(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2010
  • Zapytanie cenowe poniżej 14 000 Euro - obsługa prawna

    Bliżyn 20.12.2010r.

    Zn: OR 1162/6/10


    Zapytanie cenowe poniżej 14 000 Euro



    Zapraszam do złożenia oferty na świadczenie obsługi prawnej Gminy Bliżyn i jednostek podporządkowanych gminie.

    1.Termin realizacji zamówienia: 05.01- 31.12. 2011r.

    2.Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Bliżynie ul. Kościuszki 79a, 26-120 Bliżyn w terminie do dnia 4 stycznia 2011r. Do godz. 1300.

    3.Otwarcie ofert nastąpi 4 stycznia 2011r. Godz. 1315.

    4.Forma świadczenia usługi – umowa zlecenia z radcą prawnym lub Kancelarią prawną.

    5.Wymagania niezbędne:
    - udokumentowany wpis na listę radców prawnych,
    - udokumentowane 3 letnie lub dłuższe doświadczenie w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego

    6. Zakres zlecenia:
    1) opiniowanie pod względem prawnym i redakcyjnym projektów ustaw rady gminy i zarządzeń wójta,
    2) opiniowanie zawieranych umów i porozumień,
    3) opiniowanie wydawanych decyzji i postanowień oraz zawieranych ugód,
    4) sporządzanie opinii prawnej w zakresie spraw wynikających z bieżącej pracy urzędu lub jednostek organizacyjnych gminy,
    5) udzielanie wyjaśnień i instruktażu pracownikom urzędu w zakresie stosowania przepisów prawa
    6) informowanie o zmianach w obowiązujących przepisach w zakresie działalności gminy,
    7) informowanie wójta lub sekretarza o stwierdzonych uchyleniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień,
    8) opiniowanie i uzgadnianie specyfikacji istotnych warunków zamówienia w udzielanych zamówieniach publicznych ,
    9) nadzór prawny nad egzekucją należności gminy,
    10) udział w sesjach rady gminy,
    11) reprezentowanie organów gminy w postępowaniu sądowym, administracyjnym i przed innymi organami orzekającymi.

    7. Warunki zlecenia:
    1) doradztwo prawne udzielane będzie w siedzibie urzędu w każdą środę w godz. 900-1530,
    2) w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość zmiany ustalonego dnia za zgodą zleceniodawcy
    3) udział w sesji lub postępowaniu sądowym nie powoduje obniżenia wymiaru doradztwa o którym mowa w pkt. 1
    4) w sprawach pilnych ustala się możliwość konsultacji telefonicznej,
    5) koszt niezbędnych opłat i wpisów sądowych będzie ponosił zleceniodawca,
    6) w przypadku zasądzenia w postępowaniu sądowym kosztów zastępstwa procesowego na rzecz zleceniobiorcy, kwota zostanie wypłacona zleceniodawcy po jej dobrowolnej wpłacie lub wyegzekwowaniu od dłużnika.

    8. Treść oferty:
    1) nazwa i adres zleceniodawcy,
    2) NIP,
    3) REGON,
    4) nr rachunku bankowego,
    5) oświadczenie o akceptacji zakresu i warunków zlecenia,
    6) dokumenty potwierdzające wymaganie niezbędne,
    7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach ofertowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. 2 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),
    8) cena usługi: cena netto + obowiązujący podatek VAT.

    9. Osoba uprawniona do kontaktu:
    Barbara Stachera – Sekretarz Gminy
    tel. 41 25-41-800 w godz. 900-1400.


    Data wprowadzenia: 2010-12-21 1235
    Data upublicznienia: 2010-12-21
    Art. czytany: 5868 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2010-12-21
    1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Uchwały z sesji nr I/2010 z dnia 1 grudnia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr II/2010 z dnia 6 grudnia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr III/2010 z dnia 29 grudnia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr IV/2010 z dnia 30 grudnia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr V/2011 z dnia 10 lutego 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr VI/2011 z dnia 31 marca 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr VII/2011 z dnia 27 kwietnia 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr VIII/2011 z dnia 26 maja 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr IX/2011 z dnia 28 czerwca 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr X/2011 z dnia 28 lipca 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XI/2011 z dnia 13 września 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XII/2011 z dnia 07 października 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XIII/2011 z dnia 27 października 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XIV/2011 z dnia 02 grudnia 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XV/2011 z dnia 29 grudnia 2011 roku
    A Uchwały z sesji nr XVI/2012 z dnia 14 lutego 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XVII/2012 z dnia 28 lutego 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XVIII/2012 z dnia 27 kwietnia 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XIX/2012 z dnia 22 maja 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XX/2012 z dnia 11 czerwca 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXI/2012 z dnia 21 czerwca 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXII/2012 z dnia 29 sierpnia 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIII/2012 z dnia 2 października 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIV/2012 z dnia 29 października 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXV/2012 z dnia 18 grudnia 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXVI/2012 z dnia 31 grudnia 2012 roku
    A Uchwały z sesji nr XXVII/2013 z dnia 25 marca 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXVIII/2013 z dnia 26 kwietnia 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIX/2013 z dnia 27 maja 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXX/2013 z dnia 26 czerwca 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXI/2013 z dnia 7 sierpnia 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXII/2013 z dnia 30 września 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXIII/2013 z dnia 30 października 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXIV/2013 z dnia 30 grudnia 2013 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXV/2014 z dnia 11 lutego 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXVI/2014 z dnia 29 kwietnia 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXVII/2014 z dnia 26 maja 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXVIII/2014 z dnia 25 czerwca 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXIX/2014 z dnia 31 lipca 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XL/2014 z dnia 4 września 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr XLI/2014 z dnia 3 listopada 2014 roku
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» w sprawie upoważnienia do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej
    A» w sprawie ustanowienia wieloletniego programu osłonowego w zakresie dożywiania „ Pomoc gminy w zakresie dożywiania” na lata 2014-2020
    A» w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do przyznania nieodpłatnie pomocy w zakresie dożywiania w formie świadczenia pieniężnego na zakup posiłku lub żywności dla osób objętych wieloletnim programem wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” na lata 2014-2020
    A» w sprawie określenia zasad zwrotu wydatków w zakresie dożywiania w formie posiłku albo świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych dla osób objętych wieloletnim programem wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” na lata 2014-2020
    A» w sprawie udzielenia pomocy finansowej
    A» w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki.
    A» w sprawie sprzedaży lokali mieszkalnych.
    A» w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości.
    A» w sprawie dokonania zamiany gruntów.
    A» zmieniajaca Uchwałę Nr X/60/2007 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 25 października 2007 r. w sprawie inkasa podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn