(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Jednostki organizacyjne
  • Szkoła Podstawowa w Bliżynie
  • Dowóz oraz odwóz uczniów do Zespołu Szkół w Bliżynie w roku szkolnym 2013/2014 tj.: od 2 września 2013 roku do 27 czerwca 2014 roku.

    przetarg nieograniczony: 108823-2013

    Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

    www.ugblizyn.bip.doc.pl Menu jednostki organizacyjne: Zespół Szkół w Bliżynie


    -----------------------------------------------------------


    Bliżyn: Dowóz oraz odwóz uczniów do Zespołu Szkół w Bliżynie w roku szkolnym 2013/2014 tj.: od 2 września 2013 roku do 27 czerwca 2014 roku codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii, pojazdami przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci.
    Numer ogłoszenia: 108823 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Bliżynie , ul. Piaskowa 26, 26-120 Bliżyn, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2541810, faks 41 2541810.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz oraz odwóz uczniów do Zespołu Szkół w Bliżynie w roku szkolnym 2013/2014 tj.: od 2 września 2013 roku do 27 czerwca 2014 roku codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii, pojazdami przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz oraz odwóz uczniów do Zespołu Szkół w Bliżynie w roku szkolnym 2013/2014 tj.: od 2 września 2013 roku do 27 czerwca 2014 roku codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii, pojazdami przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci. Dowóz dzieci realizowany będzie zgodnie z opracowanymi poniżej trasami: Trasa 1: usługa będzie polegała na dowozie dzieci do Gimnazjum na trasie (105 km): Bliżyn-Rędocin-Mroczków-Bliżyn - w ilości około 42 uczniów, dowóz będzie obejmował poranny dojazd dzieci do szkoły na godz. 740 lub 825 oraz odwóz dzieci w godz. 1300 - 1500. zamawiającemu przysługuje prawo przewozu dzieci do szkoły w Mroczkowie w ilości ok. 5 osób. Trasa 2: usługa będzie polegała na dowozie dzieci do Gimnazjum na trasie: Bliżyn-Kucębów-Odrowążek-Sorbin-Bliżyn - w ilości 55 uczniów, dowóz będzie obejmował poranny dojazd dzieci do szkoły na godz. 740 lub 825 oraz odwóz dzieci w godz. 1300 - 1500. Pozostałe warunki wykonania przedmiotowego zadania przedstawia opis usługi transportowej, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ oraz wzór umowy - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ..

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9, 60.17.00.00-0.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. przedstawi aktualną licencją, koncesją lub zezwoleniem na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób na okres obejmujący termin wykonywania zadania.



    III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał usługę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj.: wykonał lub wykonuje należycie minimum 1 usługę o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania tj. przewóz uczniów do szkół przez okres co najmniej 10 - ciu miesięcy o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.



    III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie przedmiotowego zamówienia - tj. minimum 2 autobusami umożliwiającymi przewóz do 55 osób.



    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponuje minimum 2 kierowcami, którzy posiadają odpowiednie uprawnienia do przewozu osób- aktualne prawo jazdy kat. D. Przedłoży oświadczenie, że dysponuje wskazanymi osobami posiadającymi wymagane uprawnienia.



    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50.000,00zł.



    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    •potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
    •wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    •wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
    •wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    •oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    •opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    •oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    •aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    •nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    •nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    •nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    •lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, tych podmiotów (załącznik nr 12 do SIWZ). Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółek cywilnych) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy Pzp - załącznik nr 10 do SIWZ, oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, z wykorzystaniem załącznika nr 11 do SIWZ, aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, z wykorzystaniem załącznika nr 9 do SIWZ.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy może nastąpić w przypadku: konieczności wprowadzenia takich zmian, które wyniknęły z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; wystąpienia utrudnień w ruchu z powodu robót drogowych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; wystąpienia takich warunków atmosferycznych, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie usługi zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia; wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług; danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub nr rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany; zmiana podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej w postaci dwustronnie zaakceptowanego aneksu pod rygorem nieważności.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugblizyn.bip.doc.pl Menu jednostki organizacyjne: Zespół Szkół w Bliżynie
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Bliżynie ul. Piaskowa 26 26-120 Bliżyn.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół w Bliżynie w siedzibie Zamawiającego tj. Zespół Szkół w Bliżynie, ul. Piaskowa 26, 26-120 Bliżyn.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Dyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie
    Józef Nowak
    (podpis na oryginale)


    Data wprowadzenia: 2013-06-12 1117
    Data upublicznienia: 2013-06-12
    Art. czytany: 4519 razy

    » siwz - rozmiar: 746235 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał. nr 10 - druk oświadczenia do art. 22 dla wspólnych Wykonawców - rozmiar: 230365 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał. nr 11 - druk oświadczenia do art. 24 dla wspólnych Wykonawców - rozmiar: 221017 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał. nr 12 - wzór zobowiązania do art. 26 ust. 2b - rozmiar: 134975 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał. nr 1 - wzór oferty - rozmiar: 313656 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał. nr 2 - opis usługi transportowej - rozmiar: 135295 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał. nr 3 - wzór umowy - rozmiar: 291854 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał. nr 4 - druk wykaz usług - rozmiar: 129623 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał. nr 5 - druk wykazu sprzętu - rozmiar: 165384 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał. nr 6 - druk wykazu osób - rozmiar: 139675 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał. nr 7 - druk oświadczenia do art. 22 ust 1 - rozmiar: 203331 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał. nr 8 - druk oświadczenia do art. 24 ust. 1 - rozmiar: 177430 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał. nr 9 - druk oświadczenia do art. 24 ust. 1 pkt 2 - rozmiar: 154137 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Włodarczyk
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości normalne
    Podkategoria:
    A Projekty uchwał na sesję 7 maja 2024 r.
    A Projekty uchwał na sesję 17 maja 2024 r.
    Podkat. Archiwalne:
    A Projekty uchwał na sesję
    A Projekty uchwał na sesję XXV/2017
    A Projekty uchwałna sesję nadzwyczajną nr XXVI/2018
    A Projekty uchwał na sesję XXIX
    A Projekty uchwał na sesję XXX
    A Projekty uchwał na sesję nadzwyczajną - 26 kwiecień 2018 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 28 czerwca 2018 r.
    A Projekty uchwał na sesję 7 sierpień 2018 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 14 września 2018 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 26 października 2018 r.
    A Projekty uchwał na sesję 13 listopada 2018r.
    A Projekty uchwał na sesję - 11 grudnia 2018 r.
    A Projekty uchwał na sesję 28 grudnia 2018 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 31 stycznia 2019 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 14 marca 2019 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 17 maja 2019 r.
    A Projekty uchwał na sesję 25 czerwca 2019 r.
    A Projekty uchwał na sesję 13 sierpnia 2019 r.
    A Projekty uchwał na sesję 23 września 2019 r.
    A Projekty uchwał na sesję 28 października 2019 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 29 listopada 2019 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 27 grudnia 2019 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 17 stycznia 2020 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 19 lutego 2020 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 13 marca 2020 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 30 marca 2020 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 24 czerwca 2020 r.
    A Projekty uchwał na sesję - wrzesień 2020 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 6 listopada 2020 r.
    A Projekty uchwał na sesję 30 listopada 2020 r.
    A Projekty uchwał na sesję 28 grudnia 2020 r.
    A Projekty uchwał na sesję 1 marca 2021 r.
    A Projekty uchwał na sesję 5 maja 2021 r.
    A Projekty uchwał na sesję 24 czerwca 2021 r.
    A Projekty uchwał na sesje 22 lipca 2021r.
    A Projekty uchwał na sesję - 23 września 2021 r.
    A Projekty uchwał na sesję 27 października 2021r.
    A Projekty uchwał na sesję 8 listopada 2021 r.
    A Projekty uchwał na sesję 21 grudnia 2021 r.
    A Projekty uchwał na sesję 29 grudnia 2021r.
    A Projekty uchwał na sesję 25 stycznia 2022 r.
    A Projekty uchwał na sesję 28 lutego 2022 r.
    A Projekty uchwał na sesję 29 marca 2022 r.
    A Projekty uchwał na sesję 20 kwietnia 2022 r.
    A Projekty uchwał na sesję 13 maja 2022 r.
    A Projekty uchwał na sesję 23 czerwca 2022 r.
    A Projekty uchwał na sesję 19 lipca 2022 r.
    A Projekty uchwał na sesję 8 września 2022 r.
    A Projekty uchwał na sesję 26 października 2022 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 29 listopada 2022 r.
    A Projekty uchwał na sesję nadzwyczajną w grudniu 2022 r.
    A Projekty uchwał na sesję w grudniu 2022 r.
    A Projekty uchwał na sesję 16 stycznia 2023 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 31 marca 2023 r.
    A Projekty uchwał na sesję 4 maja 2023 r.
    A Projekty uchwał na sesję 22 czerwca 2023 r.
    A Projekty uchwał na sesję w dniu 13 lipca 2023
    A Projekty uchwał na sesję 29 sierpnia 2023 r.
    A Projekty uchwał na sesję 28 września 2023 r.
    A Projekty uchwał na sesję 26 października 2023 r.
    A Projekty uchwał na sesję 29 listopada 2023 r.
    A Projekty uchwał na sesję 28 grudnia 2023 r.
    A Projekty uchwał na sesję 30 stycznia 2024 r.
    A Projekty uchwał na sesję 11 marca 2024 r.
    A Projekty uchwał na sesję 27 marca 2024 r.
    A Projekty uchwał na sesję 24 kwietnia 2024 r.
    Ostat. 10 wiadomości z archiwum:

    A» Projekt uchwały w sprawie podziału sołectwa Płaczków i utworzenai sołectwa Pięty - Sołtyków
    A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2017
    A» Projekt uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków budżetowych, których niezrealizowane planowane kwoty nie wygasająz upływem roku budżetowego 2017
    A» Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywanai Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2018
    A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy na lata 2017 - 2031
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn