(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Zarządzenia
  • Zarządzenia - rok 2005
  • Zarządzenie Nr 44 /2005 Wójta Gminy w Bliżynie - w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji rzeczowych składników majątkowych znajdujących się w Urzędzie Gminy w Bliżynie oraz innych jednostek organizacyjnych nie bilansujących samodzielnie

    Z dnia: 24 listopada 2005 roku

    § 1.


    Zarządzam przeprowadzenie pełnej inwentaryzacji składników majątkowych w:
    1. Urzędzie Gminy w Bliżynie,
    2. Ochotniczych Strażach Pożarnych w Nowkach, Sorbinie, Bliżynie,, Mroczkowie, Wołowie i Nowym Odrowążku,
    3. Hydroforni w Gostkowie,
    4. Budynku po byłej Szkole Podstawowej w Ubyszowie,
    5. Środków trwałych,
    w terminie od dnia 30 listopada 2005 r. do dnia 15 stycznia 2006 roku

    § 2.


    Powołuje się na Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej – Pana Mariusza Walachnia i na jego wniosek członków zespołów spisowych wchodzących w skład komisji inwentaryzacyjnej:

    1/ Zespół I dla przeprowadzenia spisu z natury w Urzędzie Gminy w składzie:
    - Agnieszka Prościńska
    - Halina Ślęzak
    - Marzena Jeżewska-Boczek

    2/ Zespół II dla przeprowadzenia spisu z natury środków trwałych znajdujących się na terenie gminy i wyposażenia hydroforni w składzie:
    - Bożena Chyb
    - Anna Miernik
    - Andrzej Pietrzyk

    3/ Zespół III w składzie dla przeprowadzenia spisu z natury środków trwałych w używaniu Ochotniczych Straży Pożarnych:
    - Zdzisław Kuźdub
    - Katarzyna Cichocka
    - Grzegorz Patura

    § 3.


    Ustala się punkty inwentaryzacyjne i podaje się personalia osób materialnie odpowiedzialnych za punkty :
    1. Urząd Gminy w Bliżynie – Wójt Gminy Tomasz Rokita - osoby prowadzące ewidencję :
    1/ Maria Pisarek – wyposażenie Urzędu,
    2/ Józefa Mołdawa - środki trwałe,
    2. Magazyn obrony cywilnej i wyposażenie akcji posłańczej– Halina Boczek
    3. Hydrofornia Gostków – Zbigniew Durski, Tomasz Durlik, Zbigniew Kuszewski
    4. Gospodarka komunalna – Katarzyna Ptaszek
    5. Ochotnicza Straż Pożarna w Nowkach – Krzysztof Wojda
    6. Ochotnicza Straż Pożarna w Sorbinie – Ryszard Kopeć, Dąbrowski Józef
    7. Ochotnicza Straż Pożarna w Bliżynie – Piotr Ciura, Wojciech Gołębiewski, Zbigniew Jedliński
    8. Ochotnicza Straż Pożarna w Mroczkowie – Jan Sztab
    9. Ochotnicza Straż Pożarna w Wołowie - Janusz Czerwonka
    10. Ochotnicza Straż Pożarna w Nowym Odrowążku - Leon Rot, Czesław Olejarz
    11. Szkoła Podstawowa w Ubyszowie – Waldemar Pogodziński
    12. Zapasy materiałów na składzie - Cichocka Katarzyna, Mucha Stanisław, Ptaszek Katarzyna, Kuźdub Zdzisław, Miernik Anna

    § 4.


    Inwentaryzację należy przeprowadzić wg stanu na dzień 30 listopada 2005r. obejmując środki trwałe oraz środki trwałe w używaniu oraz wg stanu na dzień 31 grudnia 2005 r. obejmując środki pieniężne, należności i zobowiązania, środki trwałe w budowie oraz druki ścisłego zarachowania.

    § 5.


    Ustala się czynności inwentaryzacyjne wymienione w planie inwentaryzacji należące do obowiązków służb wyszczególnionych w poniższej tabeli:






























































    Lp.


    Rodzaj czynności inwentaryzacyjnych


    Służby jednostki zobowiązane do wykonania czynności inwentaryzacyjnych


    I.


    Inwentaryzacja w drodze spisu  z natury


     


     


    1.Wykonanie spisu z natury oraz kontrola prawidłowości spisu


    Komisja inwentaryzacyjna


     


    2.Wycena i ustalenie wartości spisanych z natury składników majątku oraz ustalenie różnic inwentaryzacyjnych


    Główny księgowy


     


    3. Ustalenie przyczyn powstania różnic inwentaryzacyjnych


    Komisja inwentaryzacyjna


     


    4.Postawienie i umotywowanie wniosków co do sposobu rozliczenia różnic inwentaryzacyjnych


    Komisja inwentaryzacyjna


     


    5. Ocena przydatności gospodarczej objętych spisem składników majątku oraz postawienia i umotywowania wniosków dotyczących zagospodarowania zapasów zbędnych i nadmiernych, usunięcia nieprawidłowości w przechowywaniu zapasów oraz wszelkich innych nieprawidłowości w gospodarowaniu składnikami majątku stwierdzonych w czasie spisu


    Komisja inwentaryzacyjna


     


     


    6. Ujęcie w księgach rachunkowych różnic inwentaryzacyjnych i rozliczenie inwentaryzacji.


    Główny księgowy


    II.


     


    Inwentaryzacja w drodze uzgodnienia sald z kontrahentami


     


     


    1. Sporządzenie i wysłanie do kontrahentów wyciagów z kont celem uzgodnienia sald


    Główny księgowy


     


    2. Potwierdzenie prawidłowości sald wynikających z wyciągów nadesłanych przez kontrahentów


    Główny księgowy


    III.


    Inwentaryzacja w drodze weryfikacji stanu ewidencyjnego


     


     


    1. Ustalenie stanu ewidencyjnego i porównania go z odpowiednimi dowodami.


    Główny księgowy


     


    2. Ustalenie różnic inwentaryzacyjnych, ich wyjaśnienie i rozliczenie oraz ujęcie w księgach rachunkowych.


    Główny księgowy


     


    3. Sporządzenie protokołu wykazującego rezultaty weryfikacji.


    Główny księgowy



    § 6.


    1.Składniki majątku niepełnowartościowe, nadmierne należy spisać na oddzielnych arkuszach.

    2. Osoby materialnie odpowiedzialne zobowiązuje się do odpowiedniego uporządkowania mienia i ewidencji:
    - oznaczenia wywieszkami,
    - przeprowadzenia protokolarnej kasacji środków trwałych i innych składników majątkowych oraz opracowania wymaganej dokumentacji księgowej do dnia spisu,
    - uporządkowania ewidencji ilościowej środków trwałych i uzgodnienia jej z danymi wykazanymi w ewidencji księgowej, ewidencji składników majątku w użytkowaniu i innych urządzeniach ewidencyjnych.

    3. Zawiesza się nieobecność wszystkich pracowników materialnie odpowiedzialnych, członków komisji inwentaryzacyjnej i zespołów spisowych w okresie, w którym przypadają czynności inwentaryzacyjne.

    § 7.


    Zobowiązuje Komisje Inwentaryzacyjną do:
    1. Przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych,
    2. Przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie zasad weryfikowania w drodze inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów wykazanych w księgach rachunkowych,
    3. Dokonania ostatecznej wyceny składników majątkowych,
    4. Sporządzenia rozliczenia inwentaryzacji,
    5. Przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do referatu finansowo - budżetowego w terminie pięciu dni po terminie zakończenia spisu.

    § 8.


    Członków Komisji czynię odpowiedzialnym za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.

    § 9.


    Przyjmuje się dzień 15 stycznia 2006 roku jako termin zakończenia prac przez Komisję Inwentaryzacyjną.

    § 10.


    Wykonanie zarządzenia porucza się Komisji Inwentaryzacyjnej oraz Przewodniczącemu Komisji co do podjęcia decyzji wynikających z przeprowadzonej inwentaryzacji .Sekretarzowi Gminy.

    Wójt Gminy Bliżyn
    Tomasz Rokita


    Data wprowadzenia: 2005-12-06 1026
    Data upublicznienia: 2005-12-06
    Art. czytany: 2779 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Uchwały z sesji nr I/06 z dnia 24 listopada 2006 roku
    A Uchwały z sesji nr II/06 z dnia 5 grudnia 2006 roku
    A Uchwały z sesji nr III/06 z dnia 29 grudnia 2006 roku
    A Uchwały z sesji nr IV/07 z dnia 22 lutego 2007 roku
    A Uchwały z sesji nr V/07 z dnia 25 kwietnia 2007 roku
    A Uchwały z sesji nr VI/07 z dnia 20 czerwca 2007 roku
    A Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr VII/07 z dnia 13 lipca 2007 roku
    A Uchwały z sesji nr VIII/07 z dnia 30 sierpnia 2007 roku
    A Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr IX/07 z dnia 14 września 2007 roku
    A Uchwały z sesji nr X/07 z dnia 25 października 2007 roku
    A Uchwały z sesji nr XI/07 z dnia 19 grudnia 2007 roku
    A Uchwała z sesji nr XII/08 z dnia 11 stycznia 2008 roku
    A Uchwała z sesji nr XIII/08 z dnia 26 lutego 2008 roku
    A Uchwała z sesji nadzwyczajnej nr XIV/08 z dnia 16 kwietnia 2008 roku
    A Uchwała z sesji nr XV/08 z dnia 29 kwietnia 2008 roku
    A Uchwały z sesji nr XVI/08 z dnia 26 czerwca 2008 roku
    A Uchwały z sesji nr XVII/08 z dnia 31 lipca 2008 roku
    A Uchwały z sesji nr XVIII/08 z dnia 29 sierpnia 2008 roku
    A Uchwały z sesji nr XIX/08 z dnia 22 października 2008 roku
    A Uchwały z sesji nr XX/08 z dnia 9 grudnia 2008 roku
    A Uchwały z sesji nr XXI/08 z dnia 30 grudnia 2008 roku
    A Uchwały z sesji nr XXII/09 z dnia 6 lutego 2009 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIII/09 z dnia 24 marca 2009 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIV/09 z dnia 29 kwietnia 2009 roku
    A Uchwały z sesji nr XXV/09 z dnia 18 czerwca 2009 roku
    A Uchwały z sesji nr XXVI/09 z dnia 20 lipca 2009 roku
    A Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr XXVII/09 z dnia 31 lipca 2009 roku
    A Uchwały z sesji nr XXVIII/09 z dnia 7 września 2009 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIX/09 z dnia 28 października 2009 roku
    A Uchwały z sesji nr XXX/09 z dnia 01 grudnia 2009 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXI/09 z dnia 30 grudnia 2009 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXII/10 z dnia 28 stycznia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXIII/10 z dnia 22 marca 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXIV/10 z dnia 29 kwietnia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXV/10 z dnia 28 maja 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXVI/10 z dnia 24 czerwca 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXVII/10 z dnia 26 sierpnia 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr XXXVIII/10 z dnia 28 września 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIX/10 z dnia 8 października 2010 roku
    A Uchwały z sesji nr XLI/10 z dnia 8 listopada 2010 roku
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2008 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie
    A» w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2008 Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    A» w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki.
    A» w sprawie zatwierdzenia projektu systemowego pn. „Zmień swoje życie” realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bliżynie w latach 2009-2013
    A» w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2009.
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn