(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
SYGNALIŚCI
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Kontakt
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Filmy instruktażowe Państwowej Komisji Wyborczej dotyczące wyborów
» POSTANOWIENIE NR 77/2025 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 24 kwietnia 2025 r. w sprawie zwołania pierwszych posiedzeń obwodowych komisji wyborczych
» POSTANOWIENIE NR 76/2025 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 24 kwietnia 2025 r. w sprawie powołania OKW
» Obwieszczenie o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu sołectwa Bliżyn
» Obwieszczenie o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Ogłoszenia o sesjach
  • Ogłoszenia o sesji - kadencja 2014-2018
  • Ogłoszenie o sesji 14 września 2018 r.

    Przewodniczący Rady Gminy Bliżyn informuje, że w dniu 14 września 2018r. o godz.900 w Gminnym Ośrodku Kultury w Bliżynie „Zameczek” odbędzie się sesja Rady.
    Projekt porządku obrad przewiduje:
    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.
    2. Przyjęcie protokołów z obrad XXXII i XXXIII sesji Rady.
    3. Informacja Wójta o pracy między sesjami oraz informacja o realizacji uchwał podjętych na
    ostatnich sesjach.
    4. Wystąpienia zaproszonych gości.
    5. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.
    6. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2017/2018:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ wystąpienia Dyrektorów Szkół,
    c/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych,
    d/ dyskusja,
    e/ przyjęcie informacji.
    7. Informacja o realizacji podatków i opłat za I półrocze 2018r.:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy oraz Komisji Rewizyjnej,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.
    8. Ocena realizacji budżetu gminy za I półrocze 2018r.:
    a/ informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Bliżyn za I półrocze 2018r.,
    b/ informacja o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej w okresie I półrocza 2018r.,
    c/ informacje o przebiegu wykonania planu finansowego za okres I półrocza 2018r.:
    - Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie,
    - Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie,
    d/ stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy oraz Komisji Rewizyjnej,
    e/ dyskusja,
    f/ przyjęcie informacji.
    9. Rozpatrzenie i podjęcie uchwał w sprawie:
    a) wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy na lata 2018-2035,
    b) wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2018 rok,
    c) wprowadzenia zmian w Statucie Gminy Bliżyn,
    d) udzielenia w 2018 roku dotacji na sfinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.
    10. Zatwierdzenie protokołu Nr 37/2018 z kontroli Komisji Rewizyjnej przeprowadzonej w dniu 20 sierpnia 2018r. w Urzędzie Gminy Bliżyn w zakresie wydatków gminy na działalność straży pożarnych działających na terenie gminy za 2017 rok.
    11. Informacje, komunikaty i oświadczenia.
    12. Zamknięcie obrad sesji.

    Zapraszam mieszkańców do udziału w obradach sesji.

    Przewodniczący Rady
    (-) Tadeusz Łyjak


    Data wprowadzenia: 2018-09-03 1044
    Data upublicznienia: 2018-09-03
    Art. czytany: 3118 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Ochrona środowiska
    Publicznie dostępny wykaz danych o środowisku i jego ochronie
    Planowanie przestrzenne
    Referendum w sprawie śmieci
    Ostat. 10 wiadomości:

    » Obwieszczenie GG.6220.1.2024 dot. zebrania dowodów do wydania decyzji środowiskowej
    » Obwieszczenie SKO.OŚ-60/1943/39/2024 z dnia 22.04.2024 r.
    » Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi za 2023 r
    » Lista odmian roślin zalecanych do uprawy na rok 2024
    » Ważna informacja dla posiadaczy kotów!
    » Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi za 2022 r
    » UWAGA!!! Szczepienia lisów przeciwko wściekliźnie - od 17 do 21 kwietnia 2023 r.
    » Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi za 2021 r
    » Nagrody ekologiczne - 23 września – Dzień Rolnictwa Ekologicznego UE
    » Pomoc dla pszczelarzy i rolników poszkodowanych w 2020 r.
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn