(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
SYGNALIŚCI
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Kontakt
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» OBWIESZCZENIE KOMISARZA WYBORCZEGO W KIELCACH IV z dnia 25 sierpnia 2025 r. o wynikach wyborów uzupełniających do Rady Gminy Bliżyn przeprowadzonych w dniu 24 sierpnia 2025 r.
» OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Bliżyn z dnia 22.08.2025 r.
» Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu sołectwa Bliżyn, na obszarze Gminy Bliżyn - Bliżyn 3
» Ogłoszenie Starosty Skarżyskiego o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia odszkodowania
» Ogłoszenie Starosty Skarżyskiego o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia odszkodowania
  • Urząd Gminy
  • Referat Rozwoju Strategicznego Gminy (RSG) (archiwum)
  • Zadania Referatu Rozwoju Strategicznego Gminy

    1. Zadania ogólne:

    1. Planowanie i programowanie zadań związanych z rozwojem regionalnym.

    2. Koordynacja przepływu informacji, gromadzenie danych, przygotowywanie informacji zbiorczych Referatu.

    3. Planowanie i programowanie zadań stymulujących rozwój Gminy oraz nadzorowanie procesu wdrażania programów i przedsięwzięć z tego zakresu.

    4. Bieżące śledzenie możliwości pozyskiwania środków przedakcesyjnych i strukturalnych UE.

    5. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych do zatwierdzenia przez Wójta lub osoby upoważnione.

    6. Koordynacja sprawnej realizacji zamówień publicznych w Urzędzie.

    7. Prowadzenie ewidencji zamówień publicznych.

    8. Dokonywanie uzgodnień z innymi jednostkami organizacyjnymi na terenie Gminy w zakresie wspólnego korzystania z urządzeń i infrastruktury technicznej, jak również partycypacją w kosztach ich budowy i utrzymania.

    9. Opracowywanie założeń, planowanie i organizacja zaopatrzenia w wodę, energię elektryczną i gaz na obszarze Gminy.

    10. Opracowywanie materiałów zbiorczych zawierających dane dotyczące planu zagospodarowania przestrzennego, planów inwestycyjnych, nieruchomości komunalnych i innych w celu pozyskania inwestorów krajowych i zagranicznych.

    11. Utrzymanie stałego kontaktu z jednostkami samorządowymi i rządowymi w celu wymiany informacji, współpracy i pomocy we wdrażaniu zadań strategicznych Gminy.

    12. Pozyskiwanie środków pozabudżetowych umożliwiających rozwój Gminy, w tym sporządzanie wniosków o dofinansowanie zadań we współpracy z właściwymi Referatami i stanowiskami.

    2. W zakresie zadań związanych z inwestycjami i utrzymaniem infrastruktury

    1. Zabezpieczenie niezbędnej dokumentacji prawnej i technicznej dla planowanych zadań inwestycyjnych na terenie Gminy.

    2. Przygotowywanie niezbędnych dokumentów w zakresie realizowanych inwestycji dla potrzeb komisji przetargowej.

    3. Przygotowanie projektów umów z wykonawcami na roboty projektowe oraz na roboty budowlano-montażowe w uzgodnieniu radcą prawnym.

    4. Organizowanie nadzoru nad zadaniami remontowymi i inwestycyjnymi.

    5. Dokonywanie końcowego rozliczenia inwestycji i remontów, w tym również inwestycji wykonywanych z udziałem mieszkańców.

    6. Podejmowanie działań w zakresie przygotowania terenów pod budownictwo, poprzez uzbrojenie ich w infrastrukturę techniczną.

    7. Dokonywanie końcowego rozliczenia remontów.

    8. Organizowanie, koordynowanie i kontrola wszelkich prac związanych z utrzymaniem zasobów komunalnych w zakresie dróg gminnych, placów, urządzeń drogowych i innych wg kompetencji wynikających z innych przepisów.

    9. Zarządzanie siecią dróg gminnych i dróg wewnętrznych stanowiących własność Gminy oraz współpraca z zarządcami innych dróg.

    10. Wnioskowanie o rozwiązania komunikacyjne uwzględniające potrzeby mieszkańców.

    11. Planowanie rocznego zakresu – w ujęciu finansowym i rzeczowym – utrzymania porządku i czystości w Gminie.

    12. Zimowe utrzymanie dróg gminnych i ciągów pieszych.

    13. Koordynowanie pracy jednostek świadczących usługi w zakresie dostawy wody, gazownictwa i energetyki, oraz gospodarki odpadami stałymi.

    14. Przygotowanie i nadzór nad robotami publicznymi.

    3. W zakresie zadań związanych z gospodarką przestrzenną i nieruchomościami:

    1. Kształtowanie polityki przestrzennej w oparciu o zasady określone w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

    2. Występowanie ze stosownymi wnioskami w sprawie sporządzania lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

    3. Dokonywanie okresowych ocen zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy.

    4. Wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

    5. Ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, w drodze decyzji na podstawie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, po uzyskaniu uzgodnień i opinii wymaganych ustawą i przepisami szczególnymi.

    6. Prowadzenie rozszerzonego postępowania z wniosków o wydanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu w sprawie inwestycji mogących pogorszyć stan środowiska naturalnego.

    7. Prowadzenie operatu nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej nieruchomości w sołectwach.

    8. Prowadzenie procedury nadawania nazw nowopowstającym ulicom, placom, ich zmian – przygotowywanie projektów uchwał Rady w tej sprawie.

    9. Prowadzenie postępowania w zakresie zatwierdzania podziałów i rozgraniczania nieruchomości.

    10. Regulacja stanu prawnego nieruchomości pozostających we władaniu Gminy, a w szczególności komunalizacja mienia.

    11. Załatwianie formalności prawnych związanych z nabywaniem i zbywaniem nieruchomości.

    12. Wnioskowanie w sprawie wypłaty odszkodowań za grunty przejęte na rzecz Gminy pod drogi i ulice.

    13. Wnioskowanie w sprawach zamiany nieruchomości.

    14. Załatwianie spraw związanych z administrowaniem lokalami komunalnymi.

    15. Wnioskowanie w sprawie ustalania i aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste, trwały zarząd, dzierżawę bądź najem składników mienia komunalnego.

    4. W zakresie gospodarki komunalnej, rolnictwa i ochrony środowiska.

    1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem mieniem komunalnym.

    2. Wnioskowanie w sprawie wykonania koniecznych remontów i modernizacji składników mienia komunalnego pozostających w zasobach.

    3. Eksploatacja gminnych urządzeń komunalnych.

    4. Monitorowanie i nadzór nad zaspokajaniem potrzeb mieszkańców z zakresu zaopatrzenia w wodę, energię elektryczną oraz wywozu nieczystości stałych i płynnych.

    5. Analiza potrzeb z zakresu transportu zbiorowego.

    6. Koordynacja rozkładów jazdy przewoźników wykonujących zarobkowy przewóz osób pojazdami samochodowymi w regularnym transporcie zbiorowym.

    7. Wyznaczanie celów i zadań finansowanych z Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska.

    8. Wykonywanie zadań Gminy wynikających z ustawy o odpadach oraz prawa wodnego.

    9. Wnioskowanie do Wójta o przeprowadzenie kontroli przestrzegania przepisów z zakresu ochrony środowiska oraz przeprowadzanie stosownych kontroli.

    10. Prowadzenie spraw z zakresu rolnictwa, leśnictwa i prawa łowieckiego.

    11. Wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów oraz naliczanie i pobieranie opłat za zezwolenia na ich usuwanie.


    Data wprowadzenia: 2004-01-08 1120
    Data upublicznienia: 2004-01-08
    Art. czytany: 12511 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2004-01-08
    1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    » Przełącz na wiadomości normalne
    Podkategoria:
    Projekty uchwał na sesję 27 listopada 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 18 grudnia 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 27 lutego 2025 r.
    Projekty uchwał na sesję 14 marca 2025 r.
    Projekty uchwał na sesję 28 marca 2025 r.
    Projekty uchwał na sesję 22 kwietnia 2025 r.
    Projekty uchwał na sesję w dniu 29 maja 2025 r.
    Projekty uchwał na sesję 16 czerwca 2025 r.
    Projekty uchwał na sesję 24 czerwca 2025 r.
    Projekty uchwał na sesję 22 lipca 2025 r.
    Podkat. Archiwalne:
    Projekty uchwał na sesję
    Projekty uchwał na sesję XXV/2017
    Projekty uchwałna sesję nadzwyczajną nr XXVI/2018
    Projekty uchwał na sesję XXIX
    Projekty uchwał na sesję XXX
    Projekty uchwał na sesję nadzwyczajną - 26 kwiecień 2018 r.
    Projekty uchwał na sesję - 28 czerwca 2018 r.
    Projekty uchwał na sesję 7 sierpień 2018 r.
    Projekty uchwał na sesję - 14 września 2018 r.
    Projekty uchwał na sesję - 26 października 2018 r.
    Projekty uchwał na sesję 13 listopada 2018r.
    Projekty uchwał na sesję - 11 grudnia 2018 r.
    Projekty uchwał na sesję 28 grudnia 2018 r.
    Projekty uchwał na sesję - 31 stycznia 2019 r.
    Projekty uchwał na sesję - 14 marca 2019 r.
    Projekty uchwał na sesję - 17 maja 2019 r.
    Projekty uchwał na sesję 25 czerwca 2019 r.
    Projekty uchwał na sesję 13 sierpnia 2019 r.
    Projekty uchwał na sesję 23 września 2019 r.
    Projekty uchwał na sesję 28 października 2019 r.
    Projekty uchwał na sesję - 29 listopada 2019 r.
    Projekty uchwał na sesję - 27 grudnia 2019 r.
    Projekty uchwał na sesję - 17 stycznia 2020 r.
    Projekty uchwał na sesję - 19 lutego 2020 r.
    Projekty uchwał na sesję - 13 marca 2020 r.
    Projekty uchwał na sesję - 30 marca 2020 r.
    Projekty uchwał na sesję - 24 czerwca 2020 r.
    Projekty uchwał na sesję - wrzesień 2020 r.
    Projekty uchwał na sesję - 6 listopada 2020 r.
    Projekty uchwał na sesję 30 listopada 2020 r.
    Projekty uchwał na sesję 28 grudnia 2020 r.
    Projekty uchwał na sesję 1 marca 2021 r.
    Projekty uchwał na sesję 5 maja 2021 r.
    Projekty uchwał na sesję 24 czerwca 2021 r.
    Projekty uchwał na sesje 22 lipca 2021r.
    Projekty uchwał na sesję - 23 września 2021 r.
    Projekty uchwał na sesję 27 października 2021r.
    Projekty uchwał na sesję 8 listopada 2021 r.
    Projekty uchwał na sesję 21 grudnia 2021 r.
    Projekty uchwał na sesję 29 grudnia 2021r.
    Projekty uchwał na sesję 25 stycznia 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję 28 lutego 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję 29 marca 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję 20 kwietnia 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję 13 maja 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję 23 czerwca 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję 19 lipca 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję 8 września 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję 26 października 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję - 29 listopada 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję nadzwyczajną w grudniu 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję w grudniu 2022 r.
    Projekty uchwał na sesję 16 stycznia 2023 r.
    Projekty uchwał na sesję - 31 marca 2023 r.
    Projekty uchwał na sesję 4 maja 2023 r.
    Projekty uchwał na sesję 22 czerwca 2023 r.
    Projekty uchwał na sesję w dniu 13 lipca 2023
    Projekty uchwał na sesję 29 sierpnia 2023 r.
    Projekty uchwał na sesję 28 września 2023 r.
    Projekty uchwał na sesję 26 października 2023 r.
    Projekty uchwał na sesję 29 listopada 2023 r.
    Projekty uchwał na sesję 28 grudnia 2023 r.
    Projekty uchwał na sesję 30 stycznia 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 11 marca 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 27 marca 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 24 kwietnia 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 7 maja 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 17 maja 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 28 maja 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 25 czerwca 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 3 lipca 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 1 sierpnia 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 27 września 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 15 października 2024 r.
    Projekty uchwał na sesję 7 listopada 2024 r.
    Ostat. 10 wiadomości z archiwum:

    » Projekt uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla szkół, przedszkoli i innych form wychowania przedszkolnego
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn