(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» P r o t o k ó ł Nr II/2024 z II sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 17 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Obwieszczenie SKO.OŚ-60/1943/39/2024 z dnia 22.04.2024 r.
A» Interpelacja nr 1/2024 - radny Radosław Bułka
A» Obwieszczenie Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach
A» Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego
  • Zarządzenia
  • Zarządzenia - rok 2012
  • Zarządzenie Nr 0050.69.2012 Wójta Gminy Bliżyn - zmieniające zarządzenie Nr 11/2011 Wójta Gminy Bliżyn w sprawie wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Gminy Bliżyn.

    Z dnia: 31 grudnia 2012r.

    Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), w związku z § 42 ust. 3 instrukcji kancelaryjnej stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji i zakresu działania archiwów państwowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67) zarządza się, co następuje:
    § 1. W zarządzeniu nr 11/2011 Wójta Gminy Bliżyn z dnia 21 lutego 2012r. w sprawie wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Gminy Bliżyn § 4 otrzymuje brzmienie:
    „§ 4.1.Określa się następującą listę przesyłek wpływających do urzędu, które nie są otwierane przez pracowników sekretariatu – Punktu Podawczego:
    1) adresowanych imiennie, które przekazuje się adresatowi,
    2) wartościowych, które przekazuje się za pokwitowaniem,
    3) oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub „poufne”, do których stosuje się przepisy o ochronie informacji niejawnych,
    4) oznaczonych klauzulą „tajemnica skarbowa”, do których stosuje się przepisy ustawy ordynacja podatkowa,
    5) adresowanych do Urzędu Stanu Cywilnego,
    6) ofert wpływających na ogłoszone przetargi i konkursy,
    7) oświadczenia majątkowe pracowników i radnych.
    2.Przesyłki, o których mowa w § 4 ust.1 przekazuje się po uprzednim umieszczeniu na zewnętrznej stronie koperty pieczątki wpływu z datą otrzymania, nadania kolejnego numeru wpływu, dokonania adnotacji określającej adresata przesyłki np. ”przesyłka USC” i pobrania pokwitowania jej wydania. Właściwy pracownik zachowuje w dokumentach oryginał koperty.
    3.Zastępca Kierownika USC prowadzi wewnętrzny rejestr wpływających przesyłek.
    Inni pracownicy mogą prowadzić wewnętrzny rejestr wpływających przesyłek.”
    § 2.Wykonanie zarządzenia powierza się pracownikom wykonującym czynności kancelaryjne i zadania określone zarządzeniem.
    § 3.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 2 stycznia 2013r.

    Wójt Gminy Bliżyn
    (-) Mariusz Walachnia


    Data wprowadzenia: 2013-01-21 1001
    Data upublicznienia: 2013-01-21
    Art. czytany: 1494 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Uchwały z sesji nr I/14 z dnia 1 grudnia 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr II/14 z dnia 17 grudnia 2014 rokIu
    A Uchwały z sesji nr III/15 z dnia 27 stycznia 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr IV/15 z dnia 25 marca 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr V/15 z dnia 28 kwietnia 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr VI/15 z dnia 17 czerwca 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr VII/15 z dnia 03 września 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr VIII/15 z dnia 21 września 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr IX/15 z dnia 29 października 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr X/15 z dnia 18 grudnia 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr XI/16 z dnia 21 stycznia 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XII/16 z dnia 29 lutego 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XIII/16 z dnia 1 kwietnia 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XIV/16 z dnia 25 maja 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XV/16 z dnia 30 czerwca 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XVI/16 z dnia 8 września 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XVII/16 z dnia 6 października 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XVIII/16 z dnia 30 listopada 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XIX/16 z dnia 28 grudnia 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XX/17 z dnia 15 lutego 2017 roku
    A Uchwały z sesji nr XXI/17 z dnia 29 marca 2017 roku
    A Uchwały z sesji nr XXII/17 z dnia 26 czerwca 2017 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIII/17 z dnia 25 sierpnia 2017r.
    A Uchwały z sesji nr XXIV/17 z dnia 8 września 2017r.
    A Uchwały z sesji nr XXV/17 z dnia 6 października 2017r.
    A Uchwały z sesji nr XXVI/17 z dnia 24 listopada 2017r.
    A Uchwały z sesji nr XXVII/17 z dnia 28 grudnia 2017r.
    A Uchwały z sesji nr XXVIII/18 z dnia 15 stycznia 2018r.
    A Uchwały z sesji nr XXIX/18 z dnia 5 lutego 2018r.
    A Uchwały z sesji nr XXX/18 z dnia 27 marca 2018r.
    A Uchwały z sesji nr XXXI/18 z dnia 26 kwietnia 2018r.
    A Uchwały z sesji nr XXXII/18 z dnia 28 czerwca 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIII/18 z dnia 7 sierpnia 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIV/18 z dnia 14 września 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXV/18 z dnia 26 października 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXVI/18 z dnia 13 listopada 2018 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» w sprawie dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjum do nowego ustroju szkolnego
    A» w sprawie określenia kryteriów naboru wraz z liczbą punktów oraz dokumentów potwierdzających spełnianie kryterium w postępowaniu rekrutacyjnym do publicznych przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych oraz publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Bliżyn
    A» w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy na lata 2017-2031
    A» w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2017.
    A» w sprawie udzielenia pomocy finansowej
    A» w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Bliżyn na lata 2016-2022
    A» w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Bliżyn w 2017 roku
    A» w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2017-2019
    A» w sprawie uchwalenia Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn