(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
  • KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH ŚWIADCZENIE – WYPŁATA DODATKU I REKOMPENSAT Z TYTUŁU WYKORZYSTYWANIA NIEKTÓRYCH ŹRÓDEŁ CIEPŁA

    KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
    ŚWIADCZENIE – WYPŁATA DODATKU I REKOMPENSAT Z TYTUŁU WYKORZYSTYWANIA NIEKTÓRYCH ŹRÓDEŁ CIEPŁA

    na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.), dalej zwanego „RODO”, niniejszym informuje się, że:
    1. Dane Administratora
    Administratorem Państwa danych osobowych jest: Urząd Gminy Bliżyn z siedzibą: ul. Kościuszki 79A, 26-120 Bliżyn, reprezentowany przez Wójta Gminy Bliżyn.
    2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych
    Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy za pomocą numeru telefonu 412541104

    3. Cele przetwarzania i podstawa prawna
    Pani/Pana dane będą przetwarzane ze względu na konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w związku z realizacją przepisów ustawy z dnia 15 września 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw (Dz.U. 2022 poz. 1967), Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 20 września 2022 r. w sprawie wzoru wniosku o wypłatę dodatku dla gospodarstw domowych z tytułu wykorzystywania niektórych źródeł ciepła (Dz.U.2022 poz.1974), a więc w celu wykonywania obowiązków prawnych – art. 6 ust. 1 lit. c RODO, art. 9 ust. 2 lit. b RODO.
    Podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią przepisy ww. ustawy.
    Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu otrzymania jednorazowego wsparcia finansowego w postaci dodatku

    4. Zakres przetwarzanych danych osobowych
    Zakres danych osobowych wynika z wypełnionego przez Państwa wniosku oraz informacji przez Państwa przedłożonych w toku ubiegania się o udzielenie świadczenia. Zakres ten znajduje odzwierciedlenie w odpowiednich przepisach ww. ustawy i jest niezbędny do jej wykonania.

    5. Podmioty, którym dane mogą zostać udostępnione lub powierzone
    - Podmioty i organy, którym Administrator jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa (w szczególności: instytucje systemu pomocy społecznej, organy nadrzędne, organy wymiaru sprawiedliwości, itp.).
    - Podmioty upoważnione na podstawie odrębnych porozumień w zakresie wykonywania czynności zmierzających do realizacji celów wynikających z odrębnych umów z nimi zawartych (powierzenie).
    6. Okres przechowywania danych
    Dane osobowe będą przetwarzane nie dłużej niż do końca realizacji wskazanych powyżej celów z zastrzeżeniem, że okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przewidziany przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
    7. Prawa osób, których dane dotyczą
    W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Państwu prawo do:
    a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    b) sprostowania (poprawienia swoich danych);
    c) uzupełnienia swoich danych;
    d) ograniczenia przetwarzania;
    e) usunięcia swoich danych osobowych („prawo do bycia zapomnianym”)
    f) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2,
    00-193 Warszawa, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
    8. Informacje o wymogu podania danych
    Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkiem wynikającym z treści ustawy o dodatku węglowym. Ich niepodanie uniemożliwi skuteczne ubieganie się i skorzystanie przez Panią/Pana z form wsparcia uregulowanych w jej treści.
    9. Przekazanie danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej.
    10. Sposób przetwarzania
    Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
    11. Dodatkowa informacja
    Informujemy również, że Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić niezbędne środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym lub umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami prawa.


    Data wprowadzenia: 2022-10-25 1018
    Data upublicznienia: 2022-10-25
    Art. czytany: 943 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2022-10-25
    1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Uchwały z sesji nr I/14 z dnia 1 grudnia 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr II/14 z dnia 17 grudnia 2014 rokIu
    A Uchwały z sesji nr III/15 z dnia 27 stycznia 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr IV/15 z dnia 25 marca 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr V/15 z dnia 28 kwietnia 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr VI/15 z dnia 17 czerwca 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr VII/15 z dnia 03 września 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr VIII/15 z dnia 21 września 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr IX/15 z dnia 29 października 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr X/15 z dnia 18 grudnia 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr XI/16 z dnia 21 stycznia 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XII/16 z dnia 29 lutego 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XIII/16 z dnia 1 kwietnia 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XIV/16 z dnia 25 maja 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XV/16 z dnia 30 czerwca 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XVI/16 z dnia 8 września 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XVII/16 z dnia 6 października 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XVIII/16 z dnia 30 listopada 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XIX/16 z dnia 28 grudnia 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XX/17 z dnia 15 lutego 2017 roku
    A Uchwały z sesji nr XXI/17 z dnia 29 marca 2017 roku
    A Uchwały z sesji nr XXII/17 z dnia 26 czerwca 2017 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIII/17 z dnia 25 sierpnia 2017r.
    A Uchwały z sesji nr XXIV/17 z dnia 8 września 2017r.
    A Uchwały z sesji nr XXV/17 z dnia 6 października 2017r.
    A Uchwały z sesji nr XXVI/17 z dnia 24 listopada 2017r.
    A Uchwały z sesji nr XXVII/17 z dnia 28 grudnia 2017r.
    A Uchwały z sesji nr XXVIII/18 z dnia 15 stycznia 2018r.
    A Uchwały z sesji nr XXIX/18 z dnia 5 lutego 2018r.
    A Uchwały z sesji nr XXX/18 z dnia 27 marca 2018r.
    A Uchwały z sesji nr XXXI/18 z dnia 26 kwietnia 2018r.
    A Uchwały z sesji nr XXXII/18 z dnia 28 czerwca 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIII/18 z dnia 7 sierpnia 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIV/18 z dnia 14 września 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXV/18 z dnia 26 października 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXVI/18 z dnia 13 listopada 2018 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» w sprawie projektu dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjum do nowego ustroju szkolnego
    A» w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Pięty, w obrębie ewidencyjnym Płaczków, na obszarze gminy Bliżyn
    A» w sprawie uchwalenia zmiany Nr 1 części zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Bliżyn 1”, na obszarze gminy Bliżyn.
    A» w sprawie uchwalenia Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu złoża „Wołów” w miejscowości Wołów, na terenie gminy Bliżyn.
    A» w sprawie zmian w statucie Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    A» zmieniająca Uchwałę Nr XVIII/122/2016 w sprawie uchwalenia rocznego programu współpracy Gminy Bliżyn z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2017
    A» w sprawie udzielenia pomocy finansowej
    A» w sprawie odwołania skarbnika gminy
    A» w sprawie powołania skarbnika gminy
    A» w sprawie przyjęcia planów pracy Rady Gminy Bliżyn oraz Komisji na 2017 rok
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn