(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A SYGNALIŚCI
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Kontakt
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zaproszenie do zgłaszania kandydatów do udziału w pracach komisji konkursowej
A» Obwieszczenie PNO.6733.2.2025 dot. wszczęcia postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
A» Ogłoszenie Starosty Skarżyskiego o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia odszkodowania
A» Ogłoszenie Starosty Skarżyskiego o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia odszkodowania
A» Ogłoszenie Starosty Skarżyskiego o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia odszkodowania
  • Urząd Gminy
  • Samodzielne Stanowiska
  • Pełnomocnik do spraw Ochrony Informacji Niejawnych

    Do zadań Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych należy:
    1) realizacja i koordynacja zadań ciążących na gminie z mocy ustawy o ochronie informacji niejawnych, w tym wykonywanie zadań pełnomocnika ochrony,
    2) nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych w urzędzie,
    3) zapewnienie ochrony informacji niejawnych,
    4) zapewnienie przy współpracy z informatykiem odnowy systemów teleinformatycznych przetwarzających informacje niejawne,
    5) kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji,
    6) okresowa kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów,
    7) opracowywanie i aktualizacja planu ochrony jednostki organizacyjnej, nadzorowanie jego realizacji,
    8) szkolenie pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych,
    9) prowadzenie kancelarii dokumentów zastrzeżonych:
    a) rejestrowanie dokumentów niejawnych,
    b) udostępnianie i wydawanie dokumentów oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” osobom posiadającym poświadczenie bezpieczeństwa.
    10) zapewnienie ochrony fizycznej budynku urzędu,
    11) zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w tym szacowanie ryzyka,
    12) prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających,
    13) prowadzenie aktualnego wykazu osób posiadających upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono lub cofnięto uprawnienia,
    14) zapewnienie ochrony informacji niejawnych,
    15) zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych,
    16) szacowanie i zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych,
    17) kontrola ochrony informacji niejawnych,
    18) opracowanie i aktualizacja planu ochrony informacji niejawnych,
    19) przeprowadzenie szkoleń w zakresie informacji niejawnych,
    20) prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających,
    21) prowadzenie wykazu osób posiadających uprawnienia do dostępu informacji niejawnych.


    Data wprowadzenia: 2013-07-25 1034
    Data upublicznienia: 2013-07-25
    Art. czytany: 5852 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Wybory ławników na kadencję 2024-2027
    A Wybory do Sejmu i Senatu - 15 października 2023 r.
    A Referendum ogólnokrajowe zarządzone na dzień 15 października 2023 r.
    A Wybory samorządowe zarządzone na dzień 7 kwietnia 2024 r.
    A Wybory do Parlamentu Europejskiego - ogłoszone na dzień 9 czerwca 2024 r.
    A Wybory Prezydenta RP - 18 maja 2025 r.
    A Wybory uzupełniające do Rady Gminy Bliżyn - 24.08.2025
    Podkat. Archiwalne:
    A Wybory do Parlamentu Europejskiego 25.05.2014
    A WYBORY UZUPEŁNIAJĄCE DO SENATU - OKRĘG NR 82 - 7 WRZEŚNIA 2014 R.
    A Wybory samorządowe 16 listopada 2014
    A Wybory prezydenckie 10 maj 2015 r.
    A Wybory uzupełniające - okręg wyborczy Nr 6 - 21 czerwiec 2015 r.
    A Referendum - ogłoszone na dzień 6 września 2015 r.
    A Wybory do parlamentu - ogłoszone na dzień 25.10.2015
    A Wybory samorządowe - ogłoszone na dzień 21 października 2018 r.
    A Wybory do Parlamentu Europejskiego - 26 maja 2019 r.
    A Wybory ławników na kadencję 2020-2023
    A Wybory do Sejmu i Senatu ogłoszone na dzień 13 października 2019 r.
    A Wybory prezydenckie - 10 maja 2020 r.
    A Wybory prezydenckie 2020 - 28 czerwca 2020
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» I N F O R M A C J A dotycząca wyboru ławników na kadencję 2024 - 2027
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn