(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
SYGNALIŚCI
Urząd Gminy
Kontakt
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
Oświadczenia majątkowe
INFORMACJE o kontrolach
ZABYTKI
WYBORY
SPORT
Informacje statystyczne
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Informacja o wyniku wstępnej selekcji naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. oświaty, zdrowia, kultury i sportu
» Ogłoszenie Starosty Skarżyskiego o wydaniu decyzji w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym
» Ogłoszenie Starosty Skarżyskiego o wydaniu decyzji w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym
» Interpelacja nr 171/2025 - radna Dorota Cukrowska
» Zawiadomienie Starosty Skarżyskiego o przedłużeniu terminu postępowania
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2012
  • Zapytanie cenowe poniżej 14000 euro - obsługa prawna gminy Bliżyn

    Zapraszam do złożenia oferty na świadczenie obsługi prawnej gminy Bliżyn i jednostek podporządkowanych gminie.

    1.Termin realizacji zamówienia: od 1.01.2013r. do 31.12.2013r.

    2.Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Bliżynie ul. Kościuszki 79a, 26 – 120 Bliżyn w terminie do dnia 19 grudnia 2012r. do godz. 1000 .

    3.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 grudnia 2012 roku o godz. 1030 .

    4.Forma świadczenia usługi: umowa-zlecenia z radcą prawnym lub Kancelarią prawną.

    5.Wymagania niezbędne:
    - udokumentowany wpis na listę radców prawnych,
    - udokumentowane 3 letnie lub dłuższe doświadczenie w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego.

    6.Zakres zlecenia:
    1)opiniowanie pod względem prawnym i redakcyjnym projektów uchwał rady gminy i zarządzeń wójta,
    2)opiniowanie zawieranych umów i porozumień,
    3)opiniowanie wydawanych decyzji i postanowień oraz zawieranych ugód,
    4)sporządzanie opinii prawnej w zakresie spraw wynikających z bieżącej pracy urzędu lub jednostek organizacyjnych gminy,
    5)udzielanie wyjaśnień i instruktażu pracownikom urzędu w zakresie stosowania przepisów prawa,
    6)informowanie o zmianach w obowiązujących przepisach w zakresie działalności gminy,
    7)informowanie wójta lub sekretarza o stwierdzonych uchyleniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień,
    8)opiniowanie i uzgadnianie specyfikacji istotnych warunków zamówienia w udzielanych zamówieniach publicznych,
    9)nadzór prawny nad egzekucją należności gminy,
    10)udział w sesjach rady gminy,
    11)reprezentowanie organów gminy w postępowaniu sądowym, administracyjnym i przed innymi organami orzekającymi.
    7.Warunki zlecenia:
    1) doradztwo prawne udzielane będzie w siedzibie urzędu w każdą środę w godz. od 900 do 1530 .
    2) w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość zmiany ustalonego dnia za zgodą zleceniodawcy,
    3) udział w sesjach lub postępowaniu sądowym nie powoduje obniżenia wymiaru doradztwa, o którym mowa w pkt 1,
    4) w sprawach pilnych ustala się możliwość konsultacji telefonicznej,
    5) koszt niezbędnych opłat i wpisów sądowych będzie ponosił zleceniodawca,
    6) w przypadku zasądzenia w postępowaniu sądowym kosztów zastępstwa procesowego na rzecz zleceniodawcy, kwota zostanie wypłacona zleceniobiorcy po jej dobrowolnej wpłacie lub wyegzekwowaniu od dłużnika.

    8.Treść oferty:
    1) nazwa i adres zleceniobiorcy
    2) NIP
    3) REGON
    4) numer rachunku bankowego
    5) oświadczenie o akceptacji zakresu i warunków zlecenia
    6) dokumenty potwierdzające wymagania niezbędne
    7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach ofertowych zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.)
    8) cena usługi: cena netto + obowiązujący VAT.

    9.Osoba uprawniona do kontaktu:
    Barbara Stachera – Sekretarz Gminy
    tel. (41) 25-41-800 w godz. 900 – 1400 .


    Data wprowadzenia: 2012-11-26 1325
    Data upublicznienia: 2012-11-26
    Art. czytany: 6763 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2012-12-20
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Grzegorz Patura

    2012-11-26
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Rok 2003
    Przetargi - rok 2004
    Przetargi - Rok 2005
    Przetargi - rok 2006
    Przetargi - rok 2007
    Przetargi - rok 2008
    Przetargi - rok 2009
    Przetargi - rok 2010
    Przetargi - rok 2011
    Przetargi - rok 2012
    Przetargi - rok 2013
    Przetargi - rok 2014
    Przetargi - rok 2015
    Przetargi - rok 2016
    Przetargi - rok 2017
    Przetargi - rok 2018
    Przetargi - rok 2019
    Przetargi - rok 2020
    Przetargi - rok 2021
    Przetargi - rok 2022
    Przetargi - rok 2023
    Przetargi - rok 2024
    Przetargi - rok 2025
    Ostat. 10 wiadomości:

    » Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie nr 3.2012
    » Wyjaśnienia do SIWZ na zadanie nr 3/2012
    » Ogłoszenie o zmianie SIWZ na na zadanie nr 3/2012
    » Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia na zadanie nr 3/2012
    » Zapytanie cenowe poniżej 14000 euro - obsługa prawna gminy Bliżyn
    » OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZADANIE NR 3/2012
    » Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
    » OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZADANIE NR 2/2012
    » Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
    » Ogłoszenie o wyborze oferty na zadanie Nr 1/2012
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn