(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
SYGNALIŚCI
Urząd Gminy
Kontakt
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
Oświadczenia majątkowe
INFORMACJE o kontrolach
ZABYTKI
WYBORY
SPORT
Informacje statystyczne
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Ogłoszenie Starosty Skarżyskiego o wydaniu decyzji w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym
» Ogłoszenie Starosty Skarżyskiego o wydaniu decyzji w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym
» Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na zbycie nieruchomości oznaczonej jako działka 1758/4 i 1758/5 obręb Ubyszów
» Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. oświaty, zdrowia, kultury i sportu
» Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi Rady Gminy
Zarządzenie Nr 44 /2005 Wójta Gminy w Bliżynie - w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji rzeczowych składników majątkowych znajdujących się w Urzędzie Gminy w Bliżynie oraz innych jednostek organizacyjnych nie bilansujących samodzielnie

Z dnia: 24 listopada 2005 roku

§ 1.


Zarządzam przeprowadzenie pełnej inwentaryzacji składników majątkowych w:
1. Urzędzie Gminy w Bliżynie,
2. Ochotniczych Strażach Pożarnych w Nowkach, Sorbinie, Bliżynie,, Mroczkowie, Wołowie i Nowym Odrowążku,
3. Hydroforni w Gostkowie,
4. Budynku po byłej Szkole Podstawowej w Ubyszowie,
5. Środków trwałych,
w terminie od dnia 30 listopada 2005 r. do dnia 15 stycznia 2006 roku

§ 2.


Powołuje się na Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej – Pana Mariusza Walachnia i na jego wniosek członków zespołów spisowych wchodzących w skład komisji inwentaryzacyjnej:

1/ Zespół I dla przeprowadzenia spisu z natury w Urzędzie Gminy w składzie:
- Agnieszka Prościńska
- Halina Ślęzak
- Marzena Jeżewska-Boczek

2/ Zespół II dla przeprowadzenia spisu z natury środków trwałych znajdujących się na terenie gminy i wyposażenia hydroforni w składzie:
- Bożena Chyb
- Anna Miernik
- Andrzej Pietrzyk

3/ Zespół III w składzie dla przeprowadzenia spisu z natury środków trwałych w używaniu Ochotniczych Straży Pożarnych:
- Zdzisław Kuźdub
- Katarzyna Cichocka
- Grzegorz Patura

§ 3.


Ustala się punkty inwentaryzacyjne i podaje się personalia osób materialnie odpowiedzialnych za punkty :
1. Urząd Gminy w Bliżynie – Wójt Gminy Tomasz Rokita - osoby prowadzące ewidencję :
1/ Maria Pisarek – wyposażenie Urzędu,
2/ Józefa Mołdawa - środki trwałe,
2. Magazyn obrony cywilnej i wyposażenie akcji posłańczej– Halina Boczek
3. Hydrofornia Gostków – Zbigniew Durski, Tomasz Durlik, Zbigniew Kuszewski
4. Gospodarka komunalna – Katarzyna Ptaszek
5. Ochotnicza Straż Pożarna w Nowkach – Krzysztof Wojda
6. Ochotnicza Straż Pożarna w Sorbinie – Ryszard Kopeć, Dąbrowski Józef
7. Ochotnicza Straż Pożarna w Bliżynie – Piotr Ciura, Wojciech Gołębiewski, Zbigniew Jedliński
8. Ochotnicza Straż Pożarna w Mroczkowie – Jan Sztab
9. Ochotnicza Straż Pożarna w Wołowie - Janusz Czerwonka
10. Ochotnicza Straż Pożarna w Nowym Odrowążku - Leon Rot, Czesław Olejarz
11. Szkoła Podstawowa w Ubyszowie – Waldemar Pogodziński
12. Zapasy materiałów na składzie - Cichocka Katarzyna, Mucha Stanisław, Ptaszek Katarzyna, Kuźdub Zdzisław, Miernik Anna

§ 4.


Inwentaryzację należy przeprowadzić wg stanu na dzień 30 listopada 2005r. obejmując środki trwałe oraz środki trwałe w używaniu oraz wg stanu na dzień 31 grudnia 2005 r. obejmując środki pieniężne, należności i zobowiązania, środki trwałe w budowie oraz druki ścisłego zarachowania.

§ 5.


Ustala się czynności inwentaryzacyjne wymienione w planie inwentaryzacji należące do obowiązków służb wyszczególnionych w poniższej tabeli:






























































Lp.


Rodzaj czynności inwentaryzacyjnych


Służby jednostki zobowiązane do wykonania czynności inwentaryzacyjnych


I.


Inwentaryzacja w drodze spisu  z natury


 


 


1.Wykonanie spisu z natury oraz kontrola prawidłowości spisu


Komisja inwentaryzacyjna


 


2.Wycena i ustalenie wartości spisanych z natury składników majątku oraz ustalenie różnic inwentaryzacyjnych


Główny księgowy


 


3. Ustalenie przyczyn powstania różnic inwentaryzacyjnych


Komisja inwentaryzacyjna


 


4.Postawienie i umotywowanie wniosków co do sposobu rozliczenia różnic inwentaryzacyjnych


Komisja inwentaryzacyjna


 


5. Ocena przydatności gospodarczej objętych spisem składników majątku oraz postawienia i umotywowania wniosków dotyczących zagospodarowania zapasów zbędnych i nadmiernych, usunięcia nieprawidłowości w przechowywaniu zapasów oraz wszelkich innych nieprawidłowości w gospodarowaniu składnikami majątku stwierdzonych w czasie spisu


Komisja inwentaryzacyjna


 


 


6. Ujęcie w księgach rachunkowych różnic inwentaryzacyjnych i rozliczenie inwentaryzacji.


Główny księgowy


II.


 


Inwentaryzacja w drodze uzgodnienia sald z kontrahentami


 


 


1. Sporządzenie i wysłanie do kontrahentów wyciagów z kont celem uzgodnienia sald


Główny księgowy


 


2. Potwierdzenie prawidłowości sald wynikających z wyciągów nadesłanych przez kontrahentów


Główny księgowy


III.


Inwentaryzacja w drodze weryfikacji stanu ewidencyjnego


 


 


1. Ustalenie stanu ewidencyjnego i porównania go z odpowiednimi dowodami.


Główny księgowy


 


2. Ustalenie różnic inwentaryzacyjnych, ich wyjaśnienie i rozliczenie oraz ujęcie w księgach rachunkowych.


Główny księgowy


 


3. Sporządzenie protokołu wykazującego rezultaty weryfikacji.


Główny księgowy



§ 6.


1.Składniki majątku niepełnowartościowe, nadmierne należy spisać na oddzielnych arkuszach.

2. Osoby materialnie odpowiedzialne zobowiązuje się do odpowiedniego uporządkowania mienia i ewidencji:
- oznaczenia wywieszkami,
- przeprowadzenia protokolarnej kasacji środków trwałych i innych składników majątkowych oraz opracowania wymaganej dokumentacji księgowej do dnia spisu,
- uporządkowania ewidencji ilościowej środków trwałych i uzgodnienia jej z danymi wykazanymi w ewidencji księgowej, ewidencji składników majątku w użytkowaniu i innych urządzeniach ewidencyjnych.

3. Zawiesza się nieobecność wszystkich pracowników materialnie odpowiedzialnych, członków komisji inwentaryzacyjnej i zespołów spisowych w okresie, w którym przypadają czynności inwentaryzacyjne.

§ 7.


Zobowiązuje Komisje Inwentaryzacyjną do:
1. Przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych,
2. Przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie zasad weryfikowania w drodze inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów wykazanych w księgach rachunkowych,
3. Dokonania ostatecznej wyceny składników majątkowych,
4. Sporządzenia rozliczenia inwentaryzacji,
5. Przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do referatu finansowo - budżetowego w terminie pięciu dni po terminie zakończenia spisu.

§ 8.


Członków Komisji czynię odpowiedzialnym za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.

§ 9.


Przyjmuje się dzień 15 stycznia 2006 roku jako termin zakończenia prac przez Komisję Inwentaryzacyjną.

§ 10.


Wykonanie zarządzenia porucza się Komisji Inwentaryzacyjnej oraz Przewodniczącemu Komisji co do podjęcia decyzji wynikających z przeprowadzonej inwentaryzacji .Sekretarzowi Gminy.

Wójt Gminy Bliżyn
Tomasz Rokita


Data wprowadzenia: 2005-12-06 1026
Data upublicznienia: 2005-12-06
Art. czytany: 3677 razy

Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
Rejestr zmian:
2005-12-06
1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Grzegorz Patura
2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Grzegorz Patura
3. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
» Przełącz na wiadomości normalne
Podkategoria:
Projekty uchwał na sesję w dniu 12 września 2025 r.
Projekty uchwał na sesję w dniu 14 października 2025 r.
Projekty uchwał na sesję w dniu 7 listopada 2025 r.
Projekty uchwał na sesję w dniu 21 listopada 2025 r.
Projekty uchwał na sesję w dniu 16 grudnia 2025 r.
Podkat. Archiwalne:
Projekty uchwał na sesję
Projekty uchwał na sesję XXV/2017
Projekty uchwałna sesję nadzwyczajną nr XXVI/2018
Projekty uchwał na sesję XXIX
Projekty uchwał na sesję XXX
Projekty uchwał na sesję nadzwyczajną - 26 kwiecień 2018 r.
Projekty uchwał na sesję - 28 czerwca 2018 r.
Projekty uchwał na sesję 7 sierpień 2018 r.
Projekty uchwał na sesję - 14 września 2018 r.
Projekty uchwał na sesję - 26 października 2018 r.
Projekty uchwał na sesję 13 listopada 2018r.
Projekty uchwał na sesję - 11 grudnia 2018 r.
Projekty uchwał na sesję 28 grudnia 2018 r.
Projekty uchwał na sesję - 31 stycznia 2019 r.
Projekty uchwał na sesję - 14 marca 2019 r.
Projekty uchwał na sesję - 17 maja 2019 r.
Projekty uchwał na sesję 25 czerwca 2019 r.
Projekty uchwał na sesję 13 sierpnia 2019 r.
Projekty uchwał na sesję 23 września 2019 r.
Projekty uchwał na sesję 28 października 2019 r.
Projekty uchwał na sesję - 29 listopada 2019 r.
Projekty uchwał na sesję - 27 grudnia 2019 r.
Projekty uchwał na sesję - 17 stycznia 2020 r.
Projekty uchwał na sesję - 19 lutego 2020 r.
Projekty uchwał na sesję - 13 marca 2020 r.
Projekty uchwał na sesję - 30 marca 2020 r.
Projekty uchwał na sesję - 24 czerwca 2020 r.
Projekty uchwał na sesję - wrzesień 2020 r.
Projekty uchwał na sesję - 6 listopada 2020 r.
Projekty uchwał na sesję 30 listopada 2020 r.
Projekty uchwał na sesję 28 grudnia 2020 r.
Projekty uchwał na sesję 1 marca 2021 r.
Projekty uchwał na sesję 5 maja 2021 r.
Projekty uchwał na sesję 24 czerwca 2021 r.
Projekty uchwał na sesje 22 lipca 2021r.
Projekty uchwał na sesję - 23 września 2021 r.
Projekty uchwał na sesję 27 października 2021r.
Projekty uchwał na sesję 8 listopada 2021 r.
Projekty uchwał na sesję 21 grudnia 2021 r.
Projekty uchwał na sesję 29 grudnia 2021r.
Projekty uchwał na sesję 25 stycznia 2022 r.
Projekty uchwał na sesję 28 lutego 2022 r.
Projekty uchwał na sesję 29 marca 2022 r.
Projekty uchwał na sesję 20 kwietnia 2022 r.
Projekty uchwał na sesję 13 maja 2022 r.
Projekty uchwał na sesję 23 czerwca 2022 r.
Projekty uchwał na sesję 19 lipca 2022 r.
Projekty uchwał na sesję 8 września 2022 r.
Projekty uchwał na sesję 26 października 2022 r.
Projekty uchwał na sesję - 29 listopada 2022 r.
Projekty uchwał na sesję nadzwyczajną w grudniu 2022 r.
Projekty uchwał na sesję w grudniu 2022 r.
Projekty uchwał na sesję 16 stycznia 2023 r.
Projekty uchwał na sesję - 31 marca 2023 r.
Projekty uchwał na sesję 4 maja 2023 r.
Projekty uchwał na sesję 22 czerwca 2023 r.
Projekty uchwał na sesję w dniu 13 lipca 2023
Projekty uchwał na sesję 29 sierpnia 2023 r.
Projekty uchwał na sesję 28 września 2023 r.
Projekty uchwał na sesję 26 października 2023 r.
Projekty uchwał na sesję 29 listopada 2023 r.
Projekty uchwał na sesję 28 grudnia 2023 r.
Projekty uchwał na sesję 30 stycznia 2024 r.
Projekty uchwał na sesję 11 marca 2024 r.
Projekty uchwał na sesję 27 marca 2024 r.
Projekty uchwał na sesję 24 kwietnia 2024 r.
Projekty uchwał na sesję 7 maja 2024 r.
Projekty uchwał na sesję 17 maja 2024 r.
Projekty uchwał na sesję 28 maja 2024 r.
Projekty uchwał na sesję 25 czerwca 2024 r.
Projekty uchwał na sesję 3 lipca 2024 r.
Projekty uchwał na sesję 1 sierpnia 2024 r.
Projekty uchwał na sesję 27 września 2024 r.
Projekty uchwał na sesję 15 października 2024 r.
Projekty uchwał na sesję 7 listopada 2024 r.
Projekty uchwał na sesję 27 listopada 2024 r.
Projekty uchwał na sesję 18 grudnia 2024 r.
Projekty uchwał na sesję 27 lutego 2025 r.
Projekty uchwał na sesję 14 marca 2025 r.
Projekty uchwał na sesję 28 marca 2025 r.
Projekty uchwał na sesję 22 kwietnia 2025 r.
Projekty uchwał na sesję w dniu 29 maja 2025 r.
Projekty uchwał na sesję 16 czerwca 2025 r.
Projekty uchwał na sesję 24 czerwca 2025 r.
Projekty uchwał na sesję 22 lipca 2025 r.
Ostat. 10 wiadomości z archiwum:

» Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy Rady Gminy Bliżyn oraz komisji stałych na rok 2021
» Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji II
» Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji
» Projekt w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami
» Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w GPPiRPAoPN na rok 2021
» Projekt uchwały w sprawie przekazania do WSA w Kielcach skargi na uchwałę Rady Gminy Bliżyn
» Projekt uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2021
» Projekt uchwały w sprawie zmian w WPF na lata 2021 - 2035
Urząd Gminy Bliżyn
ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn