaniu decyzji w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym
A» Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na zbycie nieruchomości oznaczonej jako działka 1758/4 i 1758/5 obręb Ubyszów
A» Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. oświaty, zdrowia, kultury i sportu
A» Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi Rady Gminy
Z a r z ą d z e n i e Nr 52/08 Wójta Gminy Bliżyn - w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji .

Z dnia: 29 grudnia 2008 r.

Na podstawie art.26-28 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002r. Nr 76, poz.694 z późn. zm.) w związku z § 7 ust.1 instrukcji w sprawie zasad weryfikowania w drodze inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów wykazanych w księgach rachunkowych stanowiącej załącznik do zarządzenia nr 11/2002 Wójta Gminy w Bliżynie z dnia 2 września 2002 roku w sprawie przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów jednostki budżetowej Urząd Gminy w Bliżynie z a r z ą d z a m sporządzenie spisu z natury.

§ 1.


Nazwa obiektu i oznaczenie inwentaryzacyjnego pomieszczenia - Urząd Gminy w Bliżynie

§ 2.


Rodzaj inwentaryzacji - roczna

§ 3.


Ustala się punkty inwentaryzacyjne i podaje się personalia osób materialnie odpowiedzialnych




Lp.Punkt inwentaryzacyjnyNazwisko i imię osoby materialnie odpowiedzialnej
1.Kasa Prościńska Agnieszka
2.Druki ścisłego zarachowaniaLorek Katarzyna
3.Materiały na składzie Ptaszek Katarzyna
4.Materiały na składzie Miernik Anna
5.Materiały na składzie Kuźdub Zdzisław


§ 4.


Termin rozpoczęcia 2 stycznia 2009r. zakończenia 15 stycznia 2009r. spisu z natury.

§ 5.


Powołuję Komisję Inwentaryzacyjną w składzie :
1/ Marzena Jeżewska – Boczek - Przewodnicząca Komisji
2/ Maria Pisarek- członek
3/ Grażyna Tusznio - członek
Osoby powołane na członków zespołu spisowego ponoszą pełna odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu z natury.

§ 6.


Inwentaryzację należy przeprowadzić wg stanu na dzień.31 grudnia 2008r.

§ 7.


Arkusze spisowe o numerach od 48 do 52 wydano przewodniczącemu komisji.

§ 8.


Arkusze spisu wypełnia się w dwóch gzemplarzach.

§ 9.


Składniki majątku niepełnowartościowe, nadmierne należy spisać na oddzielnych arkuszach.

§ 10.


Do dokonania spisu z natury środków pieniężnych ma zastosowanie protokół z inwentaryzacji gotówki w kasie stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 11.


Osoby materialnie odpowiedzialne zobowiązuje się do odpowiedniego uporządkowania mienia i ewidencji.

§ 12.


Inwentaryzację poprzez pisemne potwierdzenie salda przeprowadzają pracownicy księgowości w zakresie sald z kontrahentami ujętymi w ewidencji księgowej.

§ 13.


Inwentaryzacji poprzez weryfikacje stanu ewidencyjnego przeprowadzają pracownicy prowadzący /zgodnie z zakresem czynności/ podlegające weryfikacji konta analityczne lub prowadzący wyłącznie ewidencję syntetyczną.

§ 14.


Za sprawny, terminowy i prawidłowy przebieg czynności inwentaryzacyjnych odpowiedzialny jest przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej.

§ 15.


Zarządzenie obowiązuje z dniem podpisania.

Wójt Gminy Bliżyn
Mariusz Walachnia


Data wprowadzenia: 2009-01-09 1125
Data upublicznienia: 2009-01-09
Art. czytany: 3774 razy

Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
» Przełącz na wiadomości archiwalne
Podkategoria:
A Rok 2016 - petycje
A Rok 2017 - petycje
A Rok 2018 - Petycje
A Rok 2019 - petycje
A Rok 2020 - petycje
A Rok 2021 - petycje
A Rok 2022 - petycje
A Petycje - rok 2023
A Petycje - rok 2024
A Rok 2025 - petycje
Ostat. 10 wiadomości:

A» Petycja w zakresie zmiany przepisów prawa miejscowego
A» PETYCJA w interesie publicznym w zakresie zmiany przepisów prawa miejscowego
Urząd Gminy Bliżyn
ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn