(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Zarządzenia
  • Zarządzenia - rok 2005
  • Zarządzenie Nr 44 /2005 Wójta Gminy w Bliżynie - w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji rzeczowych składników majątkowych znajdujących się w Urzędzie Gminy w Bliżynie oraz innych jednostek organizacyjnych nie bilansujących samodzielnie

    Z dnia: 24 listopada 2005 roku

    § 1.


    Zarządzam przeprowadzenie pełnej inwentaryzacji składników majątkowych w:
    1. Urzędzie Gminy w Bliżynie,
    2. Ochotniczych Strażach Pożarnych w Nowkach, Sorbinie, Bliżynie,, Mroczkowie, Wołowie i Nowym Odrowążku,
    3. Hydroforni w Gostkowie,
    4. Budynku po byłej Szkole Podstawowej w Ubyszowie,
    5. Środków trwałych,
    w terminie od dnia 30 listopada 2005 r. do dnia 15 stycznia 2006 roku

    § 2.


    Powołuje się na Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej – Pana Mariusza Walachnia i na jego wniosek członków zespołów spisowych wchodzących w skład komisji inwentaryzacyjnej:

    1/ Zespół I dla przeprowadzenia spisu z natury w Urzędzie Gminy w składzie:
    - Agnieszka Prościńska
    - Halina Ślęzak
    - Marzena Jeżewska-Boczek

    2/ Zespół II dla przeprowadzenia spisu z natury środków trwałych znajdujących się na terenie gminy i wyposażenia hydroforni w składzie:
    - Bożena Chyb
    - Anna Miernik
    - Andrzej Pietrzyk

    3/ Zespół III w składzie dla przeprowadzenia spisu z natury środków trwałych w używaniu Ochotniczych Straży Pożarnych:
    - Zdzisław Kuźdub
    - Katarzyna Cichocka
    - Grzegorz Patura

    § 3.


    Ustala się punkty inwentaryzacyjne i podaje się personalia osób materialnie odpowiedzialnych za punkty :
    1. Urząd Gminy w Bliżynie – Wójt Gminy Tomasz Rokita - osoby prowadzące ewidencję :
    1/ Maria Pisarek – wyposażenie Urzędu,
    2/ Józefa Mołdawa - środki trwałe,
    2. Magazyn obrony cywilnej i wyposażenie akcji posłańczej– Halina Boczek
    3. Hydrofornia Gostków – Zbigniew Durski, Tomasz Durlik, Zbigniew Kuszewski
    4. Gospodarka komunalna – Katarzyna Ptaszek
    5. Ochotnicza Straż Pożarna w Nowkach – Krzysztof Wojda
    6. Ochotnicza Straż Pożarna w Sorbinie – Ryszard Kopeć, Dąbrowski Józef
    7. Ochotnicza Straż Pożarna w Bliżynie – Piotr Ciura, Wojciech Gołębiewski, Zbigniew Jedliński
    8. Ochotnicza Straż Pożarna w Mroczkowie – Jan Sztab
    9. Ochotnicza Straż Pożarna w Wołowie - Janusz Czerwonka
    10. Ochotnicza Straż Pożarna w Nowym Odrowążku - Leon Rot, Czesław Olejarz
    11. Szkoła Podstawowa w Ubyszowie – Waldemar Pogodziński
    12. Zapasy materiałów na składzie - Cichocka Katarzyna, Mucha Stanisław, Ptaszek Katarzyna, Kuźdub Zdzisław, Miernik Anna

    § 4.


    Inwentaryzację należy przeprowadzić wg stanu na dzień 30 listopada 2005r. obejmując środki trwałe oraz środki trwałe w używaniu oraz wg stanu na dzień 31 grudnia 2005 r. obejmując środki pieniężne, należności i zobowiązania, środki trwałe w budowie oraz druki ścisłego zarachowania.

    § 5.


    Ustala się czynności inwentaryzacyjne wymienione w planie inwentaryzacji należące do obowiązków służb wyszczególnionych w poniższej tabeli:






























































    Lp.


    Rodzaj czynności inwentaryzacyjnych


    Służby jednostki zobowiązane do wykonania czynności inwentaryzacyjnych


    I.


    Inwentaryzacja w drodze spisu  z natury


     


     


    1.Wykonanie spisu z natury oraz kontrola prawidłowości spisu


    Komisja inwentaryzacyjna


     


    2.Wycena i ustalenie wartości spisanych z natury składników majątku oraz ustalenie różnic inwentaryzacyjnych


    Główny księgowy


     


    3. Ustalenie przyczyn powstania różnic inwentaryzacyjnych


    Komisja inwentaryzacyjna


     


    4.Postawienie i umotywowanie wniosków co do sposobu rozliczenia różnic inwentaryzacyjnych


    Komisja inwentaryzacyjna


     


    5. Ocena przydatności gospodarczej objętych spisem składników majątku oraz postawienia i umotywowania wniosków dotyczących zagospodarowania zapasów zbędnych i nadmiernych, usunięcia nieprawidłowości w przechowywaniu zapasów oraz wszelkich innych nieprawidłowości w gospodarowaniu składnikami majątku stwierdzonych w czasie spisu


    Komisja inwentaryzacyjna


     


     


    6. Ujęcie w księgach rachunkowych różnic inwentaryzacyjnych i rozliczenie inwentaryzacji.


    Główny księgowy


    II.


     


    Inwentaryzacja w drodze uzgodnienia sald z kontrahentami


     


     


    1. Sporządzenie i wysłanie do kontrahentów wyciagów z kont celem uzgodnienia sald


    Główny księgowy


     


    2. Potwierdzenie prawidłowości sald wynikających z wyciągów nadesłanych przez kontrahentów


    Główny księgowy


    III.


    Inwentaryzacja w drodze weryfikacji stanu ewidencyjnego


     


     


    1. Ustalenie stanu ewidencyjnego i porównania go z odpowiednimi dowodami.


    Główny księgowy


     


    2. Ustalenie różnic inwentaryzacyjnych, ich wyjaśnienie i rozliczenie oraz ujęcie w księgach rachunkowych.


    Główny księgowy


     


    3. Sporządzenie protokołu wykazującego rezultaty weryfikacji.


    Główny księgowy



    § 6.


    1.Składniki majątku niepełnowartościowe, nadmierne należy spisać na oddzielnych arkuszach.

    2. Osoby materialnie odpowiedzialne zobowiązuje się do odpowiedniego uporządkowania mienia i ewidencji:
    - oznaczenia wywieszkami,
    - przeprowadzenia protokolarnej kasacji środków trwałych i innych składników majątkowych oraz opracowania wymaganej dokumentacji księgowej do dnia spisu,
    - uporządkowania ewidencji ilościowej środków trwałych i uzgodnienia jej z danymi wykazanymi w ewidencji księgowej, ewidencji składników majątku w użytkowaniu i innych urządzeniach ewidencyjnych.

    3. Zawiesza się nieobecność wszystkich pracowników materialnie odpowiedzialnych, członków komisji inwentaryzacyjnej i zespołów spisowych w okresie, w którym przypadają czynności inwentaryzacyjne.

    § 7.


    Zobowiązuje Komisje Inwentaryzacyjną do:
    1. Przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych,
    2. Przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie zasad weryfikowania w drodze inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów wykazanych w księgach rachunkowych,
    3. Dokonania ostatecznej wyceny składników majątkowych,
    4. Sporządzenia rozliczenia inwentaryzacji,
    5. Przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do referatu finansowo - budżetowego w terminie pięciu dni po terminie zakończenia spisu.

    § 8.


    Członków Komisji czynię odpowiedzialnym za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.

    § 9.


    Przyjmuje się dzień 15 stycznia 2006 roku jako termin zakończenia prac przez Komisję Inwentaryzacyjną.

    § 10.


    Wykonanie zarządzenia porucza się Komisji Inwentaryzacyjnej oraz Przewodniczącemu Komisji co do podjęcia decyzji wynikających z przeprowadzonej inwentaryzacji .Sekretarzowi Gminy.

    Wójt Gminy Bliżyn
    Tomasz Rokita


    Data wprowadzenia: 2005-12-06 1026
    Data upublicznienia: 2005-12-06
    Art. czytany: 2780 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2005-12-06
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Grzegorz Patura
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Grzegorz Patura
    3. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Uchwały z sesji nr I/06 z dnia 24 listopada 2006 roku
    Uchwały z sesji nr II/06 z dnia 5 grudnia 2006 roku
    Uchwały z sesji nr III/06 z dnia 29 grudnia 2006 roku
    Uchwały z sesji nr IV/07 z dnia 22 lutego 2007 roku
    Uchwały z sesji nr V/07 z dnia 25 kwietnia 2007 roku
    Uchwały z sesji nr VI/07 z dnia 20 czerwca 2007 roku
    Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr VII/07 z dnia 13 lipca 2007 roku
    Uchwały z sesji nr VIII/07 z dnia 30 sierpnia 2007 roku
    Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr IX/07 z dnia 14 września 2007 roku
    Uchwały z sesji nr X/07 z dnia 25 października 2007 roku
    Uchwały z sesji nr XI/07 z dnia 19 grudnia 2007 roku
    Uchwała z sesji nr XII/08 z dnia 11 stycznia 2008 roku
    Uchwała z sesji nr XIII/08 z dnia 26 lutego 2008 roku
    Uchwała z sesji nadzwyczajnej nr XIV/08 z dnia 16 kwietnia 2008 roku
    Uchwała z sesji nr XV/08 z dnia 29 kwietnia 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XVI/08 z dnia 26 czerwca 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XVII/08 z dnia 31 lipca 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XVIII/08 z dnia 29 sierpnia 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XIX/08 z dnia 22 października 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XX/08 z dnia 9 grudnia 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XXI/08 z dnia 30 grudnia 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XXII/09 z dnia 6 lutego 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXIII/09 z dnia 24 marca 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXIV/09 z dnia 29 kwietnia 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXV/09 z dnia 18 czerwca 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXVI/09 z dnia 20 lipca 2009 roku
    Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr XXVII/09 z dnia 31 lipca 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXVIII/09 z dnia 7 września 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXIX/09 z dnia 28 października 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXX/09 z dnia 01 grudnia 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXXI/09 z dnia 30 grudnia 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXXII/10 z dnia 28 stycznia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXIII/10 z dnia 22 marca 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXIV/10 z dnia 29 kwietnia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXV/10 z dnia 28 maja 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXVI/10 z dnia 24 czerwca 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXVII/10 z dnia 26 sierpnia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXVIII/10 z dnia 28 września 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXIX/10 z dnia 8 października 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XLI/10 z dnia 8 listopada 2010 roku
    Ostat. 10 wiadomości:

    » w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Bliżyn
    » w sprawie: ustalenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych stałych i ciekłych oraz ustalenia górnych stawek opłat za wykonanie zastępcze w tym zakresie
    » w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Bliżyn
    » w sprawie: rozwiązania i likwidacji Związku Gmin „Pilica”.
    » w sprawie nabycia nieruchomości na rzecz Gminy
    » w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2007
    » w sprawie powołania Zespołu do spraw wyboru ławników do Sądu Rejonowego w Skarżysku-Kamiennej na kadencję 2008-2011.
    » w sprawie zmian w składach osobowych Komisji stałych Rady.
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn