(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy V kadencji
  • P r o t o k ó ł Nr VI/2007 z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 20 czerwca 2007r. w świetlicy OSP w Bliżynie.

    Na ogólny stan radnych – 15 na sesji obecnych było 14 radnych /nieobecny Ryszard Kopeć – pisemne zrzeczenie się mandatu radnego z dniem 23 lutego 2007 roku/.

    Ponadto w obradach sesji uczestniczyli:
    1. Pan Artur Berus – Członek zarządu Powiatu Skarżyskiego
    2. Pan Andrzej Kazanowski – Dyrektor Wydziału Społecznej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania w Skarżysku-Kam.
    3. Pan Tomasz Kieres – Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kam.
    4. Pan Tomasz Rokita – Wójt Gminy
    5. Pan Mariusz Walachnia – Sekretarz Gminy
    6. Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy
    7. Pani Anna Miernik – Kierownik Referatu Rozwoju Strategicznego Gminy
    8. Pani Anna Fonfara – Radca Prawny Urzędu Gminy
    9. Pani Anna Kowalik – obsługa Rady Gminy
    10. Pani Anna Jaros-Urbaniak – Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie
    11. Pani Danuta Czarnecka – pracownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie
    12. Pan Adam Młodawski – Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    13. Pan Józef Nowak – Dyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie
    14. Pan Sylwester Koziński – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Mroczkowie
    15. Pan Mirosław Owczarek – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Odrowążku
    16. Pan Henryk Żak – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Sorbinie
    17. Pani Elżbieta Dzierzęcka-Żak – Prezes Zarządu Gminnego ZNP w Bliżynie
    18. Pani Jolanta Sochacka – przedstawiciel NSZZ „Solidarność” Pracowników Oświaty i Wychowania w Skarżysku-Kam.
    19. Pan Piotr Stańczak – Tygodnik Skarżyski
    20. Przedstawiciele sekcji szachowej w osobach: Adama Łukomskiego, Łukasza Łukomskiego, Kamili Garbali, Rafała Czarneckiego, Karola Szymańskiego, Mariusza Fidora
    21. Pan Robert Orzeszko – przedstawiciel Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
    22. Sołtysi zgodnie z załączoną listą obecności

    Zatwierdzony porządek obrad sesji:

    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.

    2. Przyjęcie protokołu z obrad V sesji Rady.

    3. Informacja Wójta o pracy między sesjami oraz informacja o realizacji uchwał podjętych na ostatniej sesji.

    4. Wystąpienia zaproszonych gości.

    5. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.

    6. Informacja o działalności opieki zdrowotnej za 2006 rok:
    a/ wystąpienie Dyrektora SP ZOZ,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych oraz Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji,
    e/ podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2006 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie.

    7. Informacja o działalności szkół za miniony rok szkolny 2006/2007:
    a/ wystąpienia Dyrektorów szkół,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych oraz Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    8. Informacja o działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie za 2006 rok:
    a/ wystąpienie Dyrektora GOPS,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    9. Uchwalenie programu gospodarczego Rady Gminy w Bliżynie na kadencję 2006-2010:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy i Przewodniczącej Rady,
    b/ stanowiska Komisji Rady,
    c/ dyskusja,
    d/ podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia programu gospodarczego Rady Gminy w Bliżynie na kadencję 2006-2010.

    10. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
    a/ zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2006 Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie,
    b/ wprowadzenia zmian w uchwale Nr IV/13/2007 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 22 lutego 2007 roku w sprawie uchwalenia budżetu gminy Bliżyn na 2007 rok,
    c/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2007,
    d/ zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu oraz o przebiegu wykonania planów finansowych gminnej instytucji kultury oraz samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej za I półrocze roku budżetowego, dla których założycielem jest Gmina Bliżyn,
    e/ procedury uchwalania budżetu gminy oraz rodzaju i szczegółowości materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi budżetu,
    f/ ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego oraz wartości jednego punktu wynagrodzenia pracowników zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych gminy Bliżyn.

    11. Informacje, komunikaty i oświadczenia.

    12. Zamknięcie obrad sesji.

    W załączeniu treść protokołu.


    Data wprowadzenia: 2007-08-07 1122
    Data upublicznienia: 2007-08-07
    Art. czytany: 3951 razy

    » Protokół z sesji z 20 czerwca 2007 roku - rozmiar: 104080 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Uchwały z sesji nr I/18 z dnia 22 listopada 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr II/18 z dnia 11 grudnia 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr III/18 z dnia 28 grudnia 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr IV/19 z dnia 31 stycznia 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr V/19 z dnia 14 marca 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr VI/19 z dnia 17 maja 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr VII/19 z dnia 25 czerwca 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr VIII/19 z dnia 13 sierpnia 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr IX/19 z dnia 23 września 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr X/19 z dnia 28 października 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr XI/19 z dnia 29 listopada 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr XII/19 z dnia 27 grudnia 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr XIII/20 z dnia 17 stycznia 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XIV/20 z dnia 19 lutego 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XV/20 z dnia 13 marca 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XVI/20 z dnia 30 marca 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XVII/20 z dnia 24 czerwca 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XVIII/20 z dnia 17 września 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XIX/20 z dnia 6 listopada 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XX/20 z dnia 30 listopada 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XXI/20 z dnia 28 grudnia 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XXII/2021 z dnia 1 marca 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXIII/2021 z dnia 5 maja 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXIV/2021 z dnia 24 czerwca 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXV/2021 z dnia 22 lipca 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXVI/2021 z dnia 23 września 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXVII/2021 z dnia 27 października 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXVIII/2021 z dnia 8 listopada 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXIX/2021 z dnia 21 grudnia 2021r.
    A Uchwały z sesji nr XXX/2021 z dnia 29 grudnia 2021r.
    A Uchwały z sesji nr XXXI/2022 z dnia 25 stycznia 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXII/2022 z dnia 28 lutego 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIII/2022 z dnia 29 marca 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIV/2022 z dnia 20 kwietnia 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXV/2022 z dnia 13 maja 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXVI/2022 z dnia 23 czerwca 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXVII/2022 z dnia 19 lipca 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXVIII/2022 z dnia 8 września 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIX/2022 z dnia 26 października 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XL/2022 z dnia 29 listopada 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XLI/2022 z dnia 9 grudnia 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XLII/2022 z dnia 29 grudnia 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XLIII/2023 z dnia 16 stycznia 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLIV/2023 z dnia 31 marca 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLV/2023 z dnia 4 maja 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLVI/2023 z dnia 22 czerwca 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLVII/2023 z dnia 13 lipca 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLVIII/2023 z dnia 29 sierpnia 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLIX/2023 z dnia 28 września 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr L/2023 z dnia 26 października 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr LI/2023 z dnia 29 listopada 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr LII/2023 z dnia 28 grudnia 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr LIII/2024 z dnia 30 stycznia 2024 r.
    A Uchwały z sesji nr LIV/2024 z dnia 11 marca 2024 r.
    A Uchwały z sesji nr LV/2024 z dnia 27 marca 2024 r.
    A Uchwały z sesji nr LVI/2024 z dnia 24 kwietnia 2024 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy na lata 2018 - 2035
    A» w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2018 rok
    A» w sprawie ustalenia wykazu wydatków budżetowych, których niezrealizowane planowane kwoty nie wygasają z upływem roku budżetowego 2018.
    A» w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2019
    A» w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2019 - 2021
    A» w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie służebnością przechodu i przejazdu nieruchomości gruntowych stanowiących własność Gminy Bliżyn
    A» w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości w obrębie ewidencyjnym Ubyszów
    A» w sprawie uchwalenia Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Bliżyn.
    A» w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy na lata 2019 - 2035
    A» w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Bliżyn na 2019 rok
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn