(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2010
  • Ogłoszenie o konkursie na realizację zadań publicznych gminy z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień

    1. Oferty na realizację wymienionych zadań należy składać w zaklejonych kopertach oznaczonych napisem „Oferta na realizacje zadania własnego Gminy
    pn.: Gminny Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Przeciwdziałania Narkomanii i Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na 2010 r. - nazwa zadania do realizacji” osobiście, za potwierdzeniem odbioru, w Sekretariacie Urzędu Gminy w Bliżynie w pokoju nr 1 w terminie do
    09 kwietnia 2010 r. do godz. 1500. Decyduje data wpływu oferty potwierdzona pieczęcią wpływu. Ofertę konkursową należy sporządzić na druku stanowiącym załącznik Nr 1 do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 grudnia 2005 r. w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz.U. Nr 264, poz.2207 z 2005 r.) oraz podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta, pod rygorem jej odrzucenia. Oświadczenie woli powinno być poświadczone pieczęcią oferenta.
    2. Oferta musi obejmować zadanie zgłoszone zgodnie z ogłoszonym konkursem.
    3. Ofertę należy sporządzić z dużą starannością poprzez dokładne wypełnienie wszystkich rubryk pismem maszynowym lub komputerowym. W miejsca, które nie odnoszą się do oferenta należy wpisać „nie dotyczy”.
    4. Oferta powinna zawierać spis załączników.
    5. Wszystkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być datowane i parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Oferentowi nie wolno dokonywać żadnych zmian w układzie wyznaczonym wzorem oferty.
    6. Poszczególne strony ofert winny być ponumerowane i zaparafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę.
    7. Oferty nieczytelne , niekompletne, nie spełniające wymagań formalnych lub złożone po terminie zostaną odrzucone.
    8. Oferty złożone nie podlegają uzupełnianiu.
    9. W przypadku załączników składanych w postaci kserokopii, każda strona ma być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione. Jeżeli osoby uprawnione nie dysponują pieczątką imienną każda strona winna być podpisana pełnym imieniem i nazwiskiem (czytelnie) z zaznaczeniem pełnionej funkcji. Każda strona winna być opatrzona datą potwierdzenia za zgodność.
    10/Protokół z przeprowadzonego konkursu, zatwierdzony przez Wójta Gminy jest podstawą do zawarcia umowy z podmiotem , którego oferta została wybrana.
    11/Umowa pomiędzy Gminą a wyłonionym oferentem będzie określać szczegółowe i ostateczne warunki realizacji finansowania i rozliczania zadania.
    Szczegółowe warunki konkursu oraz formularze ofertowe można otrzymać w Urzędzie Gminy w Bliżynie pok. Nr 16 w godz. 800-1500, warunki konkursowe oraz formularze ofertowe dostępne są na www.ugblizyn.bip.doc.pl tj. druk oferty, wzór umowy i sprawozdania z realizacji zadania publicznego.



    Data wprowadzenia: 2010-03-10 1248
    Data upublicznienia: 2010-03-10
    Art. czytany: 3216 razy

    » Pełna treść ogłoszenia - rozmiar: 54272 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Wzór oferty - rozmiar: 35001 bajtów
    Typ pliku: application/rtf
    » Wzór sprawozdania - rozmiar: 29760 bajtów
    Typ pliku: application/rtf
    » Wzór umowy - rozmiar: 27545 bajtów
    Typ pliku: application/rtf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2010-03-10
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    5. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Uchwały z sesji nr I/06 z dnia 24 listopada 2006 roku
    A Uchwały z sesji nr II/06 z dnia 5 grudnia 2006 roku
    A Uchwały z sesji nr III/06 z dnia 29 grudnia 2006 roku
    A Uchwały z sesji nr IV/07 z dnia 22 lutego 2007 roku
    A Uchwały z sesji nr V/07 z dnia 25 kwietnia 2007 roku
    A Uchwały z sesji nr VI/07 z dnia 20 czerwca 2007 roku
    A Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr VII/07 z dnia 13 lipca 2007 roku
    A Uchwały z sesji nr VIII/07 z dnia 30 sierpnia 2007 roku
    A Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr IX/07 z dnia 14 września 2007 roku
    A Uchwały z sesji nr X/07 z dnia 25 października 2007 roku
    A Uchwały z sesji nr XI/07 z dnia 19 grudnia 2007 roku
    A Uchwała z sesji nr XII/08 z dnia 11 stycznia 2008 roku
    A Uchwała z sesji nr XIII/08 z dnia 26 lutego 2008 roku
    A Uchwała z sesji nadzwyczajnej nr XIV/08 z dnia 16 kwietnia 2008 roku
    A Uchwała z sesji nr XV/08 z dnia 29 kwietnia 2008 roku
    A Uchwały z sesji nr XVI/08 z dnia 26 czerwca 2008 roku
    A Uchwały z sesji nr XVII/08 z dnia 31 lipca 2008 roku
    A Uchwały z sesji nr XVIII/08 z dnia 29 sierpnia 2008 roku
    A Uchwały z sesji nr XIX/08 z dnia 22 października 2008 roku
    A Uchwały z sesji nr XX/08 z dnia 9 grudnia 2008 roku
    A Uchwały z sesji nr XXI/08 z dnia 30 grudnia 2008 roku
    A Uchwały z sesji nr XXII/09 z dnia 6 lutego 2009 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIII/09 z dnia 24 marca 2009 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIV/09 z dnia 29 kwietnia 2009 roku
    A Uchwały z sesji nr XXV/09 z dnia 18 czerwca 2009 roku
    A Uchwały z sesji nr XXVI/09 z dnia 20 lipca 2009 roku
    A Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr XXVII/09 z dnia 31 lipca 2009 roku
    A Uchwały z sesji nr XXVIII/09 z dnia 7 września 2009 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIX/09 z dnia 28 października 2009 roku
    A Uchwały z sesji nr XXX/09 z dnia 01 grudnia 2009 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXI/09 z dnia 30 grudnia 2009 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXII/10 z dnia 28 stycznia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXIII/10 z dnia 22 marca 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXIV/10 z dnia 29 kwietnia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXV/10 z dnia 28 maja 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXVI/10 z dnia 24 czerwca 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXVII/10 z dnia 26 sierpnia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXVIII/10 z dnia 28 września 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIX/10 z dnia 8 października 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr XLI/10 z dnia 8 listopada 2010 roku
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2006 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie
    A» w sprawie uchwalenia programu gospodarczego Rady Gminy w Bliżynie na kadencję 2006-2010.
    A» w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2006 Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    A» w sprawie wprowadzenia zmian w uchwale Nr IV/13/2007 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 22 lutego 2007 roku w sprawie uchwalenia budżetu gminy Bliżyn na 2007 rok.
    A» w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2007.
    A» w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu oraz o przebiegu wykonania planów finansowych gminnej instytucji kultury oraz samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej za I półrocze roku budżetowego, dla których założycielem jest Gmina Bliżyn
    A» w sprawie procedury uchwalania budżetu gminy oraz rodzaju i szczegółowości materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi budżetu.
    A» w sprawie ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego oraz wartości jednego punktu wynagrodzenia pracowników zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych gminy Bliżyn.
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn