(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2010
  • Wyjaśnienia do SIWZ do przetargu nr 3/2010

    udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.641.584zł na sfinansowanie deficytu budżetu gminy

    Dotyczy: przetargu nieograniczonego na udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.641.584zł na sfinansowanie deficytu budżetu gminy oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.

    1/ Oferent zwrócił się z zapytaniem, czy Zamawiający dla umożliwienia prawidłowego wyliczenia ceny w ofercie może doprecyzować zapis pkt 7 SIWZ dotyczący wykorzystania kredytu w transzach, polegający na przyjęciu, że wypłata poszczególnych transz kredytu następować będzie np.: pierwszego dnia każdego miesiąca, czyli 01 czerwca, 01 sierpnia, itd.
    Odpowiedź zamawiającego: W celu wyliczenia ceny w ofercie należy przyjąć następujące daty przekazania transz kredytu;
    - 29 czerwiec 2010r. - kwota 1.513.834PLN
    - 25 sierpień 2010r. – kwota 150.000PLN
    - 27 wrzesień 2010r. – kwota 703.875PLN
    - 25 listopad 2010r. - kwota 150.000PLN
    - 27 grudzień 2010r. - kwota 103.875PLN

    2/ Oferent zwrócił się z zapytaniem, czy zamawiający może doprecyzować zapis pkt 5 SIWZ ppkt 4 (mający swoje odbicie w umowie kredytowej) – spłata kapitału, określając, czy w poszczególnych latach spłaty, raty wyrównawcze będą ratami pierwszymi, czy ostatnimi w roku tj. w 2011r. od stycznia do listopada (11 rat) po 43.500,00PLN, a w grudniu 2011r. (1 rata) 43.084PLN, czy w styczniu rata wyrównawcza – 43.084,00PLN, a następne (11 rat równych do końca roku.
    Czy zamawiający dopuszcza możliwość doprecyzowania zapisu § 3ust.1 umowy kredytowej w powyższy sposób”
    Odpowiedź zamawiającego: Ustala się że raty wyrównawcze będą ratami ostatnimi w danym roku.
    Zamawiający dopuszcza możliwość doprecyzowania zapisu § 3 ust.1 umowy kredytowej w powyższy sposób.

    3/ Oferent zwrócił się z zapytaniem, czy zamawiający dopuszcza możliwość doprecyzowania zapisu § 3 ust.7 umowy kredytowej w następujący sposób;
    „Do celów obliczenia oprocentowania przyjmuje się, że rok liczy 365 dni, a miesiąc zgodnie z faktyczną liczbą dni.”
    Odpowiedź zamawiającego: Do celów obliczania oprocentowania należy przyjąć, że rok liczy 365 dni a miesiąc zgodnie z faktyczną liczbą dni.
    Zamawiający dopuszcza możliwość doprecyzowania zapisu §3 ust. 7 umowy jak powyżej.

    4/ Oferent zwrócił się z zapytaniem czy Zamawiający dopuszcza podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji w oparciu o art. 97 ustawy Prawo Bankowe z dn. 29.08.1997 r.
    Odpowiedź zamawiającego: Gmina nie dopuszcza podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji w oparciu o art. 97 ustawy Prawo Bankowe z dnia 29.08.1997 roku.

    5/ Oferent zwrócił się z zapytaniem, czy na wekslu własnym in blanco stanowiącym zabezpieczenie spłaty kredytu zostanie złożona kontrasygnata Skarbnika Gminy.
    Odpowiedź zamawiającego: Na wekslu własnym in blanco stanowiącym zabezpieczenie spłaty kredytu zostanie złożona kontrasygnata skarbnika Gminy Bliżyn.



    6/. Oferent zwrócił się z prośbą o jednoznaczne wskazanie dat i kwot wykorzystania kredytu (jednorazowo lub transze) do celów kalkulacyjnych.
    Odpowiedź zamawiającego: Powyższa informacja została wyjaśniona w pkt.1 niniejszego pisma.

    7/. Oferent zwrócił się z prośbą o przesunięcie terminu składania ofert do dnia 28.06.2010 roku.
    Odpowiedź zamawiającego: Termin składania ofert dotyczących kredytu w wysokości 2.641.584zł wyznaczony został na dzień 21 czerwca b.r. i zamawiający nie przewiduje możliwości przesunięcia w/w terminu za względu na ustalony kalendarz terminów wynikających z przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych i planowanych płatności dotyczących inwestycji.

    8/ W odniesieniu do prośby o dostarczenie dokumentów służących do wstępnej oceny zdolności kredytowej Zamawiającego informujemy, że na stronie www.ugblizyn.bip.doc.pl znajduje się :
    zaświadczenie o nadaniu REGON i numeru NIP,
    zaświadczenie o wyborze Wójta,
    uchwała Rady Gminy o powołaniu Skarbnika,
    Statut Gminy,
    Uchwały Rady Gminy Bliżyn oraz uchwały RIO,
    Zestawienie zobowiązań z tyt. pożyczek i kredytów stanowiące załącznik do wniosku o wydanie opinii RIO o możliwości spłaty kredytu,
    Zestawienie przedstawiające łączną kwotę przypadających w danym roku budżetowym spłat stanowiące załącznik do wniosku o wydanie opinii,
    Sprawozdania Rb-NDS, Rb-N, Rb-Z, Rb-27S i Rb-28S za 2008, 2009, za I kwartał 2010r. oraz prognoza długu na 2010 rok stanowią załącznik do niniejszego pisma i ogłoszone są na w/w stronie internetowej.

    W razie wątpliwości prosimy o kontakt nr telefonu 25-41-104 , 25-41-172 w.34.


    Data wprowadzenia: 2010-06-15 1317
    Data upublicznienia: 2010-06-15
    Art. czytany: 3944 razy

    » Załączniki do wyjaśnienia - rozmiar: 1416052 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2010-06-15
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Uchwały z sesji nr I/14 z dnia 1 grudnia 2014 roku
    Uchwały z sesji nr II/14 z dnia 17 grudnia 2014 rokIu
    Uchwały z sesji nr III/15 z dnia 27 stycznia 2015 roku
    Uchwały z sesji nr IV/15 z dnia 25 marca 2015 roku
    Uchwały z sesji nr V/15 z dnia 28 kwietnia 2015 roku
    Uchwały z sesji nr VI/15 z dnia 17 czerwca 2015 roku
    Uchwały z sesji nr VII/15 z dnia 03 września 2015 roku
    Uchwały z sesji nr VIII/15 z dnia 21 września 2015 roku
    Uchwały z sesji nr IX/15 z dnia 29 października 2015 roku
    Uchwały z sesji nr X/15 z dnia 18 grudnia 2015 roku
    Uchwały z sesji nr XI/16 z dnia 21 stycznia 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XII/16 z dnia 29 lutego 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XIII/16 z dnia 1 kwietnia 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XIV/16 z dnia 25 maja 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XV/16 z dnia 30 czerwca 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XVI/16 z dnia 8 września 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XVII/16 z dnia 6 października 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XVIII/16 z dnia 30 listopada 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XIX/16 z dnia 28 grudnia 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XX/17 z dnia 15 lutego 2017 roku
    Uchwały z sesji nr XXI/17 z dnia 29 marca 2017 roku
    Uchwały z sesji nr XXII/17 z dnia 26 czerwca 2017 roku
    Uchwały z sesji nr XXIII/17 z dnia 25 sierpnia 2017r.
    Uchwały z sesji nr XXIV/17 z dnia 8 września 2017r.
    Uchwały z sesji nr XXV/17 z dnia 6 października 2017r.
    Uchwały z sesji nr XXVI/17 z dnia 24 listopada 2017r.
    Uchwały z sesji nr XXVII/17 z dnia 28 grudnia 2017r.
    Uchwały z sesji nr XXVIII/18 z dnia 15 stycznia 2018r.
    Uchwały z sesji nr XXIX/18 z dnia 5 lutego 2018r.
    Uchwały z sesji nr XXX/18 z dnia 27 marca 2018r.
    Uchwały z sesji nr XXXI/18 z dnia 26 kwietnia 2018r.
    Uchwały z sesji nr XXXII/18 z dnia 28 czerwca 2018 r.
    Uchwały z sesji nr XXXIII/18 z dnia 7 sierpnia 2018 r.
    Uchwały z sesji nr XXXIV/18 z dnia 14 września 2018 r.
    Uchwały z sesji nr XXXV/18 z dnia 26 października 2018 r.
    Uchwały z sesji nr XXXVI/18 z dnia 13 listopada 2018 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    » w sprawie zawarcia porozumienia międzygminnego dotyczącego wspólnego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na zakup energii elektrycznej oraz na dystrybucję energii elektrycznej w ramach Grupy Zakupowej.
    » w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie służebnością przechodu i przejazdu nieruchomości gruntowych stanowiących własność Gminy Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn