(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
SYGNALIŚCI
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Kontakt
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Analiza stanu gospodarki odpadami za 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr XV/2025 z XV sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 22 kwietnia 2025r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Filmy instruktażowe Państwowej Komisji Wyborczej dotyczące wyborów
» POSTANOWIENIE NR 77/2025 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 24 kwietnia 2025 r. w sprawie zwołania pierwszych posiedzeń obwodowych komisji wyborczych
» POSTANOWIENIE NR 76/2025 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 24 kwietnia 2025 r. w sprawie powołania OKW
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2011
  • Wyjaśnienia do SIWZ do przetargu Nr 6/2011

    GMINA BLIŻYN
    26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79 a
    woj. świętokrzyskie, pow. skarżyski
    tel. (0-41) 254-11-04, 254-11-72, fax (0-41) 254-12-36
    www.ugblizyn.bip.doc.pl


    dotyczy:

    przetargu nieograniczony na zadanie 06/2011 – Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012, przy Szkole Podstawowej w Mroczkowie.

    W związku z zapytaniem Wykonawcy dotyczącym treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla zadania Nr 06/2011 – Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012, przy Szkole Podstawowej w Mroczkowie, udzielam następujących wyjaśnień.
    Wpłynęły następujące zapytania:
    1) Zamawiający w SIWZ podaje jako nawierzchnię poliuretanową wykonaną w technologii EPDM, tj. dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. W adaptacji do projektu wskazuje się natomiast nawierzchnię poliuretanową natryskową, przepuszczalną o grubości ok. 13 mm tj. warstwa pośrednia elastyczna, grubość ok. 11 mm, warstwa zewnętrzna użytkowa grubość ok. 2 mm wskazując konkretne parametry żądanej nawierzchni. Z uwagi na wskazane rozbieżności w zakresie nawierzchni poliuretanowych uprzejmie prosimy o określenie w jakiej technologii należy wykonać nawierzchnię poliuretanową oraz jednocześnie podać kolorystykę wskazanej nawierzchni poliuretanowej.
    2) Zamawiający w dokumentacji projektowej podaje jako przykładową kolorystykę boiska wielofunkcyjnego 2 odcienie niebieskiego. Z uwagi na znacznie wyższe koszty wykonania żądanej kolorystyki, zadajemy pytanie czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę koloru na bardziej standardowy tj. czerwony lub zielony?
    3) Zamawiający wymaga dołączenia do oferty próbki trawy o wymiarach 50 cm x 50 cm. W związku z tym, że jest to bardzo duża ilość, proszę o zmianę SIWZ, polegającą na wymogu dostarczenia próbki trawy przez oferenta wybranego do realizacji zamówienia
    Wyjaśnienie Zamawiającego
    Ad 1 i 2) W SIWZ w Rozdz. 2 Opis przedmiotu zamówienia pkt 2.2. technologia układania nawierzchni, wskazano I sposób dla podbudowy przepuszczalnej, natomiast technologia układania nawierzchni podana jest w projekcie budowlanym oraz w SST typu natrysk. Tak więc boisko będzie wykonane technologią typu natrysk. Technologia typu EPDM (I sposób) dotyczy podbudowy przepuszczalnej.
    Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę kolorystyki boiska wielofunkcyjnego na bardziej standardowy kolor czyli zielony bądź czerwony.
    Ad. 3) Zgodnie z zapisem projektu umowy § 4 ust. 1 pkt 5 wymóg dostarczenia wycinka trawy dotyczy Wykonawcy z którym zostanie podpisana umowa.


    Data wprowadzenia: 2011-06-27 1342
    Data upublicznienia: 2011-06-27
    Art. czytany: 4464 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2011-06-27
    1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Rok 2003
    Przetargi - rok 2004
    Przetargi - Rok 2005
    Przetargi - rok 2006
    Przetargi - rok 2007
    Przetargi - rok 2008
    Przetargi - rok 2009
    Przetargi - rok 2010
    Przetargi - rok 2011
    Przetargi - rok 2012
    Przetargi - rok 2013
    Przetargi - rok 2014
    Przetargi - rok 2015
    Przetargi - rok 2016
    Przetargi - rok 2017
    Przetargi - rok 2018
    Przetargi - rok 2019
    Przetargi - rok 2020
    Przetargi - rok 2021
    Przetargi - rok 2022
    Przetargi - rok 2023
    Przetargi - rok 2024
    Przetargi - rok 2025
    Ostat. 10 wiadomości:

    » Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
    » Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie nr 11/2013
    » OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZADANIE NR 12/2013
    » Ogłoszenie o zmianie SIWZ na zadanie nr 11/2013
    » OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA NA ZADANIE NR 11/2013
    » OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZADANIE NR 11/2013
    » Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie nr 9/2013
    » Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu na zadanie Nr 10/2013
    » Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
    » OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZADANIE NR 10/2013
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn