(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Ogłoszenia
  • Zapytania cenowe
  • Wykonanie Diagnozy Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Bliżyn wraz z usługami doradczymi

    ZAPYTANIE OFERTOWE NR IN.1.2022
    1. Zamawiający:
    Gmina Bliżyn
    26-120 Bliżyn, ul. Kościuszki 79A
    2. Przedmiot zamówienia:

    „Wykonanie Diagnozy Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Bliżyn wraz z usługami doradczymi”
    Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie Diagnozy Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Bliżyn wg Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina Oś Priorytetowa V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU Działanie 5.1
    1) Diagnoza cyberbezpieczeństwa musi zostać przeprowadzona zgodnie z zakresem oraz formularzem (załącznikiem nr 8), zamieszczonym w dokumentacji projektu dostępnym na stronach Centrum Projektów Polska Cyfrowa dostępnym pod adresem: https://www.gov.pl/attachment/d46af450-5e88-4235-825c-d6c7487d9090

    2) Przekazanie zamawiającemu prawidłowo wypełnionego formularza diagnozy stanowi potwierdzenie wykonania przedmiotu zamówienia.

    3) Diagnoza zostanie przeprowadzona przez osobę (wykonawcę) posiadającą uprawnienia wykazane w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu;

    4) Wykonawca oświadcza, że posiada potencjał techniczny, osobowy, wiedzę oraz doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia – konieczne wykazanie przez wykonawcę, że w okresie ostatnich 3 lat wykonywany był przez niego audyt wynikający z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, w co najmniej 6 jednostkach samorządu terytorialnego.
    Informację należy wskazać na załączniku nr 3 do Zapytania – Wykaz usług

    5) Wykonawca oświadcza, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w związku z okolicznościami wskazanymi w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na czas trwania tych okoliczności. Oświadczenie stanowi załącznik nr 4 do Zapytania

    3. Termin realizacji zamówienia: po uzgodnieniu z zamawiającym, nie później niż do 20 sierpnia 2022r. (diagnoza cyberbezpieczeństwa) oraz do dnia 30 września 2022 r. (usługi doradcze).
    4. Kryteria wyboru oferty:
    1) Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
    a) Cena 100%:
    b) Ocenie podlega cena brutto łącznie
    c) Ilość punktów dla każdej oferty w kryterium „Cena” zostanie wyliczona wg poniższego wzoru:

    C min.
    C= ---------------- x 100 % gdzie: 1 % - 1 punkt
    C o

    gdzie:
    C - ilość punktów oferty ocenianej
    C min. - cena minimalna spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
    Co - cena oferty ocenianej
    2) Jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
    3) Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane
    w złożonych ofertach.
    4) Zamawiający może nie rozstrzygnąć postępowania lub zmniejszyć zakres zamówienia, jeżeli cena oferty uznanej za najkorzystniejszą, przewyższy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
    5. Inne istotne warunki zamówienia:
    1) Oferta powinna zawierać oferowaną cenę, rozumianą jako cenę ryczałtową brutto, obejmującą wynagrodzenie za wszystkie obowiązki wykonawcy, niezbędne do prawidłowego zrealizowania usługi.
    2) Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost, jak również nieujęte, a niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
    3) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
    4) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
    5) Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od państwa oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron.
    6) Cena nie ulegnie zmianie przez okres realizacji i nie będzie podlegała waloryzacji ze względu na inflację.
    7) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą odbywać się w walucie polskiej w złotych (PLN).
    8) Zapłata dokonana będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany w wystawionej przez Wykonawcę fakturze VAT lub innym dokumencie, w terminie do 14 dni od wystawienia faktury, poprzedzonej prawidłowym odbiorem przedmiotu zamówienia.
    6. Sposób przygotowania oferty.
    Prosimy o przesłanie oferty wg załącznika:
    • Wzór formularza oferty (Załącznik nr 1)
    • Wykaz usług (Załącznik nr 3)

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
    7. Miejsce i termin złożenia ofert.
    Oferty można składać w następujący sposób:
    1. drogą elektroniczną na adres e-mail: [email protected] lub,
    2. Drogą pocztową lub osobiście na adres:
    Urząd Gminy Bliżyn, ul. Kościuszki 79A, 26-120 Bliżyn w zamkniętej kopercie opisanej: „Wykonanie Diagnozy Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Bliżyn wraz z usługami doradczymi”
    Oferty należy składać do dnia 30.06.2022 r., do godz. 10:00, (decyduje data wpływu)
    Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone i nie będą rozpatrywane.
    8. Osoba do kontaktu w przedmiotowej sprawie.
    Grzegorz Patura – sprawy techniczne –tel. 41 2541 104
    9. Załączniki:

    • Załącznik nr 1 - Wzór formularza oferty
    • Załącznik nr 2 – Wzór Umowy
    • Załącznik nr 2a – Wzór umowy o zachowaniu poufności
    • Załącznik nr 3 – Wykaz usług
    • Załącznik nr 4 – Oświadczenie Wykonawcy


    Data wprowadzenia: 2022-06-20 0941
    Data upublicznienia: 2022-06-20
    Art. czytany: 1411 razy

    » Załącznik nr 1 - wersja docx - rozmiar: 83066 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 3 - wersja docx - rozmiar: 124416 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 4 - wersja docx - rozmiar: 70697 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami (wersja pdf) - rozmiar: 4426018 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości normalne
    Podkategoria:
    A Przewodniczący Rady
    A Skład Rady
    A Komisje Rady
    A Przyjmowanie interesantów
    A Ogłoszenia
    A Jednostki pomocnicze
    A Sesje Rady Gminy
    A Interpelacje i zapytania
    Podkat. Archiwalne:
    A realizacja uchwał Rady Gminy
    Ostat. 10 wiadomości z archiwum:

    A» I N F O R M A C J A o realizacji podjętych przez Radę Gminy uchwał na dzień 20 czerwca 2007 roku
    A» Informacja o realizacji uchwał
    A» Informacja o realizacji uchwał na dzień 5 grudnia 2006 roku
    A» Informacja o realizacji uchwał na dzień 6 lutego 2006 roku
    A» I N F O R M A C J A o realizacji podjętych przez Radę Gminy uchwał na dzień 26 października 2005 roku
    A» I N F O R M A C J A o realizacji podjętych przez Radę Gminy uchwał
    A» Informacja o realizacji uchwał na dzień 13 czerwca 2005 roku
    A» I N F O R M A C J A o realizacji podjętych przez Radę Gminy uchwał
    A» Informacja o realizacji podjętych przez Radę Gminy uchwał na dzień 27.10.2004 r.
    A» Informacja o realizacji podjętych przez Radę Gminy uchwał na dzień 6.02.2004 r.
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn