(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
SYGNALIŚCI
Urząd Gminy
Kontakt
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
Oświadczenia majątkowe
INFORMACJE o kontrolach
ZABYTKI
WYBORY
SPORT
Informacje statystyczne
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Ogłoszenie Starosty Skarżyskiego o wydaniu decyzji w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym
» Ogłoszenie Starosty Skarżyskiego o wydaniu decyzji w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym
» Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na zbycie nieruchomości oznaczonej jako działka 1758/4 i 1758/5 obręb Ubyszów
» Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. oświaty, zdrowia, kultury i sportu
» Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi Rady Gminy
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy V kadencji
  • P r o t o k ó ł Nr XX/2008 z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 9 grudnia 2008r. w świetlicy OSP w Bliżynie.

    Na ogólny stan 15 radnych na sesji obecni byli wszyscy radni.
    Ponadto w obradach sesji uczestniczyli:
    1. Pan Mariusz Walachnia – Wójt Gminy
    2. Pani Barbara Stachera – Sekretarz Gminy
    3. Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy
    4. Pani Anna Miernik – Kierownik Referatu Rozwoju Strategicznego Gminy
    5. Pani Anna Fonfara – Radca Prawny UG
    6. Pan Józef Nowak – Dyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie
    7. Pan Sylwester Koziński – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Mroczkowie
    8. Pan Mirosław Owczarek – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Odrowążku
    9. Pan Henryk Żak – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Sorbinie
    10. Pani Anna Jaros-Urbaniak – Dyrektor SP ZOZ w Bliżynie
    11. Pani Katarzyna Skarus – Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    12. Pani Urszula Jędrzejczyk – Prezes Stowarzyszenia RDEST
    13. Pan Piotr Stańczak – Tygodnik Skarżyski
    14. Sołtysi zgodnie z załączoną listą obecności

    Zatwierdzony porządek obrad sesji:

    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.

    2. Przyjęcie protokołu z obrad XIX sesji Rady.

    3. Informacja Wójta o pracy między sesjami oraz informacja o realizacji uchwał podjętych na ostatniej sesji.

    4. Wystąpienia zaproszonych gości.

    5. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.

    6. Rozpatrzenie i podjęcie uchwał w sprawie:
    a/ określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości,
    b/ określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych,
    c/ ustalenia wysokości stawek opłaty targowej, sposobu jej poboru, określenia inkasentów oraz wynagrodzenia za inkaso,
    d/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2008,
    e/ przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na rok 2009,
    f/ przyjęcia rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi,
    g/ przyjęcia planów pracy Rady Gminy w Bliżynie oraz Komisji na 2009 rok,
    h/ zmieniająca Uchwałę Nr XIX/128/2008 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 22 października 2008 roku w sprawie zmiany Uchwały Nr XVII/111/2008 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 31 lipca 2008 roku w sprawie ustalenia warunków pracy i płacy Wójta Gminy oraz upoważnienia Przewodniczącego Rady Gminy do dokonywania czynności w sprawach z zakresu prawa pracy wobec Wójta,
    i/ ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego członka Ochotniczej Straży Pożarnej.

    7. Uchwalenie budżetu gminy Bliżyn na 2009 rok:
    a/ przedstawienie projektu uchwały budżetowej wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej,
    b/ opinia Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ stanowisko Wójta w sprawie opinii i wniosków Komisji,
    d/ dyskusja,
    e/ podjęcie uchwały.

    8. Informacje, komunikaty i oświadczenia.

    9. Zamknięcie obrad sesji.

    Protokół w załączniku.


    Data wprowadzenia: 2009-01-16 1343
    Data upublicznienia: 2009-01-16
    Art. czytany: 4381 razy

    » Protokół z sesji z 9 grudnia 2008 r. - rozmiar: 102075 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Projekty planów
    Plany miejscowe
    Prognoza oddziaływania na środowisko
    Opracowania ekofizjograficzne
    Warunki zabudowy i inwestycje celu publicznego
    Zatwierdzone zdokumnety
    Ostat. 10 wiadomości:

    » Formularz A
    » Formularz A
    » Rejestr decyzji o warunki zabudowy i inwestycje celu publicznego.
    » Rejestr wniosków o warunki zabudowy i inwestycje celu publicznego
    » Decyzje o warunkach zabudowy i inwestycjach celu publicznego
    » Wnioski o warunki zabudowy i inwestycje celu publicznego
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn