(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Nabór na wolne stanowiska
  • Wójt Gminy Bliżyn ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds. infrastruktury technicznej

    Urząd Gminy w Bliżynie
    ul. Kościuszki 79a
    26-120 Bliżyn

    Wójt Gminy Bliżyn
    ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
    Podinspektor ds. infrastruktury technicznej


    I. Wymagania niezbędne:

    1) wykształcenie średnie techniczne
    2) minimalny trzyletni staż pracy
    3) umiejętność obsługi komputera,
    4) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych
    5) obywatelstwo polskie,
    6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. infrastruktury technicznej
    7) znajomość ustaw:
    a) o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
    b) prawo energetyczne
    c) o funduszu sołeckim
    d) prawo zamówień publicznych,
    e) kodeks postępowania administracyjnego,
    f) ustawa o samorządzie gminnym,
    g) ustawa o finansach publicznych,
    h) instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin,

    II. Wymagania dodatkowe (pożądane):
    1) doświadczenie i staż zawodowy w wymaganych specjalnościach,
    2) ukończone szkolenia i kursy związane z samorządem i administracją,
    3) referencje i opinie dotyczące przebiegu pracy zawodowej.
    4) uprawnienia: dozorowanie elektroenergetyczne bez ograniczenia napięcia.

    III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1) wykonywanie czynności w zakresie nadzoru i eksploatacji wodociągów
    2) wykonywanie czynności w zakresie nadzoru i eksploatacji oczyszczalni ścieków i kanalizacji po oddaniu zadania inwestycyjnego do użytku,
    3) przygotowanie i realizacja zadań z funduszu sołeckiego oraz Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich,
    4) eksploatacja budynków stanowiących mienie komunalne gminy

    IV. Wymagane dokumenty:
    1) życiorys (CV)
    2) list motywacyjny
    3) dokument potwierdzający wykształcenie (świadectwo, dyplom)
    4) dokumenty potwierdzające staż pracy
    5 )kwestionariusz osobowy
    6) aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia
    7) zaświadczenie o niekaralności
    8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych

    Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy lub wysłać pocztą w teczce lub kopercie zaopatrzoną dopiskiem:
    „Dotyczy naboru na stanowisko ds. infrastruktury technicznej.”

    W terminie do dnia 1 czerwca 2010 roku do godz. 15oo (decyduje data wpływu do urzędu)

    Informacje dla kandydatów:
    *Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
    *Etapy naboru:
    - ogłoszenie o naborze
    - składanie dokumentów aplikacyjnych
    - wstępna selekcja kandydatów (analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym)
    - ogłoszenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne
    - końcowa selekcja kandydatów-indywidualna rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy przeszli wstępną selekcję
    - sporządzenie protokółu z przeprowadzonego naboru
    - podjęcie decyzji o zatrudnieniu
    - ogłoszenie wyników naboru
    *informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.ugblizyn.bip.doc.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Bliżynie.


    Bliżyn dnia 14.05.2010r.


    Data wprowadzenia: 2010-05-14 1206
    Data upublicznienia: 2010-05-14
    Art. czytany: 3715 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2010-09-27
    1. Typ zdarzenia: przeniesienie wiadomości do archiwum - Zmienił: Grzegorz Patura

    2010-05-14
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Grzegorz Patura
    3. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Uchwały z sesji nr XI/03 z dnia 15.12.2003 r.
    A Uchwały z sesji nr XII/04 z dnia 6.02.2004 r.
    A Uchwały z sesji nr XIII/04 z dnia 27 kwietnia 2004 r.
    A Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr XIV/04 z dnia 12 czerwca 2004 r.
    A Uchwały z sesji nr XV/04 z dnia 24 czerwca 2004 r.
    A Uchwały z sesji nr XVI/04 z dnia 2 września 2004 r.
    A Uchwały z sesji nr XVII/04 z dnia 27 pażdziernika 2004 r.
    A Uchwały z sesji nr XVIII/04 z dnia 14 grudnia 2004 r.
    A Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr XXIX/04 z dnia 29 grudnia 2004 r.
    A Uchwały z sesji nr XX/05 z dnia 17.02.2005 r.
    A Uchwały z sesji nr XXI/05 z dnia 30.03.2005 r.
    A Uchwały z sesji nr XXII/05 z dnia 28 kwietnia 2005 r.
    A Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr XXIII/05 z dnia 13 czerwca 2005 r.
    A Uchwały z sesji nr XXIV/05 z dnia 24 czerwca 2005 roku
    A Uchwały z sesji nr XXV/05 z dnia 30 sierpnia 2005 r.
    A Uchwały z sesji nr XXVI/05 z dnia 26 października 2005 r.
    A Uchwały z sesji nr XXVIII/05 z dnia 14 grudnia 2005 r.
    A Uchwały z sesji nr XXIX/06 z dnia 6 lutego 2006 r.
    A Uchwały z sesji nr XXX/06 z dnia 5 kwietnia 2006 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXI/06 z dnia 27 kwietnia 2006 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXII/06 z dnia 29 czerwca 2006 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIII/06 z dnia 19 lipca 2006 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIV/06 z dnia 31 sierpnia 2006 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXV/06 z dnia 15 września 2006 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXVI/06 z dnia 25 października 2006 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» w sprawie: celowości budowy sal gimnastycznych przy Zespole Szkół w Bliżynie oraz Szkole Podstawowej w Odrowążku.
    A» w sprawie: wykonania analizy planowanych wydatków budżetowych gminy Bliżyn do 2006 roku.
    A» w sprawie uchwalenia budżetu gminy Bliżyn na 2004 rok.
    A» w sprawie: przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2004 rok.
    A» w sprawie: zbycia nieruchomości.
    A» w sprawie: zasad udzielania i rozmiaru zniżek nauczycielom
    A» w sprawie: ustalenia sieci prowadzonych przez gminę oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
    A» w sprawie rozpatrzenia zarzutu Pani Elżbiety Bańkowskiej, złożonego do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Zagórze 1”, na obszarze gminy Bliżyn.
    A» w sprawie rozpatrzenia zarzutu Pana Andrzeja Wołosz, złożonego do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Zagórze 1”, na obszarze gminy Bliżyn.
    A» w sprawie rozpatrzenia zarzutu Pani Ireny Orzechowskiej, złożonego do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Zagórze 1”, na obszarze gminy Bliżyn.
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn