(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy V kadencji
  • P r o t o k ó ł Nr VII/2007 z nadzwyczajnej sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 13 lipca 2007 roku w Urzędzie Gminy w Bliżynie.

    Na ogólny stan 15 radnych na sesji obecnych było 13 radnych /nieobecny Ryszard Kopeć – pisemne zrzeczenie się mandatu z dniem 23.02.2007r. oraz radny Jarosław Bednarz/.
    Ponadto w obradach sesji uczestniczyli:
    1. Pan Marcin Perz – Wicemarszałek Województwa Świętokrzyskiego
    2. Pan Tomasz Rokita – Wójt Gminy
    3. Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy
    4. Pani Anna Miernik – Kierownik Referatu Rozwoju Strategicznego Gminy
    5. Pani Anna Kowalik – obsługa Rady
    6. Sołtysi zgodnie z załączoną listą obecności

    Sesja nadzwyczajna została zwołana na wniosek Wójta Gminy w związku z koniecznością podjęcia uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2007. Potrzeba dokonania zmian w budżecie wynika z faktu otrzymania przez Gminę Bliżyn promesy dotacji celowej na odbudowę infrastruktury komunalnej i konieczności wprowadzenia do budżetu gminy nowych zadań inwestycyjnych.

    Zatwierdzony porządek obrad sesji:

    1. Otwarcie sesji.

    2. Stwierdzenie kworum.

    3. Przyjęcie porządku obrad sesji.

    4. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2007.

    5. Zamknięcie obrad sesji.

    W załączeniu treść protokołu.


    Data wprowadzenia: 2007-08-07 1130
    Data upublicznienia: 2007-08-07
    Art. czytany: 3895 razy

    » Protokół z sesji z 13 lipca 2007 roku - rozmiar: 35479 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2008-01-15
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Grzegorz Patura

    2007-08-07
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    3. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Sprawozdania z realizacji rocznych programów współpracy z organizacjami
    A Zapytania cenowe
    A Pomoc publiczna
    A Obwieszczenia - organy obce
    A Ogłoszenia o zadaniach publicznych
    A Ogłoszenia o projektach partnerskich
    A Konsultacje społeczne
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» Ogłoszenie wyników otwartego konkursu ofert na wsparcie realizacji zadań publicznych w 2024 r.
    A» Zaproszenie do udziału w pracach komisji konkursowej
    A» Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na wsparcie realizacji zadania publicznego 'Organizacja wypoczynku dzieci i młodzieży...'
    A» Ogłoszenie wyników otwartego konkursu ofert na wsparcie realizacji zadań publicznych w 2023 r.
    A» Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na wsparcie realizacji zadań publicznych
    A» Ogłoszenie wyników otwartego konkursu ofert na realizację w 2023r. zadań publicznych
    A» Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na wsparcie realizacji zadań publicznych
    A» Ogłoszenie wyników otwartego konkursu ofert na wsparcie realizacji zadań publicznych w 2023 r.
    A» Ogłoszenie o wyniku otwartego konkursu ofert na realizację w 2023 r. zadania publicznego pn: 'Organizacja wypoczynku dla dzieci i młodzieży z realizacją programów profilaktycznych'
    A» Ogłoszenie konkursu na wsparcie realizacji zadań publicznych w 2023 r.
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn