(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy V kadencji
  • P r o t o k ó ł Nr XXI/2008 z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 30 grudnia 2008r. w Urzędzie Gminy w Bliżynie.

    Na ogólny stan 15 radnych na sesji obecnych było 13 radnych /nieobecni radni to Jarosław Bednarz i Jacek Krzepkowski/.
    Ponadto w obradach sesji uczestniczyli:
    1. Pan Mariusz Walachnia – Wójt Gminy
    2. Pani Barbara Stachera – Sekretarz Gminy
    3. Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy
    4. Pani Anna Fonfara – Radca Prawny UG
    5. Pani Anna Miernik – Kierownik Referatu Rozwoju Strategicznego Gminy
    6. Pani Anna Kowalik – obsługa Rady
    7. Sołtysi – zgodnie z załączoną listą obecności.

    Zatwierdzony porządek obrad sesji:

    1. Otwarcie sesji.

    2. Stwierdzenie kworum.

    3. Przyjęcie porządku obrad sesji.

    4. Rozpatrzenie i podjęcie uchwał w sprawie:
    a/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2008,
    b/ ustalenia wykazu wydatków budżetowych, których nie zrealizowane planowane kwoty nie wygasają z upływem roku budżetowego 2008,
    c/ upoważnienia kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie do wykonywania czynności organu właściwego dłużnika.

    5. Zamknięcie obrad sesji.

    Protokół w załączeniu.


    Data wprowadzenia: 2009-01-16 1345
    Data upublicznienia: 2009-01-16
    Art. czytany: 3458 razy

    » Protokół z sesji z 30 grudnia 2008 r. - rozmiar: 37712 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2009-01-16
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Zarządzenia - rok 2004
    A Zarządzenia - rok 2005
    A Zarządzenia - rok 2006
    A Zarządzenia - rok 2007
    A Zarządzenia - rok 2008
    A Zarządzenia - rok 2009
    A Zarządzenia - rok 2010
    A Zarządzenia - rok 2011
    A Zarządzenia - rok 2012
    A Zarządzenia - rok 2013
    A Zarządzenia - rok 2014
    A Zarządzenia - rok 2015
    A Zarządzenia - rok 2016
    A Zarządzenia - rok 2017
    A Zarządzenia - rok 2018
    A Zarządzenia - rok 2019
    A Zarządzenia - rok 2020
    A Zarządzenia - rok 2021
    A Zarządzenia - rok 2022
    A Zarządzenia - rok 2023
    A Zarządzenia - rok 2024
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» w sprawie rozkładu i czasu pracy pracowników samorządowych; obsługi i hydroforni w 2005 roku.
    A» zmieniające zarządzenie 17/02 Wójta Gminy Bliżyn z dnia 9 grudnia 2002 r. w sprawie powołania Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
    A» W sprawie umorzenia odsetek od zaległości z tytułu opłat za wodę
    A» sprawie: zmiany zarządzenia Nr 75/2003 Wójta Gminy Bliżyn z dnia 30 grudnia 2003 roku Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Bliżynie.
    A» w sprawie układu wykonawczego budżetu gminy na 2005 rok.
    A» w sprawie planu finansowego dla zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie.
    A» w sprawie zatwierdzenia regulaminu organizacyjnego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie
    A» w sprawie: powołania komisji ds. opracowania raportu z realizacji Planu Rozwoju Lokalnego Gminy Bliżyn.
    A» w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2005 rok.
    A» w sprawie ustanowienia dnia 8 kwietnia 2005 r dniem wolnym od pracy.
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn