(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
SYGNALIŚCI
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Kontakt
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Filmy instruktażowe Państwowej Komisji Wyborczej dotyczące wyborów
» POSTANOWIENIE NR 77/2025 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 24 kwietnia 2025 r. w sprawie zwołania pierwszych posiedzeń obwodowych komisji wyborczych
» POSTANOWIENIE NR 76/2025 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 24 kwietnia 2025 r. w sprawie powołania OKW
» Obwieszczenie o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu sołectwa Bliżyn
» Obwieszczenie o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
  • Ogłoszenia
  • Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha

    Remont ogrodzenia

    Bliżyn, dnia 16.05.2024 r.
    Parafia Rzymskokatolicka
    pw. św. Rocha w Mroczkowie
    Mroczków 14 26-120 Bliżyn

    ZAPYTANIE CENOWE
    1. Zapraszam do złożenia oferty na wykonanie zadania pn.:
    „Remont ogrodzenia w zespole kościoła parafialnego
    pw. św. Rocha w Mroczkowie'
    2. Przedmiot zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa:
    2.1 wykonania robót budowlanych w zakresie remontu ogrodzenia polegająca na: rozebraniu ogrodzeń z siatki, wykonaniu wykopów, wykonaniu stóp i ław fundamentowych, osadzeniu słupków drewnianych (modrzew), wykonaniu ogrodzenia drewnianego (modrzew), osadzeniu bram i furtek metalowych, impregnacji elementów drewnianych, wykonaniu koryta pod opaskę żwirową, ułożeniu obrzeży i geowłókniny, wykonaniu nawierzchni żwirowej, rozplantowaniu ziemi z wykopów
    Powyższe prace należy wykonać zgodnie z załączonym projektem remontu ogrodzenia, przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wykonywania prac tego typu.
    W zakresie prac należy uwzględnić wszelkie prace niezbędne w celu realizacji zlecenia.
    Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
    3. Termin realizacji zamówienia: do 31.10.2024 r.
    4. Miejsce i termin złożenia oferty: oferty należy przygotować wyłącznie w formie pisemnej w języku polskim oraz wysłać pocztą tradycyjną lub dostarczyć osobiście w godzinach pracy kancelarii parafialnej na adres Mroczków 14 26-120 Bliżyn w terminie do 18 czerwca 2024 r. do godz. 12.00 (decyduje data wpływu);
    5. Termin otwarcia ofert: 18 czerwca 2024 r., godz. 12.30
    6. Termin zawarcia umowy: w ciągu 21 dni od otwarcia ofert.
    7. Warunki płatności: do 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu dokumentów rozliczeniowych.
    8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Krzysztof Sieczka – 519 490 737
    9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić pisemnie w języku polskim na udostępnionym formularzu, oferty należy składać w zamkniętej kopercie; koperta powinna być opisana „Oferta na wykonanie remontu ogrodzenia - św. Roch. Nie otwierać przed 18.06.2024 r. godz. 12.30”.
    10. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

    Osoba do kontaktu:
    Krzysztof Sieczka – 519 490 737
    Załączniki:
    1. Wzór oferty – Załącznik Nr 1,
    2. Wzór umowy – Załącznik Nr 2,
    3. Projekt remontu ogrodzenia – Załącznik Nr 3,
    4. Przedmiar robót – Załącznik Nr 4.


    Data wprowadzenia: 2024-05-16 0901
    Data upublicznienia: 2024-05-16
    Art. czytany: 948 razy

    » Projekt remontu - rozmiar: 6121604 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Przedmiar robót - rozmiar: 50265 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Wzór oferty - rozmiar: 16435 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Wzór umowy - rozmiar: 20782 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Zapytanie cenowe - rozmiar: 32768 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Maciej Janus
    Rejestr zmian:
    2024-05-16
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Maciej Janus
    2. Typ zdarzenia: usunięcie załącznika - Zmienił: Maciej Janus
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Maciej Janus
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Maciej Janus
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Maciej Janus
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Maciej Janus
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Maciej Janus
    8. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Maciej Janus
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Sprawozdania z realizacji rocznych programów współpracy z organizacjami
    Zapytania cenowe
    Pomoc publiczna
    Obwieszczenia - organy obce
    Ogłoszenia o zadaniach publicznych
    Ogłoszenia o projektach partnerskich
    Konsultacje społeczne
    Ostat. 10 wiadomości:

    » Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
    » Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2022
    » Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2021
    » Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2020
    » Sprawozdanie z konsultacji projektu uchwały w sprawie programu współpracy Gminy Bliżyn z organizacjami pozarządowymi na rok 2020
    » Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2019
    » Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2018
    » Sprawozdanie z konsultacji projektu uchwały w sprawie programu współpracy Gminy Bliżyn z organizacjami pozarządowymi na rok 2019
    » Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2017
    » Sprawozdanie z konsultacji projektu uchwały w sprawie programu współpracy Gminy Bliżyn z organizacjami pozarządowymi na rok 2018
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn