(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy V kadencji
  • P r o t o k ó ł Nr V/2007 z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 25 kwietnia 2007 roku w świetlicy OSP w Bliżynie.

    Na ogólny stan 15 radnych na sesji było obecnych 13 radnych /nieobecna radna Elżbieta Karpińska i radny Ryszard Kopeć – pisemne zrzeczenie się mandatu z dniem 23 lutego 2007r./.

    Ponadto w obradach sesji uczestniczyli:
    1. Pan Artur Berus – Członek Zarządu Powiatu Skarżyskiego
    2. Pan Zenon Nowakowski – Radny Powiatu Skarżyskiego
    3. Pan Tomasz Rokita – Wójt Gminy
    4. Pan Mariusz Walachnia – Sekretarz Gminy
    5. Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy
    6. Pani Anna Miernik – Kierownik Referatu Rozwoju Strategicznego Gminy
    7. Pani Katarzyna Cichocka – insp. ds. planowania przestrzennego UG
    8. Pani Anna Fonfara – Radca Prawny Urzędu Gminy
    9. Pani Anna Kowalik – obsługa Rady
    10. Pan Józef Nowak – Dyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie
    11. Pan Sylwester Koziński – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Mroczkowie
    12. Pan Mirosław Owczarek – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Odrowążku
    13. Pan Adam Młodawski – Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    14. Sołtysi zgodnie z listą obecności

    Zatwierdzony porządek obrad sesji:

    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.

    2. Przyjęcie protokołu z obrad IV sesji Rady.

    3. Informacja Wójta o pracy między sesjami oraz informacja o realizacji uchwał podjętych na ostatniej sesji.

    4. Wystąpienia zaproszonych gości.

    5. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.

    6. Ocena działalności Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie za 2006 rok:
    a/ wystąpienie Dyrektora Ośrodka,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    7. Rozpatrzenie sprawozdania z realizacji budżetu gminy za 2006 rok i udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ wniosek Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium,
    d/ opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej,
    e/ dyskusja,
    f/ podjęcie uchwał w sprawach: przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2006 rok oraz absolutorium dla Wójta Gminy Bliżyn.

    8. Informacja o realizacji podatków i opłat za 2006 rok:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy oraz Komisji Rewizyjnej,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    9. Ocena i przyjęcie raportu z realizacji Planu Rozwoju Lokalnego Gminy Bliżyn za 2006 rok.

    10. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
    a/ uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Zagórze 1”, na obszarze gminy Bliżyn,
    b/ wprowadzenia zmian w uchwale Nr IV/134/2007 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 22 lutego 2007 roku w sprawie uchwalenia budżetu gminy Bliżyn na 2007 rok,
    c/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2007,
    d/ przystąpienia Gminy Bliżyn do Lokalnej Grupy działania,
    e/ przystąpienia Gminy Bliżyn do Świętokrzysko-Mazowieckiej Konfederacji Samorządów i Organizacji Pozarządowych,
    f/ zbycia nieruchomości stanowiącej mienie gminne,
    g/ sprzedaży lokalu mieszkalnego numer 5 w budynku wielomieszkaniowym Nr 2 w Sołtykowie obręb Płaczków gm. Bliżyn,
    h/ zasad promocyjnej sprzedaży lokali mieszkalnych w budynkach stanowiących własność Gminy Bliżyn,
    i/ intencyjna w sprawie ustalenia wykazu projektów planowanych do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej,
    j/ intencyjna w sprawie współpracy z Powiatem Skarżyskim w realizacji zadań inwestycyjnych z zakresu poprawy stanu technicznego dróg powiatowych na terenie Gminy Bliżyn,
    k/ zmiany Uchwały Nr II/5/2006 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 5 grudnia 2006r. w sprawie ustalenia warunków pracy i płacy Wójta Gminy Bliżyn oraz upoważnienia Przewodniczącego Rady Gminy do dokonywania czynności w sprawach z zakresu prawa pracy wobec Wójta,
    l/ upoważnienia Przewodniczącej Rady Gminy do przekazania oświadczenia lustracyjnego Skarbnika Gminy do Instytutu Pamięci Narodowej,
    ł/ stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego.

    11. Informacje, komunikaty i oświadczenia.

    12.Zamknięcie obrad sesji.

    Protokół w załączniku


    Data wprowadzenia: 2007-05-28 1147
    Data upublicznienia: 2007-05-28
    Art. czytany: 3659 razy

    » Protokół z sesji z 25 kwietnia 2007 roku - rozmiar: 132260 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2007-05-28
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Uchwały z sesji nr I/2010 z dnia 1 grudnia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr II/2010 z dnia 6 grudnia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr III/2010 z dnia 29 grudnia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr IV/2010 z dnia 30 grudnia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr V/2011 z dnia 10 lutego 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr VI/2011 z dnia 31 marca 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr VII/2011 z dnia 27 kwietnia 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr VIII/2011 z dnia 26 maja 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr IX/2011 z dnia 28 czerwca 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr X/2011 z dnia 28 lipca 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XI/2011 z dnia 13 września 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XII/2011 z dnia 07 października 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XIII/2011 z dnia 27 października 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XIV/2011 z dnia 02 grudnia 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XV/2011 z dnia 29 grudnia 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XVI/2012 z dnia 14 lutego 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XVII/2012 z dnia 28 lutego 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XVIII/2012 z dnia 27 kwietnia 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XIX/2012 z dnia 22 maja 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XX/2012 z dnia 11 czerwca 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXI/2012 z dnia 21 czerwca 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXII/2012 z dnia 29 sierpnia 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIII/2012 z dnia 2 października 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIV/2012 z dnia 29 października 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXV/2012 z dnia 18 grudnia 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXVI/2012 z dnia 31 grudnia 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXVII/2013 z dnia 25 marca 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXVIII/2013 z dnia 26 kwietnia 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIX/2013 z dnia 27 maja 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXX/2013 z dnia 26 czerwca 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXI/2013 z dnia 7 sierpnia 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXII/2013 z dnia 30 września 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXIII/2013 z dnia 30 października 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXIV/2013 z dnia 30 grudnia 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXV/2014 z dnia 11 lutego 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXVI/2014 z dnia 29 kwietnia 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXVII/2014 z dnia 26 maja 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXVIII/2014 z dnia 25 czerwca 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXIX/2014 z dnia 31 lipca 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XL/2014 z dnia 4 września 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XLI/2014 z dnia 3 listopada 2014 roku
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości
    A» w sprawie określenia wzorów formularzy informacji i deklaracji podatkowych
    A» w sprawie wyrażenia woli przystąpienia do opracowania i wdrażania planu gospodarki niskoemisyjnej
    A» w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2013.
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn