(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
A» Projekt uchwały w sprawie powołania Rady Społecznej
A» Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały nr LV/380/2024
A» Ogłoszenie o sesji w dniu 28 maja 2024r. o godz. 9.00 w świetlicy OSP w Bliżynie
A» II sesja Rady Gminy Bliżyn - 17 maja 2024 r.
Uchwała Nr XXXVI/241/2010 Rady Gminy Bliżyn - w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Bliżyn za I półrocze

Z dnia: 24 czerwca 2010 r.

Na podstawie art.18 ust.2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym /t.j. Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz.1591 z późn. zm./ w związku z art.266 ust.2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych /Dz. U. Nr 157, poz. 1240/ Rada Gminy uchwala, co następuje:
§ 1. Określa się zakres i formę informacji o przebiegu wykonania budżetu, informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego gminnej instytucji kultury i samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej za I półrocze roku budżetowego.
§ 2. Informacja o przebiegu wykonania budżetu za pierwsze półrocze roku budżetowego obejmuje:
1) Część tabelaryczną zawierającą:
a) zestawienie wykonania dochodów budżetowych w podziale na działy, rozdziały i paragrafy klasyfikacji budżetowej,
b) zestawienie wykonania wydatków budżetowych w podziale na działy, rozdziały i paragrafy klasyfikacji budżetowej z wyodrębnieniem wydatków bieżących i majątkowych,
c) przychody i rozchody budżetu,
d) realizację dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie ustawami w podziale na działy, rozdziały i paragrafy klasyfikacji budżetowej,
e) realizację dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań realizowanych w drodze umów lub porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego,
f) przychodów i wydatków dochodów własnych jednostek budżetowych,
g) udzielonych dotacji podmiotowych i celowych,
h) realizację wydatków jednostek pomocniczych w ramach funduszu sołeckiego,
i ) zestawienie realizacji zadań inwestycyjnych,
2) Część opisową zawierającą ogólną informację na temat wykonania budżetu gminy za I półrocze roku budżetowego.
§ 3. Informację o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć ujętych w załączniku do uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej, o której mowa w art.226 ustawy o finansach publicznych sporządza się w formie tabelarycznej.
§ 4. Informacja o przebiegu wykonania planu finansowego gminnej instytucji kultury oraz samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej za I półrocze obejmuje:
a) zestawienie tabelaryczne przychodów zawierające plan i wykonanie, w szczególności:
- stan środków na rachunkach na dzień 1 stycznia roku budżetowego,
- dotacje na wydatki bieżące,
- dotacje na wydatki inwestycyjne,
- przychody własne wg źródeł,
- pozostałe przychody.
b) zestawienie tabelaryczne kosztów zawierające plan i wykonanie , w szczegółowości:
- wynagrodzenia i pochodne,
- zakup materiałów i energii,
- usługi obce,
- koszty remontowe,
- inwestycje,
- pozostałe,
c) stan należności i zobowiązań w tym wymagalnych,
§ 5. Zapisy § 3 mają zastosowanie po raz pierwszy do informacji sporządzanej za I półrocze 2011r.
§ 6. Traci moc uchwała Nr VI/44/2007 Rady Gminy Bliżyn z dnia 20 czerwca 2007 roku w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu oraz o przebiegu wykonania planów finansowych gminnej instytucji kultury oraz samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej za I półrocze roku budżetowego, dla których założycielem jest Gmina Bliżyn.
§ 7. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§ 8. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Przewodnicząca Rady Gminy
Anna Leżańska


Data wprowadzenia: 2010-07-06 0839
Data upublicznienia: 2010-07-06
Art. czytany: 2436 razy

Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
Rejestr zmian:
2010-07-06
1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
» Przełącz na wiadomości archiwalne
Podkategoria:
A Rok 2003
A Przetargi - rok 2004
A Przetargi - Rok 2005
A Przetargi - rok 2006
A Przetargi - rok 2007
A Przetargi - rok 2008
A Przetargi - rok 2009
A Przetargi - rok 2010
A Przetargi - rok 2011
A Przetargi - rok 2012
A Przetargi - rok 2013
A Przetargi - rok 2014
A Przetargi - rok 2015
A Przetargi - rok 2016
A Przetargi - rok 2017
A Przetargi - rok 2018
A Przetargi - rok 2019
A Przetargi - rok 2020
A Przetargi - rok 2021
A Przetargi - rok 2022
A Przetargi - rok 2023
A Przetargi - rok 2024
Ostat. 10 wiadomości:

A» Dokumentacja projektowa na budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości: Gilów, Górki, Płaczków, Pięty, Sołtyków, Mroczków
A» Dostawa rozsiewacza taśmowego ciągnionego
A» ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA - ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
A» Dostawa rozsiewacza taśmowego ciągnionego
A» ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU CZĘŚCI 1 POSTĘPOWANIA
A» Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Modernizacja Orlików
A» Dostaw ciągnika rolniczego do zimowego utrzymania dróg i koszenia traw
A» Dostaw ciągnika rolniczego do zimowego utrzymania dróg i koszenia traw
A» Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg i koszenia traw
A» Modernizacja Kompleksów Boisk Moje Boisko – Orlik 2012 w Bliżynie i Mroczkowie
Urząd Gminy Bliżyn
ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn