(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A SYGNALIŚCI
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Kontakt
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» OBWIESZCZENIE KOMISARZA WYBORCZEGO W KIELCACH IV z dnia 25 sierpnia 2025 r. o wynikach wyborów uzupełniających do Rady Gminy Bliżyn przeprowadzonych w dniu 24 sierpnia 2025 r.
A» OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Bliżyn z dnia 22.08.2025 r.
A» Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu sołectwa Bliżyn, na obszarze Gminy Bliżyn - Bliżyn 3
A» Ogłoszenie Starosty Skarżyskiego o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia odszkodowania
A» Ogłoszenie Starosty Skarżyskiego o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia odszkodowania
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2018
  • Ogłoszenie nr 642744-N-2018 z dnia 2018-10-30 r. Gmina Bliżyn: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Bliżyn w sezonach zimowych 2018/2019 i 2019/2020

    Gmina Bliżyn: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Bliżyn w sezonach zimowych 2018/2019 i 2019/2020
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
    Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
    Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
    Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
    Nie

    Nazwa projektu lub programu

    O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
    Nie

    Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
    Nie
    Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
    Nie
    Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
    Nie

    Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
    Nie
    W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
    Informacje dodatkowe:
    I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bliżyn, krajowy numer identyfikacyjny 29100998100000, ul. ul. Kościuszki , 26120 Bliżyn, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 412 541 172, e-mail [email protected], faks 412 541 236.
    Adres strony internetowej (URL): www.ugblizyn.bip.doc.pl
    Adres profilu nabywcy:
    Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

    I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
    Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

    I.4) KOMUNIKACJA:
    Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
    Tak
    www.ugblizyn.bip.doc.pl

    Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
    Tak
    www.ugblizyn.bip.doc.pl

    Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
    Nie


    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
    Elektronicznie
    Nie
    adres


    Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
    Nie
    Inny sposób:

    Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
    Tak
    Inny sposób:
    Oferty muszą być składane w formie pisemnej
    Adres:
    Urząd Gminy w Bliżynie ul. Kościuszki 79A, 26-120 Bliżyn

    Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
    Nie
    Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Bliżyn w sezonach zimowych 2018/2019 i 2019/2020
    Numer referencyjny: ZD.271.2.2018
    Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
    Nie

    II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
    II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
    Zamówienie podzielone jest na części:
    Nie
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

    Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

    Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



    II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykonanie usług mających na celu zwalczanie śliskości, usuwanie błota pośniegowego, zlodowaciałych warstw śniegu, odśnieżanie i posypywanie dróg i placów oraz wywóz nadmiaru śniegu w sezonach zimowych 2018/2019 i 2019/2020. Zimowym utrzymaniem objęte będą drogi gminne, wewnętrzne w ilości 72,131 km i drogi powiatowe w ilości 41,409 km oraz parkingi gminne (5 miejsc) na terenie gminy Bliżyn wg wykazu dróg gminnych i wewnętrznych, dróg powiatowych oraz parkingów. Przewiduje się wywóz 500 m3 śniegu w ciągu jednego sezonu. Plan sytuacyjny dróg gminnych i wewnętrznych oraz dróg powiatowych, parkingów do zimowego utrzymania przedstawia załącznik nr 4 do umowy. Wykonawca przyjmie na siebie obowiązek wykonywania usług w następujący sposób: 1) akcja czynna – polegająca na pracy sprzętu bezpośrednio na drodze. Drogi utrzymywane będą w II standardzie zimowego utrzymania, których zasady przedstawia załącznik nr 5 do umowy na zimowe utrzymanie dróg. Akcja czynna rozpocznie się w chwili wydania przez Zamawiającego dyspozycji wyjazdu do pracy sprzętu bezpośrednio na drodze, 2) akcja bierna polegająca na pozostawieniu sprzętu wraz z operatorem w pełnej gotowości do podjęcia akcji czynnej, 3) przejście akcji czynnej na akcję bierną uwarunkowane będzie wystąpieniem konkretnych czynników pogodowych i w zależności od nich, nastąpi uznanie przez ZAMAWIAJĄCEGO typu akcji w dobie rozliczeniowej wykonywanej usługi. W przypadku nagłej zmiany warunków pogodowych decyzję o przejściu z akcji biernej na akcję czynną podejmuje WYKONAWCA powiadamiając ZAMAWIAJĄCEGO, 4) wywóz śniegu z miejsc nagromadzenia nadmiaru śniegu wykonywane będzie na zlecenie Zamawiającego. Śnieg należy wywieść w miejsce zorganizowane przez Wykonawcę w ramach zaoferowanej ceny wywozu śniegu, 5) doba rozliczeniowa danego typu akcji rozpoczynać się będzie o godzinie 000 i będzie trwać do godz. 2400. W jednej dobie może wystąpić tylko jeden typ akcji, 6) zakres usług nie dotyczy odśnieżania i zwalczania śliskości na chodnikach, 7) wykonawca realizujący usługę zapewnia: - dostateczną ilość sił i środków gwarantujących terminowe i jakościowe wykonywanie zakresu rzeczowego usługi, - służbę dyżurną, - przekazywanie Zamawiającemu informacji o warunkach panujących na drogach, 8) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania usługi, 9) część dróg gminnych, wewnętrznych i powiatowych posiadają gruntową nawierzchnię jak również małą szerokość pasa drogowego. Wykonawca samodzielnie zdecyduje o rodzaju sprzętu do zimowego utrzymania tychże dróg. Zamawiający sugeruje wykorzystanie opłużonego ciągnika, 10) stan gotowości do akcji zimowego utrzymania jezdni dróg trwa od 5 listopada do 15 kwietnia roku następnego. 11) Uruchomienie i zawieszenie akcji zimowego utrzymania następować będzie na podstawie pisemnego lub telefonicznego potwierdzonego następnie w formie pisemnej powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego, 12) zimowe utrzymanie dróg należy w miarę możliwości wykonywać w godzinach nocnych (przed godz. 6.00). 13) usługi zimowego utrzymania dróg należy wykonywać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru.


    Data wprowadzenia: 2018-10-30 1431
    Data upublicznienia: 2018-10-30
    Art. czytany: 3640 razy

    » Ogłoszenie o zamówieniu - rozmiar: 487193 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » SIWZ - rozmiar: 836810 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Szczegółowe Specyfikacje Techniczne - rozmiar: 354620 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 10 wykaz narzędzi - rozmiar: 440221 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 1 Formularz_oferty - rozmiar: 524907 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 2 zestawienie ofertowe - rozmiar: 254733 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 3 oswiadczenie warunki-udzialu-postepowanie - rozmiar: 455591 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 4 do umowy plan dróg do zimowego utrzymania w sezonach 2018-2019 i 2019-2020 - rozmiar: 333314 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 4 oswiadczenie-podstawy-wykluczenia - rozmiar: 476360 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 5 grupa kapitałowa - rozmiar: 534497 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 6 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rozmiar: 402684 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 7 Wzór umowy - rozmiar: 855172 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 8 Wykaz_usług - rozmiar: 473366 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 9 oświadczenie-o-niezaleganiu - rozmiar: 458272 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2018-10-30
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    10. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    11. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    12. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    13. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    14. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    15. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    » Przełącz na wiadomości normalne
    Podkategoria:
    A Projekty uchwał na sesję 27 listopada 2024 r.
    A Projekty uchwał na sesję 18 grudnia 2024 r.
    A Projekty uchwał na sesję 27 lutego 2025 r.
    A Projekty uchwał na sesję 14 marca 2025 r.
    A Projekty uchwał na sesję 28 marca 2025 r.
    A Projekty uchwał na sesję 22 kwietnia 2025 r.
    A Projekty uchwał na sesję w dniu 29 maja 2025 r.
    A Projekty uchwał na sesję 16 czerwca 2025 r.
    A Projekty uchwał na sesję 24 czerwca 2025 r.
    A Projekty uchwał na sesję 22 lipca 2025 r.
    Podkat. Archiwalne:
    A Projekty uchwał na sesję
    A Projekty uchwał na sesję XXV/2017
    A Projekty uchwałna sesję nadzwyczajną nr XXVI/2018
    A Projekty uchwał na sesję XXIX
    A Projekty uchwał na sesję XXX
    A Projekty uchwał na sesję nadzwyczajną - 26 kwiecień 2018 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 28 czerwca 2018 r.
    A Projekty uchwał na sesję 7 sierpień 2018 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 14 września 2018 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 26 października 2018 r.
    A Projekty uchwał na sesję 13 listopada 2018r.
    A Projekty uchwał na sesję - 11 grudnia 2018 r.
    A Projekty uchwał na sesję 28 grudnia 2018 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 31 stycznia 2019 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 14 marca 2019 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 17 maja 2019 r.
    A Projekty uchwał na sesję 25 czerwca 2019 r.
    A Projekty uchwał na sesję 13 sierpnia 2019 r.
    A Projekty uchwał na sesję 23 września 2019 r.
    A Projekty uchwał na sesję 28 października 2019 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 29 listopada 2019 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 27 grudnia 2019 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 17 stycznia 2020 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 19 lutego 2020 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 13 marca 2020 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 30 marca 2020 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 24 czerwca 2020 r.
    A Projekty uchwał na sesję - wrzesień 2020 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 6 listopada 2020 r.
    A Projekty uchwał na sesję 30 listopada 2020 r.
    A Projekty uchwał na sesję 28 grudnia 2020 r.
    A Projekty uchwał na sesję 1 marca 2021 r.
    A Projekty uchwał na sesję 5 maja 2021 r.
    A Projekty uchwał na sesję 24 czerwca 2021 r.
    A Projekty uchwał na sesje 22 lipca 2021r.
    A Projekty uchwał na sesję - 23 września 2021 r.
    A Projekty uchwał na sesję 27 października 2021r.
    A Projekty uchwał na sesję 8 listopada 2021 r.
    A Projekty uchwał na sesję 21 grudnia 2021 r.
    A Projekty uchwał na sesję 29 grudnia 2021r.
    A Projekty uchwał na sesję 25 stycznia 2022 r.
    A Projekty uchwał na sesję 28 lutego 2022 r.
    A Projekty uchwał na sesję 29 marca 2022 r.
    A Projekty uchwał na sesję 20 kwietnia 2022 r.
    A Projekty uchwał na sesję 13 maja 2022 r.
    A Projekty uchwał na sesję 23 czerwca 2022 r.
    A Projekty uchwał na sesję 19 lipca 2022 r.
    A Projekty uchwał na sesję 8 września 2022 r.
    A Projekty uchwał na sesję 26 października 2022 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 29 listopada 2022 r.
    A Projekty uchwał na sesję nadzwyczajną w grudniu 2022 r.
    A Projekty uchwał na sesję w grudniu 2022 r.
    A Projekty uchwał na sesję 16 stycznia 2023 r.
    A Projekty uchwał na sesję - 31 marca 2023 r.
    A Projekty uchwał na sesję 4 maja 2023 r.
    A Projekty uchwał na sesję 22 czerwca 2023 r.
    A Projekty uchwał na sesję w dniu 13 lipca 2023
    A Projekty uchwał na sesję 29 sierpnia 2023 r.
    A Projekty uchwał na sesję 28 września 2023 r.
    A Projekty uchwał na sesję 26 października 2023 r.
    A Projekty uchwał na sesję 29 listopada 2023 r.
    A Projekty uchwał na sesję 28 grudnia 2023 r.
    A Projekty uchwał na sesję 30 stycznia 2024 r.
    A Projekty uchwał na sesję 11 marca 2024 r.
    A Projekty uchwał na sesję 27 marca 2024 r.
    A Projekty uchwał na sesję 24 kwietnia 2024 r.
    A Projekty uchwał na sesję 7 maja 2024 r.
    A Projekty uchwał na sesję 17 maja 2024 r.
    A Projekty uchwał na sesję 28 maja 2024 r.
    A Projekty uchwał na sesję 25 czerwca 2024 r.
    A Projekty uchwał na sesję 3 lipca 2024 r.
    A Projekty uchwał na sesję 1 sierpnia 2024 r.
    A Projekty uchwał na sesję 27 września 2024 r.
    A Projekty uchwał na sesję 15 października 2024 r.
    A Projekty uchwał na sesję 7 listopada 2024 r.
    Ostat. 10 wiadomości z archiwum:

    A» Projekt uchwały w sprawie nie stwierdzenia przesłanek do wygaśnięcia mandatu radnej Małgorzaty Zep
    A» Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczenia opłaty za gospodarowanie odpadami
    A» Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie służebnością przesyłu nieruchomości gruntowych stanowiących własność Gminy Bliżyn
    A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2020 r.
    A» Projekt uchwały w sprawie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami
    A» Projekt uchwały w sprawie ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami
    A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w WPF Gminy
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn