(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy V kadencji
  • Protokół Nr IV/2007 z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 22 lutego 2007r. w świetlicy OSP w Bliżynie.

    Na ogólny stan 15 radnych na sesji obecnych było 14 radnych /nieobecny radny Sylwester Janus/.
    Ponadto w obradach sesji uczestniczyli:
    1. Pan Dariusz Duda – Zastępca Komendanta Powiatowego Policji
    w Skarżysku-Kam.
    2. Pan Jan Herman – Kierownik Posterunku Policji w Bliżynie
    3. Pan Zenon Nowakowski – Kierownik BP ARIMR w Skarżysku-Kam.
    4. Pan Tomasz Rokita – Wójt Gminy Bliżyn
    5. Pan Mariusz Walachnia – Sekretarz Gminy Bliżyn
    6. Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy
    7. Pani Anna Miernik – Kierownik Referatu Rozwoju Strategicznego Gminy
    8. Pani Anna Fonfara – Radca Prawny UG
    9. Pani Anna Kowalik – obsługa Rady Gminy
    10. Pan Zdzisław Kuźdub – insp.ds.p.poż. UG
    11. Pani Anna Jaros-Urbaniak – Dyrektor SP ZOZ w Bliżynie
    12. Pan Tomasz Durlik – Wicedyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie
    13. Pan Sylwester Koziński – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Mroczkowie
    14. Pan Henryk Żak – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Sorbinie
    15. Pan Adam Młodawski – Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    16. Pan Piotr Stańczak – Tygodnik Skarżyski
    17. Sołtysi zgodnie z załączoną listą obecności

    Zatwierdzony porządek obrad sesji:

    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.

    2. Przyjęcie protokołu z obrad III sesji Rady.

    3. Informacja Wójta o pracy między sesjami oraz informacja o realizacji uchwał podjętych na ostatniej sesji.

    4. Wystąpienia zaproszonych gości.

    5. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.

    6. Informacja o stanie bezpieczeństwa, przestępczości, ładu i porządku publicznego na terenie gminy za 2006 rok:
    a/ wystąpienie Powiatowego Komendanta Policji w Skarżysku-Kam. oraz Kierownika Posterunku w Bliżynie,
    b/ wystąpienie Wójta Gminy,
    c/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych,
    d/ dyskusja,
    e/ przyjęcie informacji.

    7. Informacja o działalności straży pożarnej za 2006 rok:
    a/ wystąpienie Wójta gminy,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    8. Uchwalenie budżetu gminy na 2007 rok:
    a/ przedstawienie projektu uchwały budżetowej wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach,
    b/ przedstawienie autopoprawek Wójta,
    c/ opinia Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    d/ stanowisko Wójta w sprawie opinii i wniosków Komisji,
    e/ dyskusja i głosowanie poprawek do projektu uchwały,
    f/ głosowanie nad projektem uchwały budżetowej po poprawkach.

    9. Podjęcie uchwał w sprawach:
    a/ nabycia nieruchomości na rzecz Gminy,
    b/ zmiany Uchwały Nr XVI/136/04 z dnia 2 września 2004r. w sprawie oddania w najem lokalu użytkowego,
    c/ przyjęcia rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi,
    d/ wyboru banku do wykonywania obsługi bankowej budżetu gminy,
    e/ wprowadzenia regulaminu określającego wysokość stawek i szczegółowe warunki przyznawania dodatków do wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw oraz wysokość i warunki wypłacania nagród i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy nauczycieli w szkołach i placówkach prowadzonych przez Gminę Bliżyn w roku 2007,
    f/ ustalenia zasad odpłatności za usługi opiekuńcze,
    g/ powołania Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie,
    h/ wyłonienia członka Rady Społecznej Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kam., ul.Szpitalna 1,
    i/ zwrotu kosztów podróży służbowych radnych Gminy Bliżyn,
    j/ przyjęcia planów pracy Rady Gminy w Bliżynie oraz Komisji na 2007 rok.

    10. Informacje, komunikaty i oświadczenia.

    11. Zamknięcie obrad sesji.


    Data wprowadzenia: 2007-05-14 1000
    Data upublicznienia: 2007-05-14
    Art. czytany: 3528 razy

    » Protokół z sesji - rozmiar: 101649 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2007-05-14
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Zarządzenia - rok 2004
    Zarządzenia - rok 2005
    Zarządzenia - rok 2006
    Zarządzenia - rok 2007
    Zarządzenia - rok 2008
    Zarządzenia - rok 2009
    Zarządzenia - rok 2010
    Zarządzenia - rok 2011
    Zarządzenia - rok 2012
    Zarządzenia - rok 2013
    Zarządzenia - rok 2014
    Zarządzenia - rok 2015
    Zarządzenia - rok 2016
    Zarządzenia - rok 2017
    Zarządzenia - rok 2018
    Zarządzenia - rok 2019
    Zarządzenia - rok 2020
    Zarządzenia - rok 2021
    Zarządzenia - rok 2022
    Zarządzenia - rok 2023
    Zarządzenia - rok 2024
    Ostat. 10 wiadomości:

    » w sprawie rozkładu i czasu pracy pracowników samorządowych; obsługi i hydroforni w 2005 roku.
    » zmieniające zarządzenie 17/02 Wójta Gminy Bliżyn z dnia 9 grudnia 2002 r. w sprawie powołania Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
    » W sprawie umorzenia odsetek od zaległości z tytułu opłat za wodę
    » sprawie: zmiany zarządzenia Nr 75/2003 Wójta Gminy Bliżyn z dnia 30 grudnia 2003 roku Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Bliżynie.
    » w sprawie układu wykonawczego budżetu gminy na 2005 rok.
    » w sprawie planu finansowego dla zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie.
    » w sprawie zatwierdzenia regulaminu organizacyjnego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie
    » w sprawie: powołania komisji ds. opracowania raportu z realizacji Planu Rozwoju Lokalnego Gminy Bliżyn.
    » w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2005 rok.
    » w sprawie ustanowienia dnia 8 kwietnia 2005 r dniem wolnym od pracy.
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn