(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
SYGNALIŚCI
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Kontakt
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» OBWIESZCZENIE KOMISARZA WYBORCZEGO W KIELCACH IV z dnia 25 sierpnia 2025 r. o wynikach wyborów uzupełniających do Rady Gminy Bliżyn przeprowadzonych w dniu 24 sierpnia 2025 r.
» OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Bliżyn z dnia 22.08.2025 r.
» Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu sołectwa Bliżyn, na obszarze Gminy Bliżyn - Bliżyn 3
» Ogłoszenie Starosty Skarżyskiego o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia odszkodowania
» Ogłoszenie Starosty Skarżyskiego o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia odszkodowania
  • Wójt Gminy
  • Informacje i sprawozdania przedkładane Radzie
  • Sprawozdania z działalności Wójta - rok 2007
  • SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WÓJTA MIĘDZY SESJAMI W OKRESIE OD 02.01.2007 r. DO 22.02.2007 r.

    Panie Przewodniczący !
    Panie, Panowie Radni !
    Szanowni Państwo !


    Na dzisiejszej sesji przedstawiam Państwu sprawozdanie z mojej działalności w okresie między sesjami tj. od 02 stycznia 2007 r. do 22 lutego 2007 r. W okresie sprawozdawczym dominowała tematyka związana z następującymi sprawami :


    I. Sprawy dotyczące budżetu gminy.

    W okresie od 29 grudnia 2006r. w zakresie spraw finansowych wydane zostały jedno zarządzenie w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2006 rok Zwiększeniu uległy dochody pochodzące z dotacji celowej w wysokości 500zł na usuwanie skutków klęsk żywiołowych dla rodzin rolniczych , których gospodarstwa zostały dotknięte suszą w 2006 roku, natomiast o kwotę 120.000zł została zmniejszona dotacja celowa na świadczenia rodzinne, zaliczki alimentacyjne oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego.
    W zakresie wydatków budżetowych dokonano następujących zwiększeń i przeniesień:
    - w dziale 700 – Gospodarka mieszkaniowa zwiększony został plan środków na zakup energii w budynkach komunalnych o kwotę 350 zł,
    - w dziale 750 – Administracja publiczna dokonano przeniesień przewidywanych oszczędności na kwotę 6.800zł, z tego 3.000zł z przeznaczono na zakup usług, kwotę 3.000zł na wydatki związane z promocją gminy oraz zwiększono plan środków na obsługę bankową budżetu o kwotę 600 zł.
    - w dziale 754 – Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa z oszczędności w zakupie energii elektrycznej i gazu kwotę 2.500zł przeznaczono na zakup paliwa do samochodów strażackich,

    - w dziale 801 - Oświata i wychowanie na wniosek Dyrektora Zespołu Szkół w Bliżynie powstałe oszczędności w kwocie 110zł w planie Szkoły Podstawowej przeznaczono na uregulowanie usługi transportowej oraz w kwocie 206zł w planie finansowym Gimnazjum przeznaczono się na zakup żarówek. Na wniosek Dyrektora Szkoły Podstawowej w Sorbinie oszczędności powstałe ze zwolnień lekarskich pracowników oraz oszczędności z poboru energii elektrycznej w łącznej kwocie 6.929zł przeznaczono na uzupełnienie środków na remont sali gimnastycznej, na ubezpieczenie sprzętu komputerowego, zakup wyposażenia i materiałów do przeprowadzenia adaptacji pomieszczenia dla administracji. Na wniosek Dyrektora Szkoły Podstawowej w Mroczkowie oszczędności powstałe w składkach ubezpieczeniowych w związku z zatrudnieniem nauczycieli o niższym awansie zawodowym w wysokości 2.500zł przeznaczono na uzupełnienie środków na zakupy materiałów biurowych oraz zwiększony koszt zużycia energii elektrycznej. Niewykorzystane środki na wypłatę dodatkowego wynagrodzenia rocznego w kwocie 991zł przeznaczone zostały na wykonanie szafek na ubrania dla uczniów oddziału „0”.
    - w dziale 851 – Ochrona zdrowia dokonano przeniesienia kwoty 150zł celem zabezpieczenia środków na składki na ubezpieczenia społeczne i fundusz pracy dla członków komisji ds. alkoholowych.
    - w dziale 852 – Pomoc społeczna dokonano przeniesienia przewidywanych oszczędności w kwocie 1.396zł celem zabezpieczenia środków na składki na ubezpieczenia społeczne dla pracowników, na prenumeratę prasy i zakup materiałów biurowych. Zmniejszenie dotacji celowej na wypłaty świadczeń rodzinnych i zaliczek administracyjnych w kwocie 120.000zł spowodowało również zmniejszenie planu wydatków budżetowych w paragrafach wskazanych przez Kierownika GOPS. Dokonano zwiększenia planu środków na wypłaty świadczeń dla rolników , których gospodarstwa zostały dotknięte suszą,
    - w dziale 854 – Edukacyjna opieka wychowawcza powstałe oszczędności w kwocie 90zł w planie finansowym Gimnazjum przeznaczone zostały na zakup części zamiennych przy instalacji gazowej
    - W dziale 900 – Gospodarka komunalna i ochrona środowiska przewidywane niewykorzystane środki z oświetlenia dróg w kwocie 850zł przeznaczone zostały na zwiększenie planu na remont oświetlenia drogowego oraz wykonanie zawieszenia iluminacji świetlnej w Bliżynie,
    - W dziale 921 - Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego zwiększono z rezerwy budżetowej dotację dla Gminnego Ośrodka Kultury w kwocie 6.000zł z przeznaczeniem na remont sali oraz zakup wyposażenia w budynku GOK.

    II. Sprawy dotyczące oświaty.

    1. Odbyły się rozmowy ze związkami zawodowymi ZNP i NSZZ „Solidarność w sprawie regulaminu wynagrodzeń dla nauczycieli na rok 2007. W wyniku rozmów uzgodniono wspólną wersje kwestionowanych przez związki zapisów i przedstawiono do Rady Gminy projekt je uwzględniający.

    2. Trwają przygotowania do ponownego rozpatrzenia wniosków o stypendia na dalszą część roku szkolnego poprzez przygotowywanie oświadczeń dla wnioskodawców o wyrażenie zgody na zmianę poprzedniej decyzji. Oczekujemy również na zawiadomienie o wysokości środków na wypłatę stypendiów.

    III. Sprawy dotyczące zadań remontowo – inwestycyjnych.

    Okres od 30.12.2006 r. do 22.02.2007 roku z racji początku roku jest okresem ubogim w efekty rzeczowe dotyczące zadań remontowo – inwestycyjnych.
    W okresie tym sporządzane były sprawozdania za 2006 rok do urzędu statystycznego oraz Urzędu Wojewódzkiego i Marszałkowskiego.
    Realizując uchwały Rady Gminy z poprzednich sesji w sprawie nabycia nieruchomości, Gmina dokonała w formie aktu notarialnego zakupu działek pod boisko przy Szkole Podstawowej w Sorbinie, jak również działki pod drogę dojazdową i kanał przy oczyszczalni ścieków.
    W ramach bieżącej działalności, z chwilą zmiany warunków atmosferycznych została wznowiona akcja zimowego utrzymania dróg gminnych i powiatowych.
    Trwa projektowanie sieci wodociągowej w miejscowości Ubyszów Płatki i do Rędocina. Społeczny Komitet Budowy Wodociągu w Rędocinie opracował ze własnym zakresie mapy do celów projektowych, na których zostanie wykonany projekt budowlany.

    IV. Zarządzenia Wójta Gminy.

    W okresie sprawozdawczym wydałem 7 zarządzeń dotyczących następujących spraw : wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2006 rok, rozkładu, czasu pracy pracowników samorządowych, obsługi, hydroforni w 2007 roku, rozłożenia na raty zaległości z tytułu opłat za wodę , zmiany zarządzenia Nr 75/2003 Wójta Gminy z dnia 30 grudnia 2003 roku w sprawie regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy w Bliżynie, powołania zespołu ds. opracowania Lokalnego Programu Rewitalizacji, szczególnych zasad i trybu przyznawania nagrody rocznej Dyrektorowi SPZOZ w Bliżynie, wprowadzenia zasad (polityki) rachunkowości w Urzędzie Gminy w Bliżynie.

    V. Harmonogram pracy Wójta pomiędzy sesjami.

    03.01. spotkanie z prezesem MKS dot. Bieżącej współpracy,
    05.01. udział w wieczorze kolęd i pastorałek w Odrowążku,
    06.01. opłatek w OSP w Bliżynie,
    07.01. udział w Jasełkach w Szkole Podstawowej w Bliżynie oraz koncercie noworocznym w Powiatowej Szkole Muzycznej w Skarżysku-Kam.
    13.01. zjazd sprawozdawczo- wyborczy Związku Powiatowego OSP w Skarżysku-Kamiennej,
    17.01. spotkanie ze Starostą Skarżyskim i Dyrektorem Zarządu Dróg Powiatowych z udziałem przewodniczących komisji Rady Gminy dot. inwestycji i remontów na drogach powiatowych,
    18.01. udział w szkoleniu obronnym w Świętokrzyskim Urzędzie Wojewódzkim w Kielcach,
    21.01. wręczenie nagród w mistrzostwach gminnych OSP w tenisie stołowym,
    22.01. spotkanie z Marszałkiem Województwa świętokrzyskiego dot. omówienia planów inwestycyjnych gminy oraz pozyskiwania środków unijnych na inwestycje,
    25.01. udział w uroczystym otwarciu Domu Samopomocy w Skarżysku,
    27.01. udział w zebraniach sprawozdawczych OSP Mroczków i Nowy Odrowążek,
    30.01. narada dotycząca założeń do programu rewitalizacji gminy,
    02.02. udział w otwarciu Mistrzostw Polski w badmintonie w Suchedniowie ,
    05.02. uczestnictwo w naradzie Wójtów i Burmistrzów woj. Świętokrzyskiego oraz spotkanie z ministrem P. Gosiewskim dot. programu dla Polski Wschodniej,
    10.02. udział w biesiadzie ludowej w OSP Bliżyn oraz wręczenie nagród dla zespołu ludowego „Sorbin” oraz Wacława Pejasa- laureatów Wojewódzkiego Przeglądu Kolęd i Pastorałek,
    14.02. spotkanie dotyczące podziału środków unijnych w ramach PROWŚ 2007-2013 z udziałem Marszałka Woj. Świętokrzyskiego.,
    15.02. zakończenie i podsumowanie Kontroli RIO w UG Bliżyn
    20.02. udział w uroczystości nadania złotego medalu :”Za zasługi dla obronności kraju” w WKU w Starachowicach
    21.02. konferencja w Krynkach k. Starachowic dotycząca inwestycji kanalizacyjnych gmin i miast położonych w zlewni rzeki Kamiennej.


    Data wprowadzenia: 2007-02-23 1403
    Data upublicznienia: 2007-02-23
    Art. czytany: 6714 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2009-01-09
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Grzegorz Patura

    2007-02-23
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    » Przełącz na wiadomości normalne
    Podkategoria:
    Projekty uchwał na sesję 27 listopada 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 18 grudnia 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 27 lutego 2025 r.
    Projekty uchwał na sesję 14 marca 2025 r.
    Projekty uchwał na sesję 28 marca 2025 r.
    Projekty uchwał na sesję 22 kwietnia 2025 r.
    Projekty uchwał na sesję w dniu 29 maja 2025 r.
    Projekty uchwał na sesję 16 czerwca 2025 r.
    Projekty uchwał na sesję 24 czerwca 2025 r.
    Projekty uchwał na sesję 22 lipca 2025 r.
    Podkat. Archiwalne:
    Projekty uchwał na sesję
    Projekty uchwał na sesję XXV/2017
    Projekty uchwałna sesję nadzwyczajną nr XXVI/2018
    Projekty uchwał na sesję XXIX
    Projekty uchwał na sesję XXX
    Projekty uchwał na sesję nadzwyczajną - 26 kwiecień 2018 r.
    Projekty uchwał na sesję - 28 czerwca 2018 r.
    Projekty uchwał na sesję 7 sierpień 2018 r.
    Projekty uchwał na sesję - 14 września 2018 r.
    Projekty uchwał na sesję - 26 października 2018 r.
    Projekty uchwał na sesję 13 listopada 2018r.
    Projekty uchwał na sesję - 11 grudnia 2018 r.
    Projekty uchwał na sesję 28 grudnia 2018 r.
    Projekty uchwał na sesję - 31 stycznia 2019 r.
    Projekty uchwał na sesję - 14 marca 2019 r.
    Projekty uchwał na sesję - 17 maja 2019 r.
    Projekty uchwał na sesję 25 czerwca 2019 r.
    Projekty uchwał na sesję 13 sierpnia 2019 r.
    Projekty uchwał na sesję 23 września 2019 r.
    Projekty uchwał na sesję 28 października 2019 r.
    Projekty uchwał na sesję - 29 listopada 2019 r.
    Projekty uchwał na sesję - 27 grudnia 2019 r.
    Projekty uchwał na sesję - 17 stycznia 2020 r.
    Projekty uchwał na sesję - 19 lutego 2020 r.
    Projekty uchwał na sesję - 13 marca 2020 r.
    Projekty uchwał na sesję - 30 marca 2020 r.
    Projekty uchwał na sesję - 24 czerwca 2020 r.
    Projekty uchwał na sesję - wrzesień 2020 r.
    Projekty uchwał na sesję - 6 listopada 2020 r.
    Projekty uchwał na sesję 30 listopada 2020 r.
    Projekty uchwał na sesję 28 grudnia 2020 r.
    Projekty uchwał na sesję 1 marca 2021 r.
    Projekty uchwał na sesję 5 maja 2021 r.
    Projekty uchwał na sesję 24 czerwca 2021 r.
    Projekty uchwał na sesje 22 lipca 2021r.
    Projekty uchwał na sesję - 23 września 2021 r.
    Projekty uchwał na sesję 27 października 2021r.
    Projekty uchwał na sesję 8 listopada 2021 r.
    Projekty uchwał na sesję 21 grudnia 2021 r.
    Projekty uchwał na sesję 29 grudnia 2021r.
    Projekty uchwał na sesję 25 stycznia 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję 28 lutego 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję 29 marca 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję 20 kwietnia 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję 13 maja 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję 23 czerwca 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję 19 lipca 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję 8 września 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję 26 października 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję - 29 listopada 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję nadzwyczajną w grudniu 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję w grudniu 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję 16 stycznia 2023 r.
    Projekty uchwał na sesję - 31 marca 2023 r.
    Projekty uchwał na sesję 4 maja 2023 r.
    Projekty uchwał na sesję 22 czerwca 2023 r.
    Projekty uchwał na sesję w dniu 13 lipca 2023
    Projekty uchwał na sesję 29 sierpnia 2023 r.
    Projekty uchwał na sesję 28 września 2023 r.
    Projekty uchwał na sesję 26 października 2023 r.
    Projekty uchwał na sesję 29 listopada 2023 r.
    Projekty uchwał na sesję 28 grudnia 2023 r.
    Projekty uchwał na sesję 30 stycznia 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 11 marca 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 27 marca 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 24 kwietnia 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 7 maja 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 17 maja 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 28 maja 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 25 czerwca 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 3 lipca 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 1 sierpnia 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 27 września 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 15 października 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 7 listopada 2024 r.
    Ostat. 10 wiadomości z archiwum:

    » Projekt uchwały w prawie przyjęcia 'Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Bliżyn na lata 2023 - 2030'
    » Projekt uchwały zmieniającej uchwałę nr XLII/291/2022 Rady Gminy Bliżyn z dnia 29 grudnia 2022 roku
    » Projekt uchwały w sprawie określenia zasad zwrotu wydatków w zakresie dożywiania
    » Projekt uchwały w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do przyznania nieodpłatnej pomocy
    » Projekt uchwały w sprawie metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
    » Projekt uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej
    » Projekt uchwały w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi
    » Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2023 r.
    » Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy Rady Gminy Bliżyn
    » Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w WPF Gminy
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn