(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy IV kadencji
  • P r o t o k ó ł Nr XXI/05 z nadzwyczajnej sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 30 marca 2005r. w Urzędzie Gminy w Bliżynie.

    P r o t o k ó ł Nr XXI/05
    z nadzwyczajnej sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 30 marca 2005r. w Urzędzie Gminy w Bliżynie.


    Sesja Rady została zwołana na wniosek Wójta Gminy w związku z koniecznością podjęcia uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2005 rok.
    Na sesji obecni byli wszyscy radni tj. 15 osób.
    Ponadto w obradach sesji uczestniczyli:
    1/ Pan Tomasz Rokita Wójta Gminy
    2/ Pan Mariusz Walachnia – Sekretarz Gminy
    3/ Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy
    4/ Pani Anna Fonfara – Radca Prawny UG
    5/ Pani Anna Miernik – Kierownik Referatu Rozwoju Strategicznego Gminy
    6/ Pani Anna Kowalik – obsługa Rady
    7/ Sołtysi gminy zgodnie z załączoną listą obecności.

    Porządek obrad sesji:

    1.Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.
    2.Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2005 rok.
    3.Zamknięcie obrad sesji.

    Przebieg obrad sesji:

    Dwudziestą pierwszą z kolei sesję Rady Gminy w Bliżynie w kadencji 2002-2006 otworzył i poprowadził Pan Mieczysław Bąk – Przewodniczący Rady, który po przywitaniu obecnych i stwierdzeniu kworum poinformował, że sesja została zwołana na wniosek Wójta Gminy w związku z koniecznością podjęcia uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2005 rok i nad tym projektem tylko dziś będzie obradować Rada Gminy. Dlatego nie ma potrzeby przegłosowywać porządku obrad sesji.

    Ad.2

    Projekt uchwały wraz z uzasadnieniem w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2005 rok odczytała Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy. Odczytując projekt uchwały Pani Skarbnik w punkcie 3 projektu uchwały podała prawidłowe oznaczenie i nazwę paragrafu w dziale 750 tj. powinno być § 6620 – Dotacje celowe przekazane do powiatu na inwestycje
    i zakupy inwestycyjne realizowane na podstawie porozumień /umów/ między jednostkami samorządu terytorialnego. Ponadto w punkcie 3 projektu uchwały w dziale 921 również wystąpił błąd w oznaczeniu § powinno być 6058 a nie 6050. Pani Skarbnik odczytała prawidłowe oznaczenia i nazwy tych 2 paragrafów.
    Stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy przedstawił Pan Piotr Zbroja – Przewodniczący Komisji. Komisja po treściwej i dość burzliwej dyskusji poparła wnioski Wójta dotyczące zmian w budżecie gminy.
    Pan Mieczysław Bąk dodał, że ze względu na bardzo krótki czas na zorganizowanie sesji nadzwyczajnej udało się tylko zorganizować w dniu dzisiejszym o godz. 10.00 Komisję Budżetowo-Finansową natomiast pozostałe Komisje nie odbyły posiedzeń.
    Pan Zbigniew Ślęzak zapytał, czy środki które pozostają po przeprowadzonym przetargu na zadaniu budowa oczyszczalni i kanalizacji ścieków są zbędne czyli nie przewiduje się dalszych prac związanych z tym zadaniem.
    Pan Mieczysław Bąk dodał, że na posiedzeniu Komisja uzyskała informację od Pani Anny Miernik, że przetarg przeprowadzono za kwotę niższą niż założono na ten cel w budżecie, stąd pozostają środki.
    Pani Anna Miernik wyjaśniła, że na opracowanie dokumentacji technicznej i studium wykonalności założono w 2004r. kwotę 270.000zł. W wyniku przetargu opracowanie dokumentacji nastąpi za kwotę około 168.000zł i około 28.500zł potrzebne jest na opracowanie studium wykonalności. Kwota ponad 30.000zł została ujęta w wydatkach nie wygasających. Po przyznaniu kwoty 70.000zł na zadania ujęte w projekcie uchwały do dyspozycji pozostaje jeszcze kwota około 40.000zł.
    Pan Mieczysław Bąk zapytał, czy należy rozumieć że na tym zadaniu nie brakuje środków.
    Pani Anna Miernik stwierdziła, że na zlecone prace do wykonania środków nie brakuje.
    W dalszej części dyskusji głos zabrał Wójt Gminy który wyjaśnił, że projekty na zadania w sołectwach Bliżyn i Brzeście spłynęły wczoraj i dzisiaj. Oczekiwano również na informacje jak na szczeblu centralnym zostały rozstrzygnięte sprawy podatku VAT. Wójt podziękował radnym za zrozumienie sytuacji i Komisji za akceptację tych zadań. Z informacji telefonicznej wynika, że są szanse na uzyskanie dotacji na programy odnowy wsi Bliżyn i Brzeście. Ponadto Wójt przypomniał, że zadanie kanalizacji dopiero weszło w maju 2004r. i już bardzo wiele udało się zrealizować. Chociaż propozycje wprowadzenia tego zadania były o wiele wcześniejsze to jednak Rada dopiero to zadanie przyjęła do wykonania w maju ubiegłego roku. Wójt dodał, że zostanie złożony wniosek o środki unijne i rozpoczęcie realizacji zadania powinno nastąpić w I bądź II kwartale następnego roku a pod koniec 2006r. bądź początkiem 2007 powinny być już pierwsze przyłącza.
    Radni jednogłośnie /15 głosów za/ podjęli uchwałę Nr XXI/185/05 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2005.

    Ad. 3

    Obrady sesji trwały od godz.1200 do godz.1230.
    Sesję zamknął Przewodniczący Rady dziękując wszystkim za udział.

    Protokólant:

    Anna Kowalik


    Data wprowadzenia: 2005-04-07 0906
    Data upublicznienia: 2005-04-07
    Art. czytany: 3519 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Uchwały z sesji nr I/2010 z dnia 1 grudnia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr II/2010 z dnia 6 grudnia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr III/2010 z dnia 29 grudnia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr IV/2010 z dnia 30 grudnia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr V/2011 z dnia 10 lutego 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr VI/2011 z dnia 31 marca 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr VII/2011 z dnia 27 kwietnia 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr VIII/2011 z dnia 26 maja 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr IX/2011 z dnia 28 czerwca 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr X/2011 z dnia 28 lipca 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XI/2011 z dnia 13 września 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XII/2011 z dnia 07 października 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XIII/2011 z dnia 27 października 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XIV/2011 z dnia 02 grudnia 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XV/2011 z dnia 29 grudnia 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XVI/2012 z dnia 14 lutego 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XVII/2012 z dnia 28 lutego 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XVIII/2012 z dnia 27 kwietnia 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XIX/2012 z dnia 22 maja 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XX/2012 z dnia 11 czerwca 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXI/2012 z dnia 21 czerwca 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXII/2012 z dnia 29 sierpnia 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIII/2012 z dnia 2 października 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIV/2012 z dnia 29 października 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXV/2012 z dnia 18 grudnia 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXVI/2012 z dnia 31 grudnia 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXVII/2013 z dnia 25 marca 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXVIII/2013 z dnia 26 kwietnia 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIX/2013 z dnia 27 maja 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXX/2013 z dnia 26 czerwca 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXI/2013 z dnia 7 sierpnia 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXII/2013 z dnia 30 września 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXIII/2013 z dnia 30 października 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXIV/2013 z dnia 30 grudnia 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXV/2014 z dnia 11 lutego 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXVI/2014 z dnia 29 kwietnia 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXVII/2014 z dnia 26 maja 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXVIII/2014 z dnia 25 czerwca 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXIX/2014 z dnia 31 lipca 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XL/2014 z dnia 4 września 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XLI/2014 z dnia 3 listopada 2014 roku
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości.
    A» w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości.
    A» w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości.
    A» w sprawie zbycia nieruchomości stanowiących mienie gminne.
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn