(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy V kadencji
  • P r o t o k ó ł Nr X/2007 z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 25 października 2007 roku

    P r o t o k ó ł Nr X/2007
    z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 25 października 2007r. w świetlicy OSP w Bliżynie.


    Na ogólny stan 15 radnych na sesji obecnych było 14 radnych /nieobecny Ryszard Olejarz/.
    Ponadto w obradach sesji uczestniczyli:
    1. Pani Anna Chrzanowska – Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Skarżysku-Kam.
    2. Pani Marzena Okła-Drewnowicz – Posłanka na Sejm RP
    3. Pan Tomasz Rokita – Wójt Gminy
    4. Pan Mariusz Walachnia – Sekretarz Gminy
    5. Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy
    6. Pani Anna Fonfara – radca prawny Urzędu Gminy
    7. Pani Anna Miernik – Kierownik Referatu Rozwoju Strategicznego Gminy
    8. Pani Anna Kowalik – obsługa Rady
    9. Pan Adam Młodawski – były Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    10. Pani Katarzyna Skarus – Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    11. Pani Zofia Nowak – Przewodnicząca Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Bliżynie
    12. Pan Józef Nowak – Dyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie
    13. Pani Jolanta Sochacka – przedstawiciel NSZZ „Solidarność” Pracowników Oświaty i Wychowania w Skarżysku-Kam.
    14. Pani Jolanta Dzierzęcka-Żak – Prezes Zarządu Gminnego ZNP w Bliżynie
    15. Pan Piotr Stańczak – Tygodnik Skarżyski
    16. Sołtysi zgodnie z załączoną listą obecności

    Zatwierdzony porządek obrad sesji:

    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.

    2. Przyjęcie protokołów z obrad VIII i IX sesji.

    3. Informacja Wójta o pracy między sesjami oraz informacja o realizacji uchwał podjętych na ostatniej sesji.

    4. Wystąpienia zaproszonych gości.

    5. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.

    6. Informacja o stanie sanitarno-epidemiologicznym gminy Bliżyn:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy i zaproszonych gości,
    b/ stanowisko Komisji ds. Infrastruktury Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    7. Ocena działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za miniony okres 2007 roku:
    a/ wystąpienie Przewodniczącej Komisji,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    8. Informacje o złożonych oświadczeniach majątkowych.

    9. Wybór ławników do Sądu rejonowego w Skarżysku-Kam.:
    a/ wystąpienie Przewodniczącej Zespołu do spraw wyboru ławników:
    - przedstawienie kandydatów na ławników,
    - przedstawienie opinii Zespołu o kandydatach,
    b/ przyjęcie regulaminu głosowania,
    c/ wybór Komisji Skrutacyjnej,
    d/ głosowanie,
    e/ ogłoszenie wyników wyborów,
    f/ podjęcie uchwały.

    10. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
    a/ określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości,
    b/ określenia wzorów formularzy informacji i deklaracji podatkowych,
    c/ inkasa podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego,
    d/ określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych,
    e/ ustalenia wysokości stawek opłaty targowej, sposobu jej poboru, określenia inkasentów oraz wynagrodzenia za inkaso,
    f/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2007,
    g/ określenia rodzajów świadczeń przyznawanych nauczycielom w ramach pomocy zdrowotnej oraz warunków i sposobu ich przyznawania,
    h/ uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu sołectwa Bugaj, na obszarze gminy Bliżyn,
    i/ uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części sołectwa Płaczków – „Płaczków 1” na obszarze gminy Bliżyn,
    j/ nieodpłatnego przekazania w formie darowizny na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Kielcach chodnika w ciągu drogi krajowej nr 42 w miejscowości Bliżyn,
    k/ zbycia nieruchomości stanowiącej mienie gminne,
    l/ zmiany uchwały Nr II/13/02 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 12 grudnia 2002r. w sprawie powołania przedstawicieli gminy do Zgromadzenia Związku Międzygminnego „Utylizator”.

    11. Informacje, komunikaty i oświadczenia.

    12. Zamknięcie obrad sesji.

    Treść protokołu w załączniku


    Data wprowadzenia: 2007-12-17 0954
    Data upublicznienia: 2007-12-17
    Art. czytany: 3608 razy

    » Protokół z sesji - rozmiar: 119778 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Uchwały z sesji nr I/06 z dnia 24 listopada 2006 roku
    A Uchwały z sesji nr II/06 z dnia 5 grudnia 2006 roku
    A Uchwały z sesji nr III/06 z dnia 29 grudnia 2006 roku
    A Uchwały z sesji nr IV/07 z dnia 22 lutego 2007 roku
    A Uchwały z sesji nr V/07 z dnia 25 kwietnia 2007 roku
    A Uchwały z sesji nr VI/07 z dnia 20 czerwca 2007 roku
    A Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr VII/07 z dnia 13 lipca 2007 roku
    A Uchwały z sesji nr VIII/07 z dnia 30 sierpnia 2007 roku
    A Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr IX/07 z dnia 14 września 2007 roku
    A Uchwały z sesji nr X/07 z dnia 25 października 2007 roku
    A Uchwały z sesji nr XI/07 z dnia 19 grudnia 2007 roku
    A Uchwała z sesji nr XII/08 z dnia 11 stycznia 2008 roku
    A Uchwała z sesji nr XIII/08 z dnia 26 lutego 2008 roku
    A Uchwała z sesji nadzwyczajnej nr XIV/08 z dnia 16 kwietnia 2008 roku
    A Uchwała z sesji nr XV/08 z dnia 29 kwietnia 2008 roku
    A Uchwały z sesji nr XVI/08 z dnia 26 czerwca 2008 roku
    A Uchwały z sesji nr XVII/08 z dnia 31 lipca 2008 roku
    A Uchwały z sesji nr XVIII/08 z dnia 29 sierpnia 2008 roku
    A Uchwały z sesji nr XIX/08 z dnia 22 października 2008 roku
    A Uchwały z sesji nr XX/08 z dnia 9 grudnia 2008 roku
    A Uchwały z sesji nr XXI/08 z dnia 30 grudnia 2008 roku
    A Uchwały z sesji nr XXII/09 z dnia 6 lutego 2009 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIII/09 z dnia 24 marca 2009 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIV/09 z dnia 29 kwietnia 2009 roku
    A Uchwały z sesji nr XXV/09 z dnia 18 czerwca 2009 roku
    A Uchwały z sesji nr XXVI/09 z dnia 20 lipca 2009 roku
    A Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr XXVII/09 z dnia 31 lipca 2009 roku
    A Uchwały z sesji nr XXVIII/09 z dnia 7 września 2009 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIX/09 z dnia 28 października 2009 roku
    A Uchwały z sesji nr XXX/09 z dnia 01 grudnia 2009 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXI/09 z dnia 30 grudnia 2009 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXII/10 z dnia 28 stycznia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXIII/10 z dnia 22 marca 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXIV/10 z dnia 29 kwietnia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXV/10 z dnia 28 maja 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXVI/10 z dnia 24 czerwca 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXVII/10 z dnia 26 sierpnia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXVIII/10 z dnia 28 września 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIX/10 z dnia 8 października 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr XLI/10 z dnia 8 listopada 2010 roku
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» w sprawie udzielenia absolutorium dla Wójta Gminy Bliżyn za 2009 rok.
    A» w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2010.
    A» w sprawie zaciągnięcia pożyczki w Banku Gospodarstwa Krajowego.
    A» w sprawie zaciągnięcia kredytu.
    A» w sprawie sprzedaży w drodze bezprzetargowej na rzecz najemcy lokalu mieszkalnego numer 13 znajdującego się w budynku Nr 2 w Sołtykowie obręb Płaczków gm. Bliżyn, oraz wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty.
    A» w sprawie wyrażenia zgody na przejęcie przez Gminę Bliżyn w drodze użyczenia, nieruchomości położonej w obrębie wsi Bliżyn stanowiącej własność Parafii Rzymsko-Katolickiej p.w. Św. Ludwika w Bliżynie.
    A» w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości.
    A» w sprawie uchwalenia Zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Bliżyn
    A» w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Bliżyn 1”, na obszarze gminy Bliżyn.
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn